Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.957
6.227
"It's about time".


Alanis Morissette Reaction GIF by MOODMAN
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.092
2.795

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
Geloofwaardigheid van Ken hiermee toch wat aangetast?
Hopelijk toch wat betreft zijn teleurstellingen in afzeggingen etc ?
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
718
649
Geloofwaardigheid van Ken hiermee toch wat aangetast?
Hopelijk toch wat betreft zijn teleurstellingen in afzeggingen etc ?
Ken natuurlijk niet alles weten tot in de details he.
Zal bij PKP misschien verder van het vuur zitten dan bij andere festivals, maar denk dat Ken zijn geloofwaardigheid toch niet meer hoeft te bewijzen.
Bovendien geeft hij soms gewoon ook zoals elk mens eens zijn eigen mening net als iedereen op de fora.

Onze Kaoss daarentegen....
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris De Brul

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.957
6.227
Geloofwaardigheid van Ken hiermee toch wat aangetast?
Ken zit ergens bij LN/RW, niet bij PKP. (alee, vermoed ik hè) Je hoort dan dingen waaien, maar het is niet alsof je bij Chokri mee in de war room dagelijks zit. Overigens denk ik dat de affiche de laatste dagen en weken wel eens heel erg kan verandert zijn. De ene dag is dus de andere niet, zeker nu niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris De Brul

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.417
5.166
Probleem is dat Ken soms elders op een ander forum slechts zijn mening of gedachtegoed plaatst. En dan zet men het hier als pertinente feit neer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris De Brul

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.957
6.227
Anyways, Gladiolen (Oogst) komt met oa Ruben Block, Zwangere Guy, De Mens, Froukje, The Haunted Youth, High Hi etc. Allemaal namen die op PKP zouden kunnen staan, lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: pigital

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Anyways, Gladiolen (Oogst) komt met oa Ruben Block, Zwangere Guy, De Mens, Froukje, The Haunted Youth, High Hi etc. Allemaal namen die op PKP zouden kunnen staan, lijkt me.
Daarvan staan er ook een aantal op Bruis (Maastricht) het zou me niet verbazen als Pukkelpop daar ook een aantal namen van overneemt.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.412
646
DCODE in Madrid geannuleerd, waar QOTSA had moeten staan. Ben benieuwd of zij ook ineens Reading/Leeds gaan afzeggen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.576
6.248
Vorige post weggehaald want was niet heel relevant meer.

Morgen dus namen. Erg benieuwd waar ze mee gaan komen.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
592
378
ik had al eerder vermeld in het lowlands forum dat jebroer zou komen… nu heeft hij als een van de enige artiesten een reactie achtergelaten, op de eerste post van pukkelpop op instagram over de boilerroom
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.957
6.227
Damn, zware verrassing toch deze intel hoor. Editors! Wie had dat gedacht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken