North Sea Jazz 2024

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.604
11.227
Dus aangezien jullie hier niet zo goed in waren en het niet zo serieus namen, of althans de meeste niet, hier wat hints. Doen we in ieder geval nooit meer.

Ze rijmen op:
Bing - Lessert Dose
Tranouk & Tretotole Morkest - Leena & Jim
Mulfpeck - Cate for the Foment

En ja, over die tweede kan je twisten, maar feit is wel dat dat album met een orkest gewoon goed past op NSJ. Dat i.t.t. de zoveelste passage op Pinkpop.

Tot morgen...
 
Laatst bewerkt:

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
603
581
De eerste 62 namen staan online.
Ik heb n presalecode voor 2 dagkaarten via NN, als hier iemand interesse in heeft, stuur dan n pb.
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
368
302
Gezien Raye en Noname op zowel DTRH als NSJ staan blijf ik een sprankje hoop houden dat Vulfpeck ook beide zal doen ^^
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
232
87
Ben zelf nog nooit in North Sea Jazz geweest. Neem aan dat het een indoor gebeuren is.
Heb wel de timetables van de voorgaande jaren eens bekeken en de combinatie van diverse zalen lijkt wel een puzzel.
Daarom deze vragen:
1 Kan je diverse concerten combineren met je dagticket?
2 Moet je dan in dezelfde zaal blijven of kan je vrij naar een ander zaal navigeren bv van amazon naar nile en kan je daar ook na het begin van het concert nog terecht bv na een kwartier spelen.
3 bestaat er per optreden een systeem van rode kruizen dus vol is vol en niemand wordt nog toegelaten?
4 hoe groot in minuten is de afstand tussen de meest relevante zalen die de grootste namen geven bv zondag sting en black pumas en clementine.. Afstand Amazon zaal en Nijl zaazl.
5 is er een informele dress code of kan je bv ook gewoon met jeans en t-shirt de acts bekijken?
6 hoeveel optredens kan je scoren op een dag bv normaal combineren van bekende groepen die bv ook op RW niet misstaan.
Bedankt
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.604
11.227
Gezien Raye en Noname op zowel DTRH als NSJ staan blijf ik een sprankje hoop houden dat Vulfpeck ook beide zal doen ^^
Doe nou niet.

Ben zelf nog nooit in North Sea Jazz geweest. Neem aan dat het een indoor gebeuren is.
Heb wel de timetables van de voorgaande jaren eens bekeken en de combinatie van diverse zalen lijkt wel een puzzel.
Daarom deze vragen:
1 Kan je diverse concerten combineren met je dagticket?
2 Moet je dan in dezelfde zaal blijven of kan je vrij naar een ander zaal navigeren bv van amazon naar nile en kan je daar ook na het begin van het concert nog terecht bv na een kwartier spelen.
3 bestaat er per optreden een systeem van rode kruizen dus vol is vol en niemand wordt nog toegelaten?
4 hoe groot in minuten is de afstand tussen de meest relevante zalen die de grootste namen geven bv zondag sting en black pumas en clementine.. Afstand Amazon zaal en Nijl zaazl.
5 is er een informele dress code of kan je bv ook gewoon met jeans en t-shirt de acts bekijken?
6 hoeveel optredens kan je scoren op een dag bv normaal combineren van bekende groepen die bv ook op RW niet misstaan.
Bedankt
Stefaan
Euh... met een klein beetje zelfonderzoek kom je er denk ik ook, maar goed.

1. Aparte vraag, maar ja? Het is gewoon een festival. Voorheen hadden ze wat plusconcerten, waarvoor je extra moet betalen om erheen te kunnen, maar voorlopig is dat deze editie niet aan de orde.
2. Zelfde antwoord.
3. Geen rode kruizen, maar je merkt zelf wanneer het te vol is of je jezelf erbij kan proppen.
4. Hooguit vijf minuten en vaak nog minder.
5. Nee. Nogmaals, het is een festival.
6. Gewoon hetzelfde als je op zo'n festival zou doen? Wat zijn nou weer groepen die niet op Werchter zouden misstaan?
 
  • Leuk
Waarderingen: festibob

yannickd

Randprogramma
13 feb 2019
200
131
Eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje vreemd om een indoor-festival middenin de zomer te doen :)
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Ben zelf nog nooit in North Sea Jazz geweest. Neem aan dat het een indoor gebeuren is.
Heb wel de timetables van de voorgaande jaren eens bekeken en de combinatie van diverse zalen lijkt wel een puzzel.
Daarom deze vragen:
1 Kan je diverse concerten combineren met je dagticket?
2 Moet je dan in dezelfde zaal blijven of kan je vrij naar een ander zaal navigeren bv van amazon naar nile en kan je daar ook na het begin van het concert nog terecht bv na een kwartier spelen.
3 bestaat er per optreden een systeem van rode kruizen dus vol is vol en niemand wordt nog toegelaten?
4 hoe groot in minuten is de afstand tussen de meest relevante zalen die de grootste namen geven bv zondag sting en black pumas en clementine.. Afstand Amazon zaal en Nijl zaazl.
5 is er een informele dress code of kan je bv ook gewoon met jeans en t-shirt de acts bekijken?
6 hoeveel optredens kan je scoren op een dag bv normaal combineren van bekende groepen die bv ook op RW niet misstaan.
Bedankt
Stefaan

Toevallig hebben we met het forum de traditie dat we altijd in roze apenpak naar North Sea Jazz gaan, dus bestel die maar alvast.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.604
11.227
Eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje vreemd om een indoor-festival middenin de zomer te doen :)
Blijft alsnog veel ruimte over om wel buiten te zijn. Veel zalen/podia die gewoon op het terrein zijn geplaatst i.p.v. echt in het gebouw zelf.
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
370
298
Zitten echt enorm leuke namen tussen. Heb Smino gezien in de Melkweg met een band erbij en dat was echt een enorm sterk. Ook een leuke performer, ga dat zien! Als je het niet kent is dit wellicht een leuk album :)

 

JosOlvidados

Playlistbediener
11 jun 2023
20
27
Leuke lineup. Misschien dat ik dit jaar 1 dagje doe, met een sterke voorkeur voor zondag met Noname, Sampha, Knower, Lander & Adriaan, Mahalia.
 

napril69

Playlistbediener
1 feb 2019
40
33
Eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje vreemd om een indoor-festival middenin de zomer te doen :)
Er zijn ook concerten buiten de zalen, de Mississippi is een plek waar altijd hele leuke optredens zijn, lekker in het zonnetje met een biertje.
en ook de Congo Square is altijd leuk (allebei vlak naast de grote zalen)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.604
11.227
We kunnen nog een naam aankondigen. Tien jaar na zijn optreden met Big Boi als Outkast, keert André 3000 op zaterdag 13 juli terug met zijn solodebuutalbum ‘New Blue Sun’. Kan slechter!
421957058_916926453132258_5804298368326413830_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: rricken en mattman

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.604
11.227
Eigenlijk wil ik wel een 3 daagse ticket nu maar vis ik naast t net
Drie dagkaarten kan natuurlijk altijd nog als noodoplossing. Heb eventueel nog wel een presale voor lui die interesse hebben (en hier uiteraard al eventjes een account hebben).

Qua weekendtickets blijft het gewoon Lowlands en dat zie ik eigenlijk ook niet meer veranderen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.604
11.227
Nu we het even zonder nieuws vanuit Rotterdam moeten doen, maken we gewoon de oversteek naar het Caribisch gebied. NSJ Curaçao heeft een eerste aankondiging gehad.
We’re excited to announce the first wave of acts for the Curacao North Sea Jazz Festival 2024.

The festival opens on Thursday, August 29 with CHIC ft. Nile Rodgers and Leoni Torres.
On Friday, August 30, Gladys Knight, Gregory Porter, Judith Hill, Marc Anthony and Seal will perform at the World Trade Center site at Piscadera Bay.
Eros Ramazzotti, Lizz Wright, Matteo Mancuso have been confirmed for Saturday August 31.
We're still busy with various other artists who will be announced in the course of the coming months. Ticket sales for Curaçao North Sea Jazz 2024 Festival start on April 1.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken