Gaming

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
En ook hier is de Platinum binnen!

Vond de game persoonlijk niet zo leuk als Miles Morales of Spider-Man Remastered maar alsnog wel goed mee vermaakt.

Later deze week Returnal maar eens even proberen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
En ook hier is de Platinum binnen!

Vond de game persoonlijk niet zo leuk als Miles Morales of Spider-Man Remastered maar alsnog wel goed mee vermaakt.

Later deze week Returnal maar eens even proberen.
Nice, ik voelde Miles Morales niet echt. Terwijl ik die Spiderman op de Ps4 ook platinum heb gespeeld.

Returnal is ook hee mooi blijkbaar, maar super moeilijk blijkbaar. Daarom wacht ik even op die game wat goedkoper is of ooit nog op PS plus komt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Heb hem voor €40,- van Marktplaats geplukt vorige week, vond dat wel een mooie prijs. Als hij tegenvalt gooi ik hem gewoon voor hetzelfde bedrag MP weer op. :)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Sodeju Returnal is moeilijk. Moeilijkmoeilijk. Het komt echt veel voor dat je een uur bezig bent voor niks.

En toch blijf je spelen. De gameplay is echt fantastisch. Audio, Dualsense support, met zweet in je handen proberen te blijven overleven om uiteindelijk toch die moeilijke baas te overwinnen....

Als je van een beetje moeilijke games houdt is dit echt een aanrader.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Sodeju Returnal is moeilijk. Moeilijkmoeilijk. Het komt echt veel voor dat je een uur bezig bent voor niks.

En toch blijf je spelen. De gameplay is echt fantastisch. Audio, Dualsense support, met zweet in je handen proberen te blijven overleven om uiteindelijk toch die moeilijke baas te overwinnen....

Als je van een beetje moeilijke games houdt is dit echt een aanrader.
Nee ik ben een luie gamer. Alles moet lekker makkelijk gaan. Schijnt idd Dark Soulish moeilijk te zijn. Ik hoop hem ooit erg cheap te kopen. Nu ben ik weer even helemaal Cities Skylines hooked.

PS plus games voor volgende maand zijn ook bekend, mooi lijstje voor mij:

E5I96PrWEAI8Cm8
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Laatste twee rondes PS Plus geen directe voltreffers. Moet bij deze wel zeggen dat A Plague Tale me een ontzettend boeiende game lijkt zodra de PS5 hier eindelijk binnen is. Maar dan staan eerst FF7 Remake en Ratchet & Clank op de playlist.

Is Call of Duty Black Ops het spelen waard? Ben inmiddels een beetje afgehaakt bij de gigantische stroom CoD en Battlefield games. Kan ze niet echt meer uit elkaar houden..

Begin nu langzaam aan het einde te komen van Horizon Zero Dawn na 60+ uur op de teller. Een erg fijne ervaring dit spel. Het verhaal blijft ook tot het einde boeiend wat je zeker niet van elk modern spel kan zeggen. En Aloy is één van de betere nieuwe protagonisten, goed geschreven karakter. Voor mijn volgende game twijfel ik tussen de R&C remake (deel 1 is echt nostalgie voor mij) en Days Gone.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik vond Days Gone één van de saaiste PS4 games die ik gespeeld heb. Vrij generieke open wereld, saai verhaal, vervelende karakters....
De hordes zombies zijn heel gaaf gedaan maar voor de rest vond ik er bijzonder weinig aan. Na Horizon kan die alleen maar tegenvallen denk ik.

De R&C Remake vond ik wel fantastisch. En leuk om te spelen voor je straks Rift Apart spelen kan en ziet wat er qua mogelijkheden allemaal verandert is in games in die 4 jaar!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Laatste twee rondes PS Plus geen directe voltreffers. Moet bij deze wel zeggen dat A Plague Tale me een ontzettend boeiende game lijkt zodra de PS5 hier eindelijk binnen is. Maar dan staan eerst FF7 Remake en Ratchet & Clank op de playlist.

Is Call of Duty Black Ops het spelen waard? Ben inmiddels een beetje afgehaakt bij de gigantische stroom CoD en Battlefield games. Kan ze niet echt meer uit elkaar houden..

Begin nu langzaam aan het einde te komen van Horizon Zero Dawn na 60+ uur op de teller. Een erg fijne ervaring dit spel. Het verhaal blijft ook tot het einde boeiend wat je zeker niet van elk modern spel kan zeggen. En Aloy is één van de betere nieuwe protagonisten, goed geschreven karakter. Voor mijn volgende game twijfel ik tussen de R&C remake (deel 1 is echt nostalgie voor mij) en Days Gone.
Dit is toch de PS5 versie van Plague Tale. Lijkt me mooie game. En geen idee wat betreft Black Ops. Vroeger speelde ik wel wat COD. Maar was het ook wel moe inderdaad, maar om gratis op te pikken is prima. En ik ben WWE fan van oudsher, dus benieuwd naar de game. Voor mij interessanter dan de juni games.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
WWE Battlegrounds is afschuwelijk. Een soort Free To Play Game. Vrijwel alle karakters zitten letterlijk in loot packs en moet je unlocken met VC points en op de finishing moves na heeft elk karakter maar een paar moves en allemaal dezelfde.

Als je een goede WWE game wilt spelen kan ik je WWE2K19 aanraden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Dit is toch de PS5 versie van Plague Tale. Lijkt me mooie game. En geen idee wat betreft Black Ops. Vroeger speelde ik wel wat COD. Maar was het ook wel moe inderdaad, maar om gratis op te pikken is prima. En ik ben WWE fan van oudsher, dus benieuwd naar de game. Voor mij interessanter dan de juni games.
Is inderdaad de PS5 versie. Ben wel blij dat je die als PS4 eigenaar wel kunt claimen via de site. Ben het met je eens hoor dat deze lichting beter is dan juni, daar zal ik waarschijnlijk nooit een spel van openen. Misschien ooit die Star Wars spaceshooter, maar dan moet ik echt niks te doen hebben.

@Timmetje heeft mijn keuze makkelijk gemaakt, R&C wordt de volgende!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
WWE Battlegrounds is afschuwelijk. Een soort Free To Play Game. Vrijwel alle karakters zitten letterlijk in loot packs en moet je unlocken met VC points en op de finishing moves na heeft elk karakter maar een paar moves en allemaal dezelfde.

Als je een goede WWE game wilt spelen kan ik je WWE2K19 aanraden.
Ik was bij WWE2K18 afgehaakt. Daarvoor kocht ik deze serie jaarlijks voor de volle mep. Ik heb gister een Gamekings review terug gekeken over deze game. En je kan het best redelijk ingame unlocken blijkbaar. Ik had ook mijn twijfels, maar voor een gratis pickup ben ik er wel weer blij mee. Ben wel benieuwd wat 2K met die serie verder gaat doen sinds het tussenjaartje.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Is inderdaad de PS5 versie. Ben wel blij dat je die als PS4 eigenaar wel kunt claimen via de site. Ben het met je eens hoor dat deze lichting beter is dan juni, daar zal ik waarschijnlijk nooit een spel van openen. Misschien ooit die Star Wars spaceshooter, maar dan moet ik echt niks te doen hebben.

@Timmetje heeft mijn keuze makkelijk gemaakt, R&C wordt de volgende!
Star Wars en die co-op game waren niks voor mij. 5 minuten gespeeld en weggelegd. Virtua Fighter was nog best wel geinig. Maar fighting games vind ik kwa content niet echt meer van deze tijd. En er zijn betere te vinden in dit genre.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik was bij WWE2K18 afgehaakt. Daarvoor kocht ik deze serie jaarlijks voor de volle mep. Ik heb gister een Gamekings review terug gekeken over deze game. En je kan het best redelijk ingame unlocken blijkbaar. Ik had ook mijn twijfels, maar voor een gratis pickup ben ik er wel weer blij mee. Ben wel benieuwd wat 2K met die serie verder gaat doen sinds het tussenjaartje.
2K18 was erg mager inderdaad. 2K20 was helemaal een shitshow. 2K19 was wel een leuke game. Toffe gameplay en goed roster. Career was ook best geinig.

Ook erg benieuwd naar WWE2K21 (22?)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Is Call of Duty Black Ops het spelen waard? Ben inmiddels een beetje afgehaakt bij de gigantische stroom CoD en Battlefield games. Kan ze niet echt meer uit elkaar houden..
Met de CoD games kan je weinig misdoen eigenlijk. Altijd fijn voor een kort potje team deathmatch oid onder vrienden. En een van de weinige FPS die nog offline splitscreen multiplayer aanbieden, ook leuk.

Enige nadeel is dat er jaarlijks een nieuwe uitkomt, waardoor de lobbies van de oudere edities snel leeg beginnen geraken. PS Plus geeft dat dan wel even een boost, maar tegen het eind van de zomer is dat terug in de huidige staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Returnal uit. Enorm moeilijk maar als het dan lukt om een gedeelte te clearen is dat wel enorm gaaf.

Mijn voorlopige game of the year en de tofste game die ik vooralsnog op de Playstation 5 gespeeld heb.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Returnal uit. Enorm moeilijk maar als het dan lukt om een gedeelte te clearen is dat wel enorm gaaf.

Mijn voorlopige game of the year en de tofste game die ik vooralsnog op de Playstation 5 gespeeld heb.
Nice ik wacht nog op een leuke korting. Weet niet of ok het geduld heb voor die game.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Twijfelde ik ook over. Demon Souls kon ik bv helemaal niets mee.

Returnal heeft echt een hoog pick up en play gehalte. Beetje als die arcadekasten van vroeger. Je blijft spelen en proberen. De gameplay is met name door de adaptive triggers zo soepel. Je hoeft niet te kijken wanneer je ammo herladen is, je voelt het door speciale trillingen. Heel gaaf.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Twijfelde ik ook over. Demon Souls kon ik bv helemaal niets mee.

Returnal heeft echt een hoog pick up en play gehalte. Beetje als die arcadekasten van vroeger. Je blijft spelen en proberen. De gameplay is met name door de adaptive triggers zo soepel. Je hoeft niet te kijken wanneer je ammo herladen is, je voelt het door speciale trillingen. Heel gaaf.
Aii nu trigger je me weer. Ik ben gek op die trillingen en stuff.. het ziet er ook allemaal heel tof uit. Maar ben gewoon bang als ik 2x af ga dat ik de game aan de kant gooi.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Op Marktplaats heb je hem voor 40 euro gekocht en ook zo weer verkocht. Snelste manier om hem even te proberen.

Maar ik zie hem 2022 oid ook wel in Plus verschijnen. Helemaal sinds Housemarque nu van Sony is.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Iemand hier tips voor leuke platformers of RPG's op de PS4/PS5? Ben een beetje uitgespeeld en op zoek naar nieuwe games.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken