Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Nee hij is wel vergelijkbaar met Blof en Guusje Meeuwis
Blof en Guus hebben meer hits dan Stromae.

Ik vind het ook behoorlijk overdreven allemaal hier hoor. Nogmaals ik heb me er uitstekend bij vermaakt toen voor Arcade Fire, maar ook niet meer dan dat.

Laat ik het zo zeggen, ik zal ik niet heel snel voor Stromae een ZiggoDome kaart kopen... of het nu 2, 5 of 10 jaar geleden is. Maar smaken verschillen uiteraard.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Laat ik het zo zeggen, zie jij hem headlinen op grote festivals in landen als Spanje Portugal Duitsland Denemarken Italië England en Nederland??? Ik niet, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Spanje, Portugal, Denemarken, Italië, Engeland, geen idee, vast niet. Nederland, Duitsland, Frankrijk en Belgie? Ja, moeiteloos.

Kan persoonlijk ook meer hits van Stromae opnoemen dan van Blof en met name Guus Meeuwis (kedeng?), maar dat is misschien ook wel gewoon omdat ik fan was/ben.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.559
3.149
Ik kom dus alleen op Alors On Dance. Nu is het ook wel dat ik me distantieer van muziek als deze, dus helemaal objectief is het niet. Ik zou zeggen: ergens rond etenstijd op Pinkpop op de Main Stage, of de sub voor een Dua Lipa op noord.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ik kom dus alleen op Alors On Dance. Nu is het ook wel dat ik me distantieer van muziek als deze, dus helemaal objectief is het niet. Ik zou zeggen: ergens rond etenstijd op Pinkpop op de Main Stage, of de sub voor een Dua Lipa op noord.
Dua Lipa op Noord?! :p
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.109
Is hij ook, en qua performance staat hij een paar treedjes boven de Guus en Marco.
Nou als ik Stromae in Belgie vergelijk met Kensington in Nederland denk ik dat dat niet veel zal verschillen.
Verkopen in Nederland zomaar een vol stadion uit. Staan op enkele festivals zelfs als headliner in Nederland.

Waar (welke spot) zou je in Belgie dan Kensington zetten op bijvoorbeeld Rock Werchter? Lijkt me totaal geen kromme vergelijking Stromae en Kensington in dit verhaal.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Kensington krijgt in België de Lotto Arena niet uitverkocht. Stromae verkocht hier tweemaal Ziggo Dome uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ja, die gingen vast naar de ene helft op maandag, in de pauze naar huis en naar de tweede helft op dinsdag. :p
Rare redenatie. Die concerten waren toen ook in no time uitverkocht als ik het me goed herinner.

Stromae is echt wel wat groter dan je denkt. ;) :)

Eigenlijk is de discussie hier in dit topic sowieso wat onzinnig want op Pinkpop hoeven we hem niet meer te verwachten toch?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Spanje, Portugal, Denemarken, Italië, Engeland, geen idee, vast niet. Nederland, Duitsland, Frankrijk en Belgie? Ja, moeiteloos.

Kan persoonlijk ook meer hits van Stromae opnoemen dan van Blof en met name Guus Meeuwis (kedeng?), maar dat is misschien ook wel gewoon omdat ik fan was/ben.
Nogmaals, prima artiest maar ik vind het toch wat vreemd en zeker als headliner. Is hier ook wel eens gezegd over bv Florence and the Machine. Zou geen headliner zijn voor PP. Maar als Stromae al kan headlinen dan kan Florence het zeker. En Blof heeft wel 40 hits gehad de afgelopen 25 jaar maar dat is wat anders... is ook zeker geen headliner behalve op hun eigen festival..
Ik vind het gewoon geen headliner. Was toen mateloos populair en heeft daar even op geleefd. Maar om nu na 5/6 jaar de polonaise te lopen omdat Stromae gaat optreden vind ik echt wat te ver gaan. Het is geen Adele...Het is Stromae, nog steeds populair in België en ook wel in Frankrijk. Daarbuiten.......?
Is het maar afwachten. Hij zal best festivals aandoen in Europa maar weinig zal hij headlinen, tenminste dat verwacht ik. Maar misschien onderschat zijn populariteit wel heel erg en is hij straks headliner op PP of Roskilde.....
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.109
Precies dat wat jij zegt PJ....

Als de Hurricane/Southside, Glastonbury of Roskilde hem headliner zetten dan ga ik dat best geloven.
(gelukkig imo) is het al uitgesloten voor Pinkpop 2022, maar we zullen zien.
Misschien verkoopt hij eerst wel een Goffertpark of een Malieveld uit met zijn eigen showtje.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Ja, die gingen vast naar de ene helft op maandag, in de pauze naar huis en naar de tweede helft op dinsdag. :p
Rare redenatie. Die concerten waren toen ook in no time uitverkocht als ik het me goed herinner.

Stromae is echt wel wat groter dan je denkt. ;) :)

Eigenlijk is de discussie hier in dit topic sowieso wat onzinnig want op Pinkpop hoeven we hem niet meer te verwachten toch?
Waarom niet? Omdat die nog aangekondigd is vandaag?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Ik heb er gewoon bij The Opposites gevoel bij voor Lowlands. Lang geleden, brengt genoeg man op de been, en het zal vast en zeker werken. Maar ergens voelt het ook wel makkelijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ik heb er gewoon bij The Opposites gevoel bij voor Lowlands. Lang geleden, brengt genoeg man op de been, en het zal vast en zeker werken. Maar ergens voelt het ook wel makkelijk.
Hebben The Opposites ook een nieuw album uitgebracht voordat ze weer gingen touren? Want er staat ook een nieuw album van Stromae voor 2022 op de planning.

Hij is weer muziek gaan maken en gaat weer optreden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.109
Eigenlijk is de discussie hier in dit topic sowieso wat onzinnig want op Pinkpop hoeven we hem niet meer te verwachten toch?
dat is ook eigenlijk de reden dat ik hem noemde voor CaS en Stadspark Live Groningen, waar hij voor 60k imo prima als headliner zou passen als vervanger van The Script die daar in 2020 waren geprogrammeerd maar naar Ziggo gaan in 2022.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Kensington krijgt in België de Lotto Arena niet uitverkocht. Stromae verkocht hier tweemaal Ziggo Dome uit.
Dat zal echt de hype van het moment geweest zijn. Ik zie het niet gebeuren dat hij nu 2 keer de Ziggo laat vol lopen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.109
Dat zal echt de hype van het moment geweest zijn. Ik zie het niet gebeuren dat hij nu 2 keer de Ziggo laat vol lopen.
nou, ik moet wel zeggen hierop. Met de hype die nu komt op Stromae en nieuw album, geloof ik best dat die ook 2x Ziggo uitverkoopt anno 2022 hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.093
Hebben The Opposites ook een nieuw album uitgebracht voordat ze weer gingen touren? Want er staat ook een nieuw album van Stromae voor 2022 op de planning.

Hij is weer muziek gaan maken en gaat weer optreden.
Er was wel spraken van... geen idee of dat nu verschoven is ivm covid. Voor mij maakt dat ook niet heel veel uit.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Ik snap je vergelijking gewoon niet echt. The Opposites kwamen voor 1 optreden terug zonder nieuwe muziek. Eenmalig comeback show'tje.
Stromae is bezig met nieuwe muziek en die maakt zijn live comeback met een (festival?)tour. Zijn twee verschillende dingen toch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.063
6.109
Ik snap je vergelijking gewoon niet echt.
dat heb ik dus met Stromae, ik snap het niet

maar het is me ook nooit gelukt om me het eerder te snappen, deze act heb ik veel langs me neer gelegd.

+LIVE+ kwam ook 2017 met een comeback in orginele bezetting, nou die had ik dus iets hoger ingeschat met die ene show in Europa.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken