Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Met kamp een dagje naar Walibi. Pff, doet pijn langs het terrein lopen en die tent nog opgezet zien staan. Man
Herkenbaar, bivakkeer nu al een kleine week op Europarcs en kom er regelmatig langs. Ik dacht dat ik er minder moeite mee had dat het niet doorging, maar dat is dus totaal niet zo. Zelfs de avondlucht en het geruis van de bomen schreeuwen maar één ding: LOWLANDS‼️
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Herkenbaar, bivakkeer nu al een kleine week op Europarcs en kom er regelmatig langs. Ik dacht dat ik er minder moeite mee had dat het niet doorging, maar dat is dus totaal niet zo. Zelfs de avondlucht en het geruis van de bomen schreeuwen maar één ding: LOWLANDS‼️
Ja moet zeggen dat hier de heimwee erg groot is. Van geen enkel ander festival mis ik er alles omheen dan bij Lowlands.

Lekker klagen dat de laatste lichting een slechte worp is, maar om uiteindelijk wel weer heel je dag te vullen met toffe bands. Ik mis die tijd.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Greyhound en @Marc

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
We proberen er wat van te maken :)

Speel de escape room, stem mee op de beste Lowlands line-up ooit, ontdek toch nog nieuwe artiesten of duik in de historie. Share the LLove
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
We proberen er wat van te maken :)

Speel de escape room, stem mee op de beste Lowlands line-up ooit, ontdek toch nog nieuwe artiesten of duik in de historie. Share the LLove

Deze escaperoom ziet er wel heel bekend uit ?. Zitten er nog andere opdrachten in dan tijdens Festileagues vorig jaar? Anders kunnen we natuurlijk ook voor een herkansing gaan want toen zijn we vanwege de beperkte tijd maar ergens tot net voorbij de helft gekomen.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Deze escaperoom ziet er wel heel bekend uit ?. Zitten er nog andere opdrachten in dan tijdens Festileagues vorig jaar? Anders kunnen we natuurlijk ook voor een herkansing gaan want toen zijn we vanwege de beperkte tijd maar ergens tot net voorbij de helft gekomen.
Haha het zijn inderdaad dezelfde opdrachten uit ons spel Festileagues vorig jaar. Toen was 'ie echter gesloten voor deelnemers, nu staat 'ie voor iedereen open. De speldynamiek is ook iets anders, je moet meestal 2/3e goed hebben om door te mogen. Meer als een echte escape room, dus
 
  • Leuk
Waarderingen: Moniek

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Persoonlijk ben ik blij dat het niet doorgaat...zit tot zaterdag in quarantaine ;-(
Carli Lloyd Cringe GIF by Houston Dash
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Tja, “normaal” was ik al lekker heen gegaan ?
Shitzooi en wel naar F1…. ??‍♂️
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193

Zilveren Bravo was dus blijkbaar omdat er niet genoeg tijd was om de groene Bravo op te bouwen.
Hopelijk dus volgend jaar toch "gewoon” de groene want die ziet er een stuk imposanter uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Waarom zou de Bravo er nog steeds staan? ouden ze hopen op een versoepeling om toch nog een kleinschalig festival te kunnen organiseren in de nazomer?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Waarom zou de Bravo er nog steeds staan? ouden ze hopen op een versoepeling om toch nog een kleinschalig festival te kunnen organiseren in de nazomer?
Ik vroeg me dat inderdaad ook al af toen ik daar in de buurt verbleef en er een paar keer langskwam. Ik dacht zelf dat ze die wellicht lieten staan voor een soort feestje / bijeenkomst voor de crew etc. Maar dat was klaarblijkelijk ook niet zo. Benieuwd wie weet waarom die tent er nog wel staat ??‍♂️
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
En staat er nou dat de chemical brothers in de bravo stonden? Dus dat was geen headliner?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken