Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
is wel een opvallende opkomst van 2022 festival affiche's vanuit Amerika.
benieuwd of de EU festivals ook langszaam uit de winterslaap komen (het grote Glastonbury bijvoorbeeld nog weinig gebracht)

en nu Pinkpop toch door gaat met het organiseren (zoals gezegd is), zou ik denken dat het niet al te lang meer duurt voordat men hier ook uit de winterslaap komt. Geen idee of ze het laten afhangen van de volgende persconferentie, wat ik niet denk. Maar heel veel weken gaat dat volgens mij niet meer duren voor die laatste namen, denk ik dan.
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
263
132
Positief blijven :

Helft van Europeanen is volgens WHO eind februari besmet geweest.

Omikron 69% minder kans op ziekenhuisopname.

Meer immuniteit dus minder Corona.

Beter weeer komt eraan.

Ik kan alleen maar zeggen dat als je dit jaar niet festivals laat doorgaan in de zomer het wss nooit meer kan. Want waar houdt het dan op?
Ik heb overigens dezelfde hoop. Puur gebaseerd op het feit wat er afgelopen zomer allemaal kon. En ik zie het komende zomer nog rooskleuriger in de vorig jaar, want ook toen hebben we "gewoon" concerten en festival(letjes) gehad.
Zelf met 29.999 anderen bij Snollebollekes in het Gelredome geweest, natijd niks vernomen over een besmettingsbom.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Zeker weten doen we het nooit, maar de volgens mij zou de insteek toch over het algemeen moeten zijn we verwachten dat de festivals doorgaan dit jaar!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik heb overigens dezelfde hoop. Puur gebaseerd op het feit wat er afgelopen zomer allemaal kon. En ik zie het komende zomer nog rooskleuriger in de vorig jaar, want ook toen hebben we "gewoon" concerten en festival(letjes) gehad.
Zelf met 29.999 anderen bij Snollebollekes in het Gelredome geweest, natijd niks vernomen over een besmettingsbom.
Ik ben zelf iemand die zich altijd aan de maatregelen heeft gehouden .

Ik ben geboosterd. Maar dit kan zo niet meer langer. Ik ben een gezonde man en kan ondanks mijn vaccinaties niks ondernemen in Nederland nu. Terwijl Corona NU (vroeger niet) maar nu…veel minder dodelijk is. Dus waar zijn we mee bezig? Maar goed ik wil geen Corona discussie hier starten het is alleen dat ik niet alle maatregelen nog begrijp zoals ze nu zijn.
 
  • Winning
Waarderingen: Rockbeer

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Ik ben zelf iemand die zich altijd aan de maatregelen heeft gehouden .

Ik ben geboosterd. Maar dit kan zo niet meer langer. Ik ben een gezonde man en kan ondanks mijn vaccinaties niks ondernemen in Nederland nu. Terwijl Corona NU (vroeger niet) maar nu…veel minder dodelijk is. Dus waar zijn we mee bezig? Maar goed ik wil geen Corona discussie hier starten het is alleen dat ik niet alle maatregelen nog begrijp zoals ze nu zijn.
Inderdaad, ik begrijp er ook helemaal niks meer van. Daarom zijn we afgelopen zaterdag maar naar Antwerpen gereden, op straat leek het wel een festival, zo druk was het. Daarna in het Hard Rock Cafe was het ook bomvol. In Ahoy afgelopen najaar nog naar Di-rect geweest (verdienen imo overigens hun naam op de Pinkpop poster) en nu is alles dicht, onbegrijpelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ik ben een week naar Ierland geweest, staat zowat bovenaan de lijst met besmettingen geloof ik, was beregezellig in de pubs
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Die Sziget headliners zijn ook niet meer wat ze geweest zijn... :p
Haha het is geen headliner!

De headliners tot nu toe zijn Dua Lipa/ Kings Of Leon en Arctic Monkeys ?
Hier komen nog drie headliners bij.

Met daaronder namen zoals Stromae / Bastille en Lewis Capaldi.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
Ik blijf stiekem wel hopen op Volbeat, dat zou het voor mij wel helemaal afmaken.
Al is er voor Pinkpop natuurlijk weinig druk om nog met een knaller te komen nu het uitverkocht is.

Ik vond het bericht vanuit Pinkpop ook wel wat merkwaardig inderdaad. Kreeg er een beetje het gevoel van: We gaan maar door voor hat garantie fons maar we hebben er zelf helemaal geen hoop meer in. Terwijl ik zelf steeds optimistischer gestemd was na alle guntige berichten uit de UK...Laten we het er maar ophouden dat het wat knullig geformuleerd was.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Ik vond het bericht vanuit Pinkpop ook wel wat merkwaardig inderdaad. Kreeg er een beetje het gevoel van: We gaan maar door voor hat garantie fons maar we hebben er zelf helemaal geen hoop meer in. Terwijl ik zelf steeds optimistischer gestemd was na alle guntige berichten uit de UK...Laten we het er maar ophouden dat het wat knullig geformuleerd was.
Ik denk dat het vooral veel te maken heeft met de media, die sneller en sneller uitspraken willen lospeuteren. "En? en? en? De besmettingen stijgen, gaan jullie door? En, Pinkpop? Hey Pinkpop, antwoord eens. Gaan jullie door? Ja toch hé, of niet dan?".

Pinkpop kan bijna niets anders antwoorden dan wat ze geantwoord hebben.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Ik denk dat het vooral veel te maken heeft met de media, die sneller en sneller uitspraken willen lospeuteren. "En? en? en? De besmettingen stijgen, gaan jullie door? En, Pinkpop? Hey Pinkpop, antwoord eens. Gaan jullie door? Ja toch hé, of niet dan?".

Pinkpop kan bijna niets anders antwoorden dan wat ze geantwoord hebben.
Precies. Ik denk echt wel dat ze er vertrouwen in hebben, maar ze kunnen natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat het doorgaat. Dat ligt niet in hun macht. En we hebben afgelopen jaar gezien hoe snel het weer kan gaan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ik blijf stiekem wel hopen op Volbeat, dat zou het voor mij wel helemaal afmaken.
Al is er voor Pinkpop natuurlijk weinig druk om nog met een knaller te komen nu het uitverkocht is.

Volbeat kan uiteraard nog de zaterdag of terug op de zondag, daarbij nog steeds geen NL datum.
De zaterdag en zondag dagkaarten zijn nog beschikbaar, dus wat dat betreft zou ik ze ook er bij knallen!

los daarvan : Pinkpop geef Volbeat! Please!
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Inderdaad! Kom maar op met Volbeat! Liefst op de zondag, die ligt nog wat achter op de andere dagen qua gitaren. Maar hey, ik ben de moeilijkste niet, ook op zaterdag zijn de Deense rockers "Velkommen"
 
  • Leuk
Waarderingen: bootje76

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
Inderdaad! Kom maar op met Volbeat! Liefst op de zondag, die ligt nog wat achter op de andere dagen qua gitaren. Maar hey, ik ben de moeilijkste niet, ook op zaterdag zijn de Deense rockers "Velkommen"

Valt toch wel mee met de zondag? Queens of the stone age, de staat, Interpol, Inhaler. Al mist het misschien wel wat de echt heavy gitaren inderdaad :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Weet iemand hier trouwens wanneer de hardcopy tickets verzonden worden? Die heb ik meteen aangeschaft toen de verkoop begon en ik heb nog niets ontvangen. Die van Queen en Adam Lambert waren ook al verdwenen bij de post. Ik bestel ze namelijk liever zo, dan gaan ze samen met de polsbandjes en een poster op A4 formaat op de ticketwall in de mancave.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.133
4.221
Je snapt hopelijk wel dat van vrijwel niks naar volledig open niet gaat gebeuren?
Een tijdje terug mocht alles in NL, maar niet in België en Duitsland. Da’s niet onlogisch, want drie verschillende landen.

Omikron is veel besmettelijker, maar maakt gelukkig minder ziek. Zeker in combi met de vaccinaties en de lockdown maakt dat de ziekenhuisopname gelukkig afnemen. Ipv dat het hoop geeft, zit je jezelf in de put te praten? Tja, dan ligt dat imo aan jou.

En ik weet niet, maar heeft dit nog met Pinkpop te maken?
 
Laatst bewerkt:

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.948
1.993
Nou ondertussen zitten we op meer dan 30.000 besmettingen per dag ondanks de maatregelen.


Zijn mensen twee keer gevaccineerd en de helft nog eens geboosterd.

Deze variant is 65 % minder dodelijk en de ziekenhuisopnames dalen nog steeds.

Een middelbare school leerling zit wel in een niet geventileerd klaslokaal met 30 man maar mag niet met een vriend of vriendinnetje even lunchen in de stad op 1.5 meter afstand.

En wat mogen we wel? Winkelen tot 17:00 , naar je werk gaan, naar de supermarkt gaan en met maximaal vier man sporten.

Ik was alles behalve een “ wappie” maar ik vraag me af waar dit gaat stoppen.

We willen klimaat neutraal bezig zijn maar laten wel de organisatie van de vrienden van Amstel live een heel podium opbouwen , trucks met materialen komen en bier om het twee dagen later af te breken omdat ze anders geen vergoeding krijgen.

Paar minuutjes rijden en we zitten in België of Duitsland en daar mag wel alles?

Ligt het aan mij of zie ik de logica er niet meer van in?
Als Belg zie ik de Nederlandse logica er al lang niet meer van in.
 
Laatst bewerkt:
  • Confetti
Waarderingen: Nikfestilover

Gebruikers die dit onderwerp bekijken