Wat heb je als laatste gekocht?

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Noem je je dochter later ook Quinoa??

Hahahaha Quinoa, dat zou lachen zijn. Ik vraag me af hoeveel Quinoa's er over een jaar of 10 rondlopen, dan kan ik vast een gepaste hoeveelheid kooien bestellen. Ik weet eigenlijk niet eens of dat op een sandwich hoort.

Nee maargoed, ieder zijn ding denk ik. Als ik het zo hoor gaat het er blijkbaar vooral om dat je CD's in de auto kunt draaien, en ik kan niet ontkennen dat dat lastig gaat met vinyl.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Gelukkig kunnen we tegenwoordig op veel manieren onze telefoon aansluiten aan de boxen in de auto. Anders zou ik denk ik ook zeker een CD'tje aanzetten ipv de Radio. Radio is maar moeilijk te verdragen tegenwoordig.

Hebben we het dan over albums of hebben jullie altijd de meest recente hitzone cd in de auto??
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Ik las pas ergens dat er al een meisje is dat Quinoa heeft XD

Bij onze auto kan de telefoon helaas nog niet aangesloten worden, anders had ik dat zeker gedaan en vynil gekocht, dat is veel toffer. Ik draai altijd albums, niks fijner dan 's nachts op de terugweg van een concert even het album van TWOD op te zetten. Ons pap en ons mam zetten vaak radio aan in de auto, maar als ik rij bepaal ik :p
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik las pas ergens dat er al een meisje is dat Quinoa heeft XD
En geneest ze daar ooit nog van?

De laatste CD die ik heb gekocht is The 2nd Law een paar jaar terug... En waarom eigenlijk? Ik heb niet eens iets om hem af te spelen. :') En als ik dat wel had zou ik die plaat ook niet meer vaak opzetten. Als ik het geld er voor over had zou ik ook voor de LP's gaan. Maar voorlopig support ik artiesten wel door naar hun shows te gaan.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik koop ook vooral vinyl, als ik geld uit geef aan muziek (los van concerten) wil ik ook wel fysiek iets hebben. Al schijnt het dat er bij vinyl juist het minst naar de artiest gaat van alle formats door de hoger productie kosten. Maarja ik heb wel bij elke plaat die ik heb een verhaal of een mooie associatie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Gereserveerd: The Book Of Souls - Iron Maiden (levering ca 4 september)
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Het laatste wat ik heb gekocht:

The XX - The XX
Pearl Jam - Lightning Bolt
The Wombats - Greek Tragedy 7"
Muse - Drones
The Van Jets - Welcome To Strange Paradise
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Sufjan Stevens - Carrie & Lowell
Beach House - Depression Cherry
Portishead - Dummy

Allemaal vinyl :)
 

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
Net Seven Swans van Sufjan Stevens op vinyl gehaald.

Sufjan Stevens – Carrie & Lowell
Beach House – Depression Cherry
Portishead – Dummy

Allemaal vinyl
simple-smile.png
Mooie aankopen! Die pressing van Depression Cherry ziet er echt heel goed uit, met die fluwelen hoes.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ja! Ik vond de cover eerst nogal saai, zeker na die cover van Bloom. Maar hij is echt heel mooi. Wel tof dat ze andere materialen gebruiken. Die 'lichtjes' op de cover van Bloom zijn ook glow-in-the-dark.
 

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
Ja! Ik vond de cover eerst nogal saai, zeker na die cover van Bloom. Maar hij is echt heel mooi. Wel tof dat ze andere materialen gebruiken. Die ‘lichtjes’ op de cover van Bloom zijn ook glow-in-the-dark.
Wow haha inderdaad, was al helemaal vergeten dat 'ie glow-in-the-dark was. Ziet er vet uit, ja. Wel jammer dat ze er geen gatefold van hebben gemaakt.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Weer wat platen rijker :D

Jamie XX - In Colour
Damien Rice - My Favorite Faded Fantasy
The Kinks - Days (7")

Was wel even schrikken, wist niet dat die plaat van Damien Rice op 45 toeren moest worden gedraaid XD
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
MGMT - Congratulations
Drenge - Drenge
The Smiths - The Queen Is Dead
Temples - Sun Structures
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken