Paaspop 2014

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
De eerste namen zijn vandaag bekend gemaakt:

Band Of Skulls - Birth of Joy - Boys Noize - Coely - De Jeugd Van Tegenwoordig - DevilDriver - Halestorm - Hans Teeuwen and The Painkillers - Kensington - La Pegatina - Michael Prins - Peter Pan Speedrock - Public Service Broadcasting - Rob & Emiel - The Exploited - Tribute2BobMarley – Triggerfinger
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Wat een kutline-up hebben ze daar in Schijndel. Alleen Blaudzun, Bliksem en The Exploited zijn tof. Kaiser Chiefs, Prodigy, Blood Red Shoes. Veel vergane glorie, die de grote festivals niet meer kunnen doen en daarom op Paaspop staan.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Hoho, The Boxer Rebellion is ook echt wel een toffe naam! Verder lijkt het mij stiekem wel tof om Coldplace te zien, een band die nummers van Coldplay covert. Maar dat komt alleen omdat ik Coldplay awesome vind en dan wel benieuwd ben wat zij ervan maken. Verder Blaudzun, Drenge, Kensington, Afterpartees, Halestorm, Baskerville. Laatste drie nooit geluisterd tho, maar wel van gehoord dat ze goed zijn.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Hoho, The Boxer Rebellion is ook echt wel een toffe naam! Verder lijkt het mij stiekem wel tof om Coldplace te zien, een band die nummers van Coldplay covert. Maar dat komt alleen omdat ik Coldplay awesome vind en dan wel benieuwd ben wat zij ervan maken. Verder Blaudzun, Drenge, Kensington, Afterpartees, Halestorm, Baskerville. Laatste drie nooit geluisterd tho, maar wel van gehoord dat ze goed zijn.

Ik vind het laatste album van The Boxer Rebellion nogal tegenvallen, alleen Diamonds is een prachtig nummer. Verder heb ik die vorig jaar al gezien, en ik was niet heel erg onder de indruk. Dat is dus geen naam die me over zou halen om naar Schijndel te gaan.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Dan zal 't voor jou wel niets meer worden denk ik. Ze kwamen volgens mij met The Boxer Rebellion, Prodigy en Kaiser Chiefs als headliners als ik het goed begrepen heb een paar dagen geleden. Diamonds is trouwens zeker het beste nummers op het nieuwe album van Boxer Rebellion maar ik vind er zeker wel meer goeds tussen zitten. Always en Fragile in elk geval zeg ik zo even uit mijn hoofd :p
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Kaiser Chiefs en The Boxer Rebellion staan beide op zondag dus kunnen nooit allebei headliner zijn.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik tel ongeveer 8 interessante namen. Cut Copy, Thomas Azier, Public Service Broadcasting, Drenge, Digitalism, Blood Red Shoes, Band of Skulls, The Prodigy. Maar daarnaast staat er ook heel veel troep.

Maar ik heb bij dit soort festivals altijd snel het gevoel dat het een uit de hand gelopen kermis/buurtfeest is. Mij zal je er ook niet snel vinden :p
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Tuurlijk, ze zullen niet snel kritisch zijn op grote namen. Dat is ook de reden dat The Prodigy hier staat lol. Toch zijn hier echt wel gave namen aanwezig. Drenge zou ik enorm graag live willen zien. Die zijn echt fantastisch.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken