Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.169
10.496
Ik teken mee! Limp Bizkit, Alter Bridge, Flogging Molly, Disturbed, Killswitch Engage en... voor de popliefhebbers Shawn Mendez als subs, laat maar doorkomen... Ach, met een van deze namen naast RATM, Bruce en Harry ben ik al meer dan tevreden... eigenlijk is een Pinkpop met alleen Bruce op de poster voor mij al een reden voor een weekeindkaart??
Ik zou volgend jaar lekker naar GRaspop gaan..
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss, elo en saurus

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.166
2.413
Als ze aan de klantgerichtheid hadden gedacht waren ze wel eerder in zee gegaan met bijvoorbeeld een Ticketswap lijkt me. Je bewijst hier namelijk in alle opzichten je bezoekers een dienst. Mensen kunnen van hun ticket af en anderen kunnen op een veilige manier met zekerheid kopen. Overigens vind ik het positief dat zulke initiatieven ontstaan ivm de 'marktplaats verkopers'. Geen woekerprijzen en tickets worden ongeldig verklaard wanneer ze gekocht zijn waarbij een nieuwe code ontstaat.
Ticketmaster is verantwoordelijk voor barcodes. Pinkpop kan wel in zee willen gaan met Ticketswap maar ze hebben daar niks over te zeggen. MOJO bepaalt wie de tickets verkoopt en de grootste partner van MOJO is Ticketmaster. Dus dan is het cirkeltje rond.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.166
2.413
Ik teken mee! Limp Bizkit, Alter Bridge, Flogging Molly, Disturbed, Killswitch Engage en... voor de popliefhebbers Shawn Mendez als subs, laat maar doorkomen... Ach, met een van deze namen naast RATM, Bruce en Harry ben ik al meer dan tevreden... eigenlijk is een Pinkpop met alleen Bruce op de poster voor mij al een reden voor een weekeindkaart??
Mooie namen maar een Shawn Mendes als sub headliner is heel onrealistisch. Die komt alleen nog maar voor headliner niet meer en niet minder. Hij verkoopt met gemak een paar Ziggo Domes uit.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
hij doet volgend jaar al 2 keer ziggo dome en 1 keer ahoy in juli lijkt me niet heel logisch dat je dan nog pinkpop doet.
maar dit bewijst in mijn ogen wel zeker dat die een hoge spot zou krijgen want zou ook niet weten waarom hij dat niet zou krijgen
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.166
2.413
Shawn Mendez is voor Pinkpop niet eens groot genoeg als sub, laat staan als headliner...
Is dit een serieuze opmerking?

Shawn Mendes kan alleen nog voor headliner komen. Kijk naar zijn fans, streams , verkochte albums en hits. Deze artiest valt inmiddels onder de categorie van Bruno Mars en Justin Timberlake. Of je het nu leuk vindt is een tweede.

68 miljoen Instagram volgers… Bruno Mars doet het met 35 miljoen.

 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.166
2.413
hij doet volgend jaar al 2 keer ziggo dome en 1 keer ahoy in juli lijkt me niet heel logisch dat je dan nog pinkpop doet.
maar dit bewijst in mijn ogen wel zeker dat die een hoge spot zou krijgen want zou ook niet weten waarom hij dat niet zou krijgen
Klopt hij komt denk ik niet naar Pinkpop. Sowieso geen echte festival fan geeft liever zaal shows.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
ach volgend jaar..... we zien het wel.... maakt me eigenlijk niet heel veel uit. Ja ik heb wensen tuurlijk, maar kom op!, Pinkpop is PINKPOP!!! dat alleen is al een reden om een kaartje te kopen.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
555
410
Dit is toch de heerlijkste periode eigenlijk he. Dat alles al vast staat voor 2022. Niets meer om over te speculeren, dus gaat iedereen maar vast over 2023 praten, hahaha. Wacht nou gewoon 1, 2 maanden jongens en meisjes
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
ach volgend jaar..... we zien het wel.... maakt me eigenlijk niet heel veel uit. Ja ik heb wensen tuurlijk, maar kom op!, Pinkpop is PINKPOP!!! dat alleen is al een reden om een kaartje te kopen.
meen je dat nou serieus??
ook al zijn de 3 headliners totaal niet jouw ding?
koop je dan toch een kaartje?
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Is dit een serieuze opmerking?

Shawn Mendes kan alleen nog voor headliner komen. Kijk naar zijn fans, streams , verkochte albums en hits. Deze artiest valt inmiddels onder de categorie van Bruno Mars en Justin Timberlake. Of je het nu leuk vindt is een tweede.

68 miljoen Instagram volgers… Bruno Mars doet het met 35 miljoen.

Natuurlijk is dit serieus. En natuurlijk jij mag daar anders over denken. Maar zinnetjes als 'of je het nu leuk vindt is een tweede' maakt mijn mening niet minder waardevol t.o.v. de jouwe hoor. Jij noemt o.a. streams, daar geef ik dus geen zier om, dat vind ik zo misleidend als de pest. Streams zijn een graadmeter voor actuele populariteit, niet voor of iets wel of niet headlinermateriaal is op een major festival. Een fatsoenlijk repertoire, uitgesmeerd over voldoende jaren en verschillende albums, dát is mijn graadmeter. En o.a. daarom zie ik Shawn Mendes absoluut (nog) geen Pinkpop headlinen. En als hij niet voor minder dan de headlinerspot komt, dan staat hij wat mij betreft dus voorlopig niet in Landgraaf...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
555
410
Als ze Shawn Mendes voor een acceptabele prijs kunnen krijgen, boeken ze die gewoon als headliner hoor.
Die verkoopt z'n dag echt wel uit.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.166
2.413
Natuurlijk is dit serieus. En natuurlijk jij mag daar anders over denken. Maar zinnetjes als 'of je het nu leuk vindt is een tweede' maakt mijn mening niet minder waardevol t.o.v. de jouwe hoor. Jij noemt o.a. streams, daar geef ik dus geen zier om, dat vind ik zo misleidend als de pest. Streams zijn een graadmeter voor actuele populariteit, niet voor of iets wel of niet headlinermateriaal is op een major festival. Een fatsoenlijk repertoire, uitgesmeerd over voldoende jaren en verschillende albums, dát is mijn graadmeter. En o.a. daarom zie ik Shawn Mendes absoluut (nog) geen Pinkpop headlinen. En als hij niet voor minder dan de headlinerspot komt, dan staat hij wat mij betreft dus voorlopig niet in Landgraaf...
Ach ja tunnelvisie. Maakt ook verder niks uit.

Ergens in de komende 25 jaar zal Shawn Mendes heus wel eens Pinkpop headlinen.

Net zoals een Harry Styles. Maakt ook verder niks uit. We zullen zien.

En je hebt het over verschillende albums. Shawn Mendes heeft inmiddels vier albums waarvan er ook vier enkele hits hebben. Dus genoeg repertoire voor 1.5 uur - 2 uur.

Ik zal het niet toejuichen maar voor minder dan een headliner komt hij niet. Zou hij al kunnen komen voor headliner? 100% ja!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken