Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Het is allemaal natuurlijk een smaak. Maar Pinkpop heeft voor 2021 een van de sterkere line ups van de afgelopen 6 jaar zoiets denk ik. Maar dat is mijn mening.

zal vast wel een reden hebben dat weekendtickets en vrijdag tickets uitverkocht zijn
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
of de tourplannen zijn niet zo drastisch gewijzigd dat ze nog op andere affiches blijven staan?
Dat ze gewijgde tourplannen hebben, hoeft nog niet te betekenen een gehele afgezegde tour, toch?
Dat klopt, maar als ze alleen Werchter afzeggen dan verwacht ik op z'n minst nog iets van een bericht hierover vanuit de band zelf. En Werchter is in het midden van de festivaltour dus ook niet echt een logische plek die door veranderde tourschema's komt te vervallen lijkt me?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
?Mister positivo is back! ?
Beetje flauwe opmerking.

Tot anderhalf uur geleden stond QOTSA ook nog gewoon op het affiche van Werchter hé. Jij haalt ze nu aan als een band die Pinkpop nog wel heeft en Werchter niet.... en dat is tot er bericht over komt nog maar de vraag.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Beetje flauwe opmerking.

Tot anderhalf uur geleden stond QOTSA ook nog gewoon op het affiche van Werchter hé. Jij haalt ze nu aan als een band die Pinkpop nog wel heeft en Werchter niet.... en dat is tot er bericht over komt nog maar de vraag.
Excuses
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Ik ben behoorlijk ziek van deze berichten.

Heb Aerosmith op 13 juni geboekt in Parijs.

Laten we hopen dat niet alle Amerikaanse bands gaan cancelen ?
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
All in all vind ik de Pinkpop line Up iets sterker.

Vergelijk de Werchter vrijdag en Pinkpop vrijdag bijv….
Ik heb ze even vergeleken en voor mezelf kom ik op pinkpop met Metallica, IDLES tot 2 must sees en dan een handjevol die ik wel zou gaan zien, bij Rock Werchter naast dezelfde 2 als pinkpop Turnstile en Girl in red als must sees en ook een handjevol die ik wel zou gaan zien. Pinkpop wint het onderlinge duel als je de grote namen vergelijkt maar persoonlijk zou ik dus eerder voor de vrijdag van RW kiezen.

Als we dan de zondag van pinkpop met de zaterdag van RW vergelijken (de stel je draken voor dag) zou ik duidelijk voor pinkpop gaan. QOTSA, Eefje de Visser, Interpol, Turnstile als must (RW alleen Phoebe Bridgers) en handjevol wel zien.

De pearl jam dag dan als laatst. Pinkpop: Pearl Jam en Courtney must sees, handjevol checken. RW: Pearl Jam, Fontaines DC, Haim, Pixies, Black Pumas en handjevol wel checken.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik heb ze even vergeleken en voor mezelf kom ik op pinkpop met Metallica, IDLES tot 2 must sees en dan een handjevol die ik wel zou gaan zien, bij Rock Werchter naast dezelfde 2 als pinkpop Turnstile en Girl in red als must sees en ook een handjevol die ik wel zou gaan zien. Pinkpop wint het onderlinge duel als je de grote namen vergelijkt maar persoonlijk zou ik dus eerder voor de vrijdag van RW kiezen.

Als we dan de zondag van pinkpop met de zaterdag van RW vergelijken (de stel je draken voor dag) zou ik duidelijk voor pinkpop gaan. QOTSA, Eefje de Visser, Interpol, Turnstile als must (RW alleen Phoebe Bridgers) en handjevol wel zien.

De pearl jam dag dan als laatst. Pinkpop: Pearl Jam en Courtney must sees, handjevol checken. RW: Pearl Jam, Fontaines DC, Haim, Pixies, Black Pumas en handjevol wel checken.
Mooie vergelijking! Ik denk dat het altijd smaak is … en vooral ook wat je wel/ niet hebt gezien. Denk dat dat ook altijd meespeelt.

Girl In Red heb ik toevallig al eens op Pukkelpop gezien. Fontaines DC & Lewis Capaldi zie ik al op een ander festival. Anne Marie al eens op Pinkpop gezien (vond ik toen niet veel aan). Yungblud op Pinkpop gezien.

Dan heeft Pinkpop voor mij meer nieuwere en relevante namen. Maar ligt er maar net aan wat je smaak is , wat je misschien al eens hebt gezien, etc.

Ik ben benieuwd wat die laatste paar namen van Pinkpop worden ?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik heb ze even vergeleken en voor mezelf kom ik op pinkpop met Metallica, IDLES tot 2 must sees en dan een handjevol die ik wel zou gaan zien, bij Rock Werchter naast dezelfde 2 als pinkpop Turnstile en Girl in red als must sees en ook een handjevol die ik wel zou gaan zien. Pinkpop wint het onderlinge duel als je de grote namen vergelijkt maar persoonlijk zou ik dus eerder voor de vrijdag van RW kiezen.

Als we dan de zondag van pinkpop met de zaterdag van RW vergelijken (de stel je draken voor dag) zou ik duidelijk voor pinkpop gaan. QOTSA, Eefje de Visser, Interpol, Turnstile als must (RW alleen Phoebe Bridgers) en handjevol wel zien.

De pearl jam dag dan als laatst. Pinkpop: Pearl Jam en Courtney must sees, handjevol checken. RW: Pearl Jam, Fontaines DC, Haim, Pixies, Black Pumas en handjevol wel checken.
Wellicht leuk om op de Pinkpop Pearl Jam dag toch wel echt mee te pakken : Kaleo, Royal Blood en Deftones.


 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Wellicht leuk om op de Pinkpop Pearl Jam dag toch wel echt mee te pakken : Kaleo, Royal Blood en Deftones.


Deftones en Royal Blood zou ik wel gaan kijken inderdaad. Kaleo hoeft van mij niet.

En wat je zegt klopt helemaal, wat heb je al gezien en wat je echt wil zien. Dat is het mooie aan festivals, ieder een ander spoorboekje
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.618
Wanneer hier trouwens weer eens wat namen? Moet toch nog her en der wat bij toch?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
En ja ik ga het toch gewoon zeggen…

Dermot Kennedy, Mimi Webb, JC Stewart en Inhaler gaan de komende jaren nog hard groeien.





Dit is gewoon kei goed! En of het je smaak is is een tweede! Dus top boekingen van Pinkpop!
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en bootje76

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Bij Inhaler hoor ik duidelijk U2 geluiden in een modern jasje. Deze mannen hebben nog een mooie weg te gaan! Fijn dat de jonge generatie ook mooie spots krijgt op de festivals.

Nieuwe namen van Pinkpop hopelijk begin februari!

Fijne zaterdagmiddag en geniet van de video’s
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken