Primavera Sound Festivals 2024

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.417
1.916
Mijn droom was the national in het paleis voor schone kunsten in Brussel, maarja de heren vonden Obama belangrijker dan het gepeupel😅
Nog altijd van het balen. Enige pluspunt was dat ze Boxer integraal speelden op het inhaalconcert in Vorst.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
795
734
Nog altijd van het balen. Enige pluspunt was dat ze Boxer integraal speelden op het inhaalconcert in Vorst.
Ik was zo teleurgesteld dat ik zelfs niet naar Vorst ben geweest😅 En ik moet zeggen, sindsdien haat/liefdeverhouding met hen.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
112
105
Zou wel leuk zijn als ze die show gebruiken om vooral oud materiaal te spelen (Boxer en Alligator integraal bijv.).
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
112
105
Pff, wat een kluwe zeg, creditcard deed het op een of andere manier niet (ondanks bevestiging van mijn bank). Maar gelukkig toch een ticket kunnen scoren voor de avond met The Chameleons, wat wil ik die graag zien, en ook voor de openingsavond. Leuk nog twee extra Primavera avonden erbij!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.037
Vandaag of morgen is de verwachting inderdaad. Wordt wel tijd zo! Wil eindelijk weten hoeveel dingen ik niet ga kunnen zien :LOL:
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Vandaag of morgen is de verwachting inderdaad. Wordt wel tijd zo! Wil eindelijk weten hoeveel dingen ik niet ga kunnen zien :LOL:
Eigenlijk is dat verlangen naar een timetable je grootste vorm van masochisme he. Maar tegelijkertijd ook een beetje een verlossing.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
795
734
Vrienden,

Vorig jaar kreeg ik van Primavera een paar dagen voor het festival een mail met een code in dat je 25% krijgt op de 'hola travel card' voor metro.

Toen dacht ik daarnet, ik ga ze nog eens proberen en ze werkt nog🤣

Dus als je voor één of meerdere dagen de metro gaat nemen in Barcelona (vanaf luchthaven zit ook het speciale luchthaventicket er bij!) grijp uw kans.

Ga naar www.holabarcelona.com, selecteer het aantal dagen (wijzelf gaan een week en hebben 5 en 2 dagen genomen, gaat perfect, gewoon uw ticketje niet kwijt geraken) en voer bij de promocode HOLAPS23 .

Zo is de metro toch stukje goedkoper!
 
  • Geweldig
Waarderingen: Thisso

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.644
897
Iemand tips voor taxigebruik in Barcelona? Niet noodzakelijk tijdens Primavera, maar eerder voor de dagen ervoor…?
Ik neig zelf naar apps als Bolt en Uber.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Timetable staat online. Heel spijtig van FKA Twigs!

Leuk is het niet die clashes.
Nee, maar godverdomme miljard wat een lineup toch weer, nu ik er nog eens goed naar kijk.

The National NA Lana Del Rey -met een langere set dan de hare- springt er meteen uit.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Anderhalfuur Vampire Weekend, meteen gevolgd door anderhalfuur Pulp en dan afsluiten met 5 kwartier Justice. Wat een fantastische 5 uur! Mazzelaars.

Nee, maar godverdomme miljard wat een lineup toch weer, nu ik er nog eens goed naar kijk.

The National NA Lana Del Rey -met een langere set dan de hare- springt er meteen uit.
2u en een lekker slot. Mooie setting voor The National. Ik begrijp er wel steeds minder van. Ik dacht dat zij een eis hadden van 2,5u minimaal? (@jimmywe ?) Nu staan ze hier en op DTRH voor 2u en op Hurricane kan ik maar anderhalf uur van ze genieten zelfs.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Anderhalfuur Vampire Weekend, meteen gevolgd door anderhalfuur Pulp en dan afsluiten met 5 kwartier Justice. Wat een fantastische 5 uur! Mazzelaars.


2u en een lekker slot. Mooie setting voor The National. Ik begrijp er wel steeds minder van. Ik dacht dat zij een eis hadden van 2,5u minimaal? (@jimmywe ?) Nu staan ze hier en op DTRH voor 2u en op Hurricane kan ik maar anderhalf uur van ze genieten zelfs.
Vind 2u alsnog erg mooi. Denk ook gewoon de langste headlinerset van het weekend. Anderhalf uur is iets spijtiger inderdaad, moeten ze niet willen op dit punt in hun carrière.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.037
Eerste poging tot een schema:
Dinsdag Ciutat: The Messthetics & James Brandon Lewis > Irreversible Entanglements > Armand Hammer

Woensdag Ciutat: The National

Donderdag: Kaidara > Balming Tiger > Piñata 10 year anniversary > Roc Marciano > stukje Amaarae + stukje Vampire Weekend + stukje Beth Gibbons > Pulp/Deftones (eigenlijk niet zo'n fan van beide) > Justice > Wiegedood > nacht

Vrijdag: Charlemagne Palestine > Silica Gel > The Last Dinner Party > idk > stukje Troye Sivan > Jessica Pratt > DJ Spanish Fly/Jai Paul/einde Lana > Snow Strippers > Clipse > Mount Kimbie > nacht

Zaterdag: Nala Sinephro > Lemon Twigs > Erika de Casier > 070 Shake > PJ Harvey > Mitski tot wanneer ik het beu ben > SZA > Atarashii Gakko > Charli XCX > nacht

Zondag Ciutat: Royel Otis > Mandy, Indiana > Model/Actriz

Na 3u 's nachts leg ik niets vast en wordt het kijken hoe de energie zit. Weinig slechte keuzes met o.a. AG Cook, Ojoo, Arca, Lanark Artefax, Teki Latex etc dus dat komt vast wel goed.
Verder heel tevreden dat ik komende week Faye Webster en Yeule al in een zaal ga zien, bespaart toch ook weer een paar clashes. Dat geldt ook voor die zondag Ciutat namen waardoor zaterdag een pak relaxter plannen is.
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
795
734
Eerste poging tot een schema:
Dinsdag Ciutat: The Messthetics & James Brandon Lewis > Irreversible Entanglements > Armand Hammer

Woensdag Ciutat: The National

Donderdag: Kaidara > Balming Tiger > Piñata 10 year anniversary > Roc Marciano > stukje Amaarae + stukje Vampire Weekend + stukje Beth Gibbons > Pulp/Deftones (eigenlijk niet zo'n fan van beide) > Justice > Wiegedood > nacht

Vrijdag: Charlemagne Palestine > Silica Gel > The Last Dinner Party > idk > stukje Troye Sivan > Jessica Pratt > DJ Spanish Fly/Jai Paul/einde Lana > Snow Strippers > Clipse > Mount Kimbie > nacht

Zaterdag: Nala Sinephro > Lemon Twigs > Erika de Casier > 070 Shake > PJ Harvey > Mitski tot wanneer ik het beu ben > SZA > Atarashii Gakko > Charli XCX > nacht

Zondag Ciutat: Royel Otis > Mandy, Indiana > Model/Actriz

Na 3u 's nachts leg ik niets vast en wordt het kijken hoe de energie zit. Weinig slechte keuzes met o.a. AG Cook, Ojoo, Arca, Lanark Artefax, Teki Latex etc dus dat komt vast wel goed.
Verder heel tevreden dat ik komende week Faye Webster en Yeule al in een zaal ga zien, bespaart toch ook weer een paar clashes. Dat geldt ook voor die zondag Ciutat namen waardoor zaterdag een pak relaxter plannen is.

Eerste keer primavera? Vergeet maar dat je van vampire weekend naar beth gibbons geraakt. Hoofdpodia ligt op zeker een kwartier stappen van de andere podia.

+ Bij de grote acts kan het daar zeer druk zijn, met als gevolg nog wat langer over stappen.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.037
Eerste keer primavera? Vergeet maar dat je van vampire weekend naar beth gibbons geraakt. Hoofdpodia ligt op zeker een kwartier stappen van de andere podia.

+ Bij de grote acts kan het daar zeer druk zijn, met als gevolg nog wat langer over stappen.
Eerste keer inderdaad! Dit maar snel in elkaar geflanst zonder echt naar de podia en afstanden te kijken dus ik ga dit komende week nog wat verfijnen. Dat blokje in het schema is wel een drama, besef inderdaad dat het eerder OF zal worden ipv alles een stukje.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.211
3.037
Oh ja, echt balen van Twigs trouwens! Dat was toch een persoonlijke top 3 must see en vooral één van de exclusives die Primavera dit jaar dat streepje voor gaf. Tweede jaar op rij ook dat ze afzegt...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken