Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.659
Editors, Liam Gallagher, Netsky, Stormzy, Marshmello, dEUS, Bring Me The Horizon, Jamie XX, Future, Anne-Marie

Niet verkeerd tot nu toe. Hoezo geen internationale namen.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.163
Future, Editors, Liam Gallagher headliners dan? Netsky, Oscar en Jamie xx dagafsluiters? Balthazar, BMTH, dEUS subs?
 

Pauly Robin

Support act
18 jan 2016
977
1.013
Vitalic naar Paaspop, kanshebber voor pkp.
Bestaan die nog? Ik dacht daar dat daar iemand van was overleden? Of was dat een andere in dat genre? Of zijn ze terug begonnen? Ik ken ze van het leuke nummer no fun. Ben voor de rest meer thuis in de zwaardere gitaren.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
714
645
Namen lijken wel bevestigd te worden door Ken. Met bijkomende; Kaytranada, Caribou, Boys Noize, Kelly Lee Owens.
Zegt wel dat niet komen: QOTSA, Gorillaz, Disclosure.

Morgen weten we het welke insider het bij het juiste eind heeft! Eventueel kan Kaoss nog wat extraatjes toevoegen en deelnemen aan deze insider contest.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.659
Namen lijken wel bevestigd te worden door Ken. Met bijkomende; Kaytranada, Caribou, Boys Noize, Kelly Lee Owens.
Zegt wel dat niet komen: QOTSA, Gorillaz, Disclosure.

Morgen weten we het welke insider het bij het juiste eind heeft! Eventueel kan Kaoss nog wat extraatjes toevoegen en deelnemen aan deze insider contest.
Dan vraag ik me af waarom een Gorillaz is afgesprongen, daar waar het toch wel kleinere DTRH ze wel heeft. Knap voor die laatsten in ieder geval.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken