Bruce Springsteen

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
ik ben trouwens er van af gestapt om Mad Cool in de gaten te houden op hints.
volgens mij is de situatie momenteel adhoc en last minute wachten op groen licht vanuit enthourage Springsteen, dat zelfs vanuit daar niet eens meer gehint kan worden...
Haha als zelfs Mad Cool geen creatieve manier kan bedenken om te blijven hinten ....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
en gezien de laatste post waar vanuit Springsteen aandacht gevraagd word voor de voedselbank, zit er op dit moment nog even helemaal niet aan te komen
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Nah.. denk dat wereldacts als Springsteen ook gewoon voor 99% de tour hebben vaststaan een jaar van tevoren (en dus ook de bijbehorende nieuwsartikelen, social media vanuit promoters, etc.). Maar ze beslissen gewoon zelf wanneer ze de definitieve GO geven voor de aankondiging. Mogelijk wachtten ze op dit moment even totdat het iets rustiger is met het overige nieuws in de wereld. In dat geval is er weinig te hinten aangezien je geen dagen of laat staan weken vooruit kan kijken wanneer je groen licht krijgt.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Waarom zou Bruce wachten op een ideaal moment? Volgens mij als die midden in de nacht om 02.00 zijn tour aankondigt verkoopt het nog binnen een dag volledig uit.
Denk morgen op zijn vroegst pas en dan volgende week vrijdag pas voorverkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en Timmetje

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Waarom zou Bruce wachten op een ideaal moment? Volgens mij als die midden in de nacht om 02.00 zijn tour aankondigt verkoopt het nog binnen een dag volledig uit.
Denk morgen op zijn vroegst pas en dan volgende week vrijdag pas voorverkoop.
Ik denk niet dat hij wacht op een "ideaal moment". Maar dat er wellicht nog enkele zaken moeten worden besproken (logistiek, planning of iets in die hoek). Het moment van aankondigen maakt voor Bruce geen verschil voor de ticketverkoop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
is ook maar de vraag, wat wil er aangekondigd worden?
hele tour, groot deel tour of alleen EU eerst?

wat ik denk, dat er nog last minute verschuivingen zijn in de tour, kleine lettertjes die nog afgestemd moeten worden misschien.
grote lijnen staat die tour al vast, dat denk ik wel, aangezien de verwachting is dat die in 2021 al geheel gepland was.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Aankondiging verschoven naar januari volgens iemand in de FB groep "Tramps Of The Lowlands"
En helaas, deze weet inderdaad vaak zaken
Het is helaas niet anders. Ik verwacht in januari dan de bekendmaking van zijn hele tour door Europa en ook de VS.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.190
Ik vind dit eigenlijk nog vele malen vervelender dan bands die jarenlang op zich laten wachten om naar Nederland te komen (TOOL, The Strokes, etc.).
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Aankondiging verschoven naar januari volgens iemand in de FB groep "Tramps Of The Lowlands"
En helaas, deze weet inderdaad vaak zaken
Dat is ook gelijk een forse verschuiving. Alles leek kant en klaar voor een aankondiging en opeens 1,5 maand later. Erg jammer!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Dan steken ze het dus op de recente covid ontwikkelingen. Zo kan je wel blijven uitstellen want niemand weet hoe het er voor staat over een half jaar.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Wordt niks meer.. kans is groter dat ie tegen die tijd zelf aan de zuurstof ligt dan dat hij nog naar Europa komt.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Wordt niks meer.. kans is groter dat ie tegen die tijd zelf aan de zuurstof ligt dan dat hij nog naar Europa komt.
Redelijk kort door de bocht dit... Springsteen heeft zelf meermaals aangegeven dat hij volgend jaar gaat touren MITS de besmettingen het toelaten. Dat is het enige dat op dit moment nog roet in het eten kan gooien. Dat je dan als artiest zijnde, na zulke uitspraken en gezien de ontwikkelingen rondom het virus op dit moment, de touraankondiging met een maandje uitstelt lijkt me dan een niet meer dan logische keuze. Zeker in de wetenschap dat een artiest als Bruce toch uitverkoopt, al kondigt hij de show een maand van tevoren aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Onder andere Jack White aangekondigd voor Mad Cool, op de zondag, White is genoemd als voorprogramma voor de Europese Tour van de Boss. 1 + 1 = 3?

Alhoewel bij de vorige aankondigingen telkens wel een sterretje stond bij een dag waarop nog een van de grote namen mistte. Dit is nu niet meer het geval. Heeft Mad Cool voor haar beurt gepraat.... again :rolleyes:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken