Pukkelpop 2024

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
229
86
Was daar al aangekondigd als headliner. Sluit volgensmij aan op zijn tour die dan in Engeland loopt. Daarbij komt nog dat hij headliner is, en die zijn allemaal al bekend
Liam is eerder kanshebber om Crammerock te headlinen NA zijn tour in de UK.
 
  • Leuk
Waarderingen: TNFke

Kilero

Campingartiest
21 jul 2022
53
64
ik verwacht woensdag nx, aangezien we afgelopen week best een grote groep gekregen hebben

Ja misschien, maar aan de andere kant moeten er nog een goede honderd namen bekend worden gemaakt en de komende twee weken is het paasvakantie.
Het hangt af van wanneer en hoe ze hun poster willen sluiten, denk ik.
 

jonveras

Randprogramma
20 mrt 2018
100
65
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gigi21

Playlistbediener
24 jan 2024
6
1
De vriendin (die van StuBru) meldt dat ze iets heeft horen waaien dat Lana Del Rey op de donderdag van Pukkelpop staat, zelf durft ze dit niet met 100% zekerheid te zeggen dat dit waar zou zijn. Zou alleszins een straffe move zijn.
Misschien zal het niet gebeuren, maar als ze de kans krijgen om nog een dagkaart voor Lana toe te voegen, zullen ze dat zeker overwegen.
Afgelopen zomer kondigde LDR slechts een week van tevoren een show hier in Italië aan, alleen maar omdat ze besefte dat ze in Italië wilde optreden.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.546
11.020
Die gasten weten ook van geen ophouden he.

Maar dus, Jonny Greenwood voegt er met een krap schemaatje nog eens een extra showtje aan toe buiten The Smile. Opvallend dat hij dit project laat doorgaan, gezien de gevoeligheden rond Israel.
Dat project verdient het toch ook gewoon om door te gaan? Blij dat ze een jaar na de afgelaste shows alsnog willen touren.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Dat project verdient het toch ook gewoon om door te gaan? Blij dat ze een jaar na de afgelaste shows alsnog willen touren.
Ja, vind ik ook hoor. Zou helemaal fijn zijn als Jonny er op de Smile dag nog deze show tussen krijgt op PkP hehe.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken