Rock Werchter 2017 - Nieuws & Geruchten

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.187
4.339
Paddy wrote:
Laatste keer Sigur Ros op Werchter was in de Barn, dacht ik? Als afsluiter?


Klopt! Vorig jaar stonden ze ook als headliner op Dour.

Lijkt mij voor Sigur Ros ook een prima plek, zowel voor de fans als voor de niet liefhebber.
 

ChiquitaChaser

Support act
27 sep 2016
1.007
271
Ik denk aan leukere dingen, sorry :)

Placebo doet nu nog hun "20years" tour maar eignelijk geen gedacht wat ze in 2017 gaan doen ?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
ik denk wel vaker aan Placebo, maar dat is om ze af te spelen…

ik denk liever aan brownie's
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.950
6.209
Ik snap wel dat je Sigur Ros en AF samen zet maar wordt 't dan niet iets te alternatief? Heb je vrijdag ook nogs The XX/ Alt J - Radiohead.. + dan nog is de zwaardere dagen
Ik veronderstel dat donderdag eerder een popachtige dag wordt voor de main
 

Kaasrasper

Campingartiest
14 jan 2015
81
28
Ik hoop ook op Justice, in tegenstelling tot veel mensen vond ik ze in 2012 erg vet. En het nieuwe album is geniaal.

Verder zou ik zeer blij worden van: Massive Attack, Arcade Fire, deadmau5, The xx, Moderat, Glass Animals, Bon Iver, Fleet Foxes, Empire of the Sun en Compact Disk Dummies.
Alt-J mag van mij ook altijd op herhaling komen. Depeche Mode vond ik in 2013 ook erg goed. Green Day hoeft van mij niet terug te keren.

Radiohead is mijn lievelingsband, dus ben nu al gelukkig met de line-up.
 

Rock Torhout

Support act
12 mrt 2015
1.171
0
Ik snap wel dat je Sigur Ros en AF samen zet maar wordt ’t dan niet iets te alternatief? Heb je vrijdag ook nogs The XX/ Alt J – Radiohead.. + dan nog is de zwaardere dagen
Ik veronderstel dat donderdag eerder een popachtige dag wordt voor de main
Te alternatief wordt 't zeker niet hoor. The Xx en Arcade Fire bijvoorbeeld zijn wel alternatieve bands, maar hebben een brede fanbase, ook mensen die eerder 'poppy' muziek leuk vinden. Wat zijn anders de alternatieven? Justin Bieber? Taylor Swift? Ik mag er niet aan denken dat die naast de huidige headliners staan. Neen, ik denk dat we een typische rock act mogen verwacht zoals Kings of Leon, of een combi Arcade Fire + ???
 

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Ik denk toch dat we greenday op de donderdag erbij krijgen. kings of leon ervoor en je verkoopt zat kaartjes lijkt me.
Als greenday komt, kunnen we Rancid ook wel verwachten, lijkt wel of die samen de festivals af gaan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.598
660
KOL zit op MAD en is in de buurt...dus ik denk dat het KOL wordt met een goede sub er onder maar geen Greenday. Kensington of zo..gniffel
 

hazelaar

Campingartiest
29 jan 2015
57
0
Ik hoop ook op Justice, in tegenstelling tot veel mensen vond ik ze in 2012 erg vet. En het nieuwe album is geniaal.

Ik denk niet dat justice nu nog de populariteit heeft om de main af te sluiten want in 2012 zag ik ook al niet zoveel volk (in vergelijking met andere dance acts dan), misschien wel afsluiter in een tent...?
Daarnaast zie ik eerder Netsky - Deadmau5 - Major Lazer de main afsluiten...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken