Slowchat

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
Mij best, maar heb niet zo heel veel dagen meer vrij in de vakantie. Toch een behoorlijk aantal leuke meetings gehad dit jaar met Festi dus zal er wel zeker proberen bij te zijn als het doorgaat

Bij gebrek aan een Drake topic, hij ziet er steeds arabischer en minder Canadees uit. Als hij ook nog Arabisch gaat zingen word ik echt bang. bewijs:

>>>/pol/

Anyway, gefeliciteerd met je button Jeroen! Stiekem een beetje jaloers wel. Volgend jaar toch maar iets meer shitposten I guess.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Om even aan te geven hoe gezellig de vorige meetings waren :D

 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
De 20ste en 27ste zijn de dagen dat ik niet hoef te werken, zou eventueel voor een andere datum vrij kunnen regelen. Zeg t maar, ik pas me wel aan :p
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Jeroen maak jij zelf dan de afspeellijst?

Afspeellijst?? Jahoor, vast wel.

Blijft een toffe foto Jesse, maar wat een matige festivaldag was die vrijdag uiteindelijk :p

Uhm, ik doe wel een datumprikker dan kun je op ja/nee/misschien klikken, aangezien er niet echt een goede dag uitkomt nu;

Festi-meeting wintereditie
Als iedereen die mee wil doen mij zijn email-adres kan pm'en voeg ik je toe en dan komt alles goed. Als je het allemaal nog niet zeker weet kun je ook later nog aansluiten als de datum bekend is!!!

(apart topic voor aanmaken nog???)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
En dan zeker in Maastricht? Ik kom de randstad niet uit hoor.

Overigens laatst nog een 'meeting' op lgw met Kos, Jeroen en Ivo.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ja was chill idd

Ajoh gewoon komen Matthijs, wordt leip. Gaan we speciaal voor jou naar Utrecht in plaats van Maastricht
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
hahaha, Gefeliciteerd met je button Jeroen. Fijn dat je er zo negatief mee omgaat!

Geniaal!


Blijft een toffe foto Jesse, maar wat een matige festivaldag was die vrijdag uiteindelijk :p
Heb je dat bordje nog Jeroen, of moeten we volgend jaar een nieuwe maken?

Mijn kerstvakantie is ook al erg goed gevuld. Misschien kan ik nog wel aanschuiven als er een datum is.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Ik heb hem niet meer :(

We waren hem 's avonds ergens vergeten, bij Mumford dacht ik
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Luud wrote:
Jeroen maak jij zelf dan de afspeellijst?

Afspeellijst?? Jahoor, vast wel.

Blijft een toffe foto Jesse, maar wat een matige festivaldag was die vrijdag uiteindelijk :p

Uhm, ik doe wel een datumprikker dan kun je op ja/nee/misschien klikken, aangezien er niet echt een goede dag uitkomt nu;

Festi-meeting wintereditie
Als iedereen die mee wil doen mij zijn email-adres kan pm’en voeg ik je toe en dan komt alles goed. Als je het allemaal nog niet zeker weet kun je ook later nog aansluiten als de datum bekend is!!!

(apart topic voor aanmaken nog???)

Ja, ik verwacht dat niemand zo goed een afspeellijst kan maken met de combinatie Drake - Neutral Milk Hotel - Taylor Swift. Deze winter extravaganza moet wel muzikaal goed zijn natuurlijk.

Maar ik ben er graag bij als ik de datum kan.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Niks te doen vandaag? Vandaag is het weer tijd voor de Song van het Jaar verkiezing in Utrecht. John Coffey, Balthazar, Fresku, Sue the Night, PAUW, Klangstof en vele anderen voor helemaal niks. Al hoewel het bier in Tivoli wel belachelijk duur is en naar slootwater smaakt. Thomas moet ook komen want Ronnie Flex en Lil' Kleine komen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken