Down The Rabbit Hole 2022 - Nieuws en Geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Maar denk dus dat daar de realiteit je een beetje inhaalt. Simz staat komend jaar in de Melkweg, niet in de afwas. Da's wel een verschil.
Klopt hoor, dat besef ik ook. Meer de wens als wens: ik vind dat ze groot podium verdient ;-).

Maar ik sluit echt niet uit dat ze met een kleinere derde headliner komen. Wie dat ook moge zijn.

Beter nog: drie kleinere headliners en een dijk van undercard. Hoe tof zou dat zijn. Denk niet dat ze hoeven vrezen dat het niet uitverkocht raakt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.900
8.537
Tja, maakt dat echt uit voor DTRH? Er zijn genoeg mensen die niet een kaartje kopen voor zo’n AFAS show, maar wel een avondje willen dansen op een festival.
Ja, maar in de poule die we volgend jaar hebben voelt Disclosure als headliner wat karig aan.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.883
6.090
Ja, maar in de poule die we volgend jaar hebben voelt Disclosure als headliner wat karig aan.
Maar ze waren wel tot twee keer toe geboekt, waarom zou dat nu anders zijn? Contractueel zullen er misschien wel wat dingen zijn afgesproken, ook mbt bepaalde clausules ofzo.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.900
8.537
Maar ze waren wel tot twee keer toe geboekt, waarom zou dat nu anders zijn? Contractueel zullen er misschien wel wat dingen zijn afgesproken, ook mbt bepaalde clausules ofzo.
Tja, Tyler stond ook ineens in de AFAS, net zoals Disclosure volgend jaar.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Hoe dan ook: ik neem aan dat we over twee weken zo'n beetje dan de eerste namen mogen verwachten.

Ben zo absurd nieuwsgierig. Zou het ook wel lekker vinden als ze niet teveel namen van vorig jaar doorschuiven. Hoe meer nieuwe smaken, des te leuker de verrassing. Voor de derde keer op rij Disclosure zien bovenaan het affiche, dat hoeft voor mij niet. Niets tegen Disclosure hoor, laatste album vind ik helemaal prima.

Maar ongetwijfeld zullen er vanwege contractuele verplichtingen vele namen opnieuw geprogrammeerd worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman
12 nov 2016
655
392
Contractuele verplichtingen zijn er meestal niet wanneer er met datums worden geschoven. Wel dat een organisator als Mojo goodwill wilt tonen en de relaties wilt onderhouden.

Ik zie zelf ook eerder Moderat headlinen dan dat Disclosure terugkeert.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Exclusief op BBK las ik net in het Werchter topic. :(


Edit: Inderdaad.
James Muprhy is the leader of LCD Soundsystem, a band unmistakably recognized for its original punk, funk, and disco contributions to international electronic music. A clear example of such a mix is their hit Daft Punk Is Playing at My House. In the 21st century, disco is not dead. Punk is not dead. LCD Soundsystem is not dead. They will celebrate not only their two decades on stage, but also the 20th anniversary of their record label DFA Records, and at Bilbao BBK Live, there only concert in a European festival.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Desondanks staat daar veel moois aan kandidaten voor DTRH:

Placebo, Moderat, Caribou (vaste mojo-gast), Phoebe Bridgers, Stromae, Killers, Bicep, Supergrass, Pet Shop Boys, J Balvin, Four Tet, MIA, Badbadnotgood, Slowthai.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.207
4.445
Exclusief als festivaloptreden? Dus misschien mogen we hopen op een ander optreden?
 
12 nov 2016
655
392
Desondanks staat daar veel moois aan kandidaten voor DTRH:

Placebo, Moderat, Caribou (vaste mojo-gast), Phoebe Bridgers, Stromae, Killers, Bicep, Supergrass, Pet Shop Boys, J Balvin, Four Tet, MIA, Badbadnotgood, Slowthai.
Moeten mensen bij Phoebe wel hun bek houden, en niet er doorheen lopen lullen hoe graag ze haar wel niet willen neuken.
 
  • Haha
Waarderingen: StevieU2

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Kae Tempest en Agnes Obel dus naar Gent Jazz, las ik in Werchtertopic. Dat zouden ook puike namen voor in Beuningen zijn. Met name de eerste zou ik enorm toejuichen.

Het aanbod van beschikbare acts komt een beetje op gang.

Eigenlijk zou het een goed idee zijn om per festivals een lijst te hebben van acts waarvan al zeker is dat ze in de goede periode op een Europees festival staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Kae Tempest en Agnes Obel dus naar Gent Jazz, las ik in Werchtertopic. Dat zouden ook puike namen voor in Beuningen zijn. Met name de eerste zou ik enorm toejuichen.

Het aanbod van beschikbare acts komt een beetje op gang.

Eigenlijk zou het een goed idee zijn om per festivals een lijst te hebben van acts waarvan al zeker is dat ze in de goede periode op een Europees festival staan.
Top idee.
Zo komt Sziget dinsdag met de eerste 40 namen. Helemaal gaan uitzoeken wie er allemaal in augustus in Europa zijn..
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Misschien doe ik na het weekend een eerste poging voor DTRH. En dan eigenlijk met alleen namen die realistisch zijn, omdat ze in de buurt zijn. Geen vage geruchten en mogelijke vermoedens.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken