Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik laat er even de vrijwel zeker acts voor BKS zoals Fontaines DC of The Strokes en acts als Caribou of Arlo Parks eruit voor Lowlands.
* Bold: geboekt in 2020/21

Bilbao BBK (7-9/7)
The Killers, Pet Shop Boys, J Balvin, Stromae, Moderat, Phoebe Bridgers, BICEP live, Supergrass, Four Tet, MIA, Badbadnotgood, Moses Sumney, The Blessed Madonna, John Talabot, Tommy Cash, Peaches, Joy Crookes, Stella Donnelly, Dave P, Lena Willikens, Perel

NOS Alive (6-9/7)
Florence + The Machine, Jorja Smith, St. Vincent, alt-J, Stromae, HAIM, Phoebe Bridgers, Glass Animals, Jungle, Tom Misch, Modest Mouse, Parcels, Moses Sumney

Dour (13-17/7)
Flume, Nubya Garcia, Princess Nokia, Avalon Emerson, The Blessed Madonna, Black Midi, Joy Orbison, Honey Dijon, Folamour, Flohio, oklou, ascendant vierge

Mad Cool (6-10/7)
Florence + The Machine, The War On Drugs, Flume, alt-J, CHVRCHES, St. Vincent, Foals, Carly Rae Jepsen, Sigrid, Phoebe Bridgers, Animal Collective, Sylvan Esso, Tove Lo, Glass Animals, Tom Misch, Sam Fender, Peggy Gou, Parcels, Four Tet, Tones and I, Princess Nokia, Wolf Alice, Lucy Dacus, Octo Octa, Villagers, Yaeji, Floating Points, Blood Red Shoes, The Comet Is Coming, beabadobee, Cherry Glazerr, Brutus, Warmdusher, Leon Vynehall, Marika Hackman, Chubby & The Gang, Loraine James, Easy Life, The Regrettes, Sherelle, Dream Wife, Sports Team

Roskilde (25/6-2/7)
Tyler, The Creator
, Dua Lipa, HAIM, St. Vincent, IDLES, Moses Sumney, Poppy, Grandson

Les Ardentes (7-10/7)
Tyler The Creator
, Stromae, Megan Thee Stallion

Opener (29/6-2/7)
Dua Lipa, Jessie Ware, Michael Kiwanuka, Badbadnotgood, Destroyer, Flohio, Cigarettes After Sex, Jehnny Beth, Sylvan Esso, Iceage, Moses Sumney, Sons Of Kemet

Gent Jazz (7-17/7)
Kae Tempest, Agnes Obel

Zeg uh, wat als Flume er nu eens staat ipv Disclosure? Is er dan niet méér ruimte voor een headliner? ;) Ik zou op basis van dit lijstje durven zeggen dat de kans op Phoebe Bridgers, St. Vincent en Stromae wel eens heel erg groot zou kunnen zijn. Ook kleinere namen zoals Glass Animals, Flohio, Badbadnotgood, Sylvan Esso, Parcels, Tom Misch passeren wel enkele keren de revue. Good stuff.
 
Laatst bewerkt:

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Oh ja, en Moses Sumney. Maf hoeveel keer die op duikt. Moét er gewoon staan.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Goed lijstje Yannick, zoiets bedoelde ik inderdaad. Dit geeft een realistisch beeld wat je kunt verwachten.

Zou ik Agnes Obel en Kae Tempest ook bijzetten, vanwegen Gent Jazz.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Opvallende afwezige blijft vooralsnog Disclosure, misschien heeft dat te maken met hun tournee in het voorjaar en moeten veel festivals wachten?
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Opvallende afwezige blijft vooralsnog Disclosure, misschien heeft dat te maken met hun tournee in het voorjaar en moeten veel festivals wachten?
Ze staan begin juni wel op Northside in Denemarken, ik verwacht dat die tour dan wel een maand doorgaat.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Volgens het Werchter topic zeggen insiders dat London Grammar op Rock Werchter staat. Lijkt me DTRH ook zeer aannemelijk, of niet?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Oh ja Twitter ook! Dat is meestal het sein dat er iets aan zit te komen ja.

Zat al te denken: we kunnen nu wel zeggen dat het eind november is toch? Vaak komen ze op op dinsdag of woensdag met nieuws, dus morgen of uiterlijk volgende week woensdag :)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Bij deze mijn verwachtingen voor DTRH22, makkelijk gezegd natuurlijk met twee quasi geplande edities, maar toch.

bMb4hiC.png
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik dacht dat dit enigszins wel wat talk zou generen haha. Wie verwachten jullie allemaal?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Disclosure vond ik al een ‘saaie’ headliner toen ze in 2019 bevestigd werden en dat is na 2 jaar, een AFAS show volgend jaar en het feit dat die op zoveel lineups verschijnen overal, er niet echt op verbeterd. Hoop dat ze in een jaar als 2022 de lat wat hoger gelegd hebben.

Los daarvan wel een dikke lineup in de breedte, met zowat de grootste act die ze ooit hadden. Knappe poster ook!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Van mij mogen ze hem vrijwel 1 op 1 overnemen, mits ze Disclosure swappen met Stromae of Florence.

En wat Matt zegt: Goeie poster!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Zie graag Beck > Gorillaz / HAIM > Jorja Smith > Flo / Kacey > Tyler gebeuren, maar 'vrees' dat het Beck > Disclosure zal worden en Gorillaz op de zaterdag.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Een schitterende poster natuurlijk. Met deze namen zou ik af en toe niet weten waar ik moet gaan kijken gok ik zo.
Tyler, Disclosure en Gorillaz verwacht ik ook wel. Zou niet erg vinden als Disclosure wordt vervangen door Massive Attack. Of Tame Impala. Of Arcade Fire.
Ik hoop verder heel hard op Little Simz en FKA Twigs. Dat zijn de namen die het hardst pijn deden toen voorgaande edities niet door gaan. Maar volgens mij staan die nog nergens dus weinig kans ben ik bang.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Een schitterende poster natuurlijk. Met deze namen zou ik af en toe niet weten waar ik moet gaan kijken gok ik zo.
Tyler, Disclosure en Gorillaz verwacht ik ook wel. Zou niet erg vinden als Disclosure wordt vervangen door Massive Attack. Of Tame Impala. Of Arcade Fire.
Ik hoop verder heel hard op Little Simz en FKA Twigs. Dat zijn de namen die het hardst pijn deden toen voorgaande edities niet door gaan. Maar volgens mij staan die nog nergens dus weinig kans ben ik bang.
Little Simz staat op Primavera in juni, Lollapalooza Paris in juli (en augustus in Helsinki.) Hoop enorm met je mee dat ze ook op DTRH staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Teveel middelgrote namen lijkt me. Niet helemaal mijn ding maar ik hoop dat Villagers en Wilco dan toch naar BKS gaan. Dan mogen jullie Stromae hebben ;).
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken