Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ik gok op Florence and the Machine (plus dagprogramma met oa Froukje, Meskerem Mees, Lorde) en of Paul McCartney of MUSE (plus oa The Strokes).
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
646
Mijn gokjes The Weeknd en Paul McCartney
Maar zouden ze een volledige dag bouwen rond een artiest die zelf claimt klaar te zijn voor stadions (The Weeknd)? Dat ze ook de tenten gaan programmeren doet me net vermoeden dat er geen ijzersterke headliner(s) staan maar dat er eerder ingezet wordt op het totaalpakket. Ik denk ook meteen terug aan Florence + The Machine die hier eerder door Jimmy in verband gebracht werd met een dagevent.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
Maar zouden ze een volledige dag bouwen rond een artiest die zelf claimt klaar te zijn voor stadions (The Weeknd)? Dat ze ook de tenten gaan programmeren doet me net vermoeden dat er geen ijzersterke headliner(s) staan maar dat er eerder ingezet wordt op het totaalpakket. Ik denk ook meteen terug aan Florence + The Machine die hier eerder door Jimmy in verband gebracht werd met een dagevent.
Denk ook niet the weeknd omdat het gaat over een breed programma, maar geen idee wat
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.046
3.739
Wel zonde dat die Boutique dag dan in het Pinkpop weekend zal ziin weeral. Jammerlijk.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Maar zouden ze een volledige dag bouwen rond een artiest die zelf claimt klaar te zijn voor stadions (The Weeknd)? Dat ze ook de tenten gaan programmeren doet me net vermoeden dat er geen ijzersterke headliner(s) staan maar dat er eerder ingezet wordt op het totaalpakket. Ik denk ook meteen terug aan Florence + The Machine die hier eerder door Jimmy in verband gebracht werd met een dagevent.
Same, gooi er London Grammar en/of Lorde bij en je hebt al een heel knappe bovenkant. Benieuwd ook wat voor opvulling die andere Boutique gaat krijgen. Daar blijft het al even stil rond nadat Gorillaz werd bekend gemaakt..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Same, gooi er London Grammar en/of Lorde bij en je hebt al een heel knappe bovenkant. Benieuwd ook wat voor opvulling die andere Boutique gaat krijgen. Daar blijft het al even stil rond nadat Gorillaz werd bekend gemaakt..
Zou Tame Impala nog ergens te verwachten zijn? Daar is ook nog geen Belgische datum voor toch?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Zou Tame Impala nog ergens te verwachten zijn? Daar is ook nog geen Belgische datum voor toch?
Touren in augustus en in juni, maar juli is blijkbaar een gat. Weet niet.

Florence, The Strokes en Lorde zou wel verkopen hoor. Over Lorde gesproken.. Iedereen verwachtte haar toch ook wel als Barn-head? Geen Belgische datum, een tourgat rond Werchter.. En toch, njet?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Ik denk wel dat al deze artiesten niet voor minder dan een co-headline komen. Dan kunnen we dus niet nog en the Strokes, en Florence, en Lorde, en Tame Impala, en Muse, en the Weeknd krijgen.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.231
10.668
Absoluut, 100x liever hem dan naar Lewis Capaldi te gaan kijken. Wordt een mooi trio voor mij in de Barn: Turnstile, Inhaler en Sam Fender.
Ja ik moet zeggen dat ik ook erg uitkijk naar dat trio! Drie act die ik nog nooit gezien heb en zo mooi kan ontdekken. Sowieso vind ik de Barn een erg fijne plek voor shows.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken