Pukkelpop 2021 - Nieuws & Geruchten

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
10 jaar geleden zou ik "bring it on" gezegd hebben. Maar de Limp Bizkit van de laatste jaren is een set met veel te veel onderbrekingen en covers.

Qua punk en metal blijft het precies voor pkp moeilijk om relevante acts te boeken. In 2019 vond ik alleen Code Orange wauw, en die hebben ten slotte afgezegd...
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.001
8.652
He! Gun de 90's kids zoals ik ook eens wat. Hier kan ik zeer van genieteb!
Ben ook een 90’s kid. ;-) Maar dit altijd verschrikkelijk gevonden. Heel slechte rap, heel flauwe en puberale teksten, ongelofelijk ‘lelijke’ muziek.

Verder gun ik het je zeker hoor, dat genieten. ?Nostalgie blijft voor velen een ding merk ik. En er zijn meer dan genoeg andere podia!

(Ben zelf allesbehalve hip hoor.)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en JamesVlem

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Ben ook een 90’s kid. ;-) Maar dit altijd verschrikkelijk gevonden. Heel slechte rap, heel flauwe en puberale teksten, ongelofelijk ‘lelijke’ muziek.

Verder gun ik het je zeker hoor, dat genieten. ?Nostalgie blijft voor velen een ding merk ik. En er zijn meer dan genoeg andere podia!

(Ben zelf allesbehalve hip hoor.)
Ik ging vroeger wel teringhard los op Break Stuff, Counterfeit, Rollin’, Take A Look Around, Nookie, Faith.

live is het niet veel meer, maar gewoon lekker naar klote gaan en de act niet te serieus nemen dan kan je je prima vermaken. Give me something to break!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Ik ging vroeger wel teringhard los op Break Stuff, Counterfeit, Rollin’, Take A Look Around, Nookie, Faith.

live is het niet veel meer, maar gewoon lekker naar klote gaan en de act niet te serieus nemen dan kan je je prima vermaken. Give me something to break!
Limp Bizkit was toen gewoon erg gaaf‼️Voor het eerst op DOA 1997 gezien als opener. Alleen de cover “Faith” bleef toen hangen. Daarna in het voorprogramma gezien van Soulfly in 1998. Geloof, Limp Bizkit was toen echt wel heel tof. Gewoon sentiment, alleen zal het live een slap aftreksel zijn van de power en energie van toen. Want LL 2000 werd de Alpha ook echt plat gespeeld en was ik zwaar onder de indruk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.174
10.511
Ik hoop dat Koass dit even doorgeeft aan de boekers van Pukkelpop. Kom op, maak ons blij!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken