North Sea Jazz 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Grace Jones ook op tour zag ik. Wanneer zouden we hier de eerste namen kunnen verwachten??
 

Verwijderd lid 43165

Campingartiest
23 nov 2022
64
67
Wat zeg jij nou? Dagtickets gaan altijd 1 februari in de verkoop, dus ergens in januari kan je de eerste namen verwachten.
De info die ik heb staat dat dagtickets in de verkoop gaan voordat het programma bekend is. Vroeger(van 2023 en 2022) stond er in de berichten de exacte datum van de eerste aankondiging, voor dit jaar staat er geen datum in de communicatie.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.657
11.473
De info die ik heb staat dat dagtickets in de verkoop gaan voordat het programma bekend is. Vroeger(van 2023 en 2022) stond er in de berichten de exacte datum van de eerste aankondiging, voor dit jaar staat er geen datum in de communicatie.
Volgens mij zit je weer in de verkeerde mail te kijken... Staat er voor zover ik weet nooit in, ook vanwege de onzekerheid die überhaupt met een line-up gepaard gaat.

In ieder geval, geen zorgen. Komt (voorlopig) gewoon weer voor 1 februari.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.746
1.905
Zou trouwens Stevie Wonder hier een optie zijn?? Hij zou genoemd worden door insider voor een concert in BST Hyde Park op efest.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Zou trouwens Stevie Wonder hier een optie zijn?? Hij zou genoemd worden door insider voor een concert in BST Hyde Park op efest.
Denk dat dat echt een maatje te groot is hiervoor? Zou ultiem zijn natuurlijk, amai.

Maar dit is toch meer een Goffertpark/Arena vuller niet?
 

Lion

Support act
7 mrt 2017
790
1.630
Denk dat dat echt een maatje te groot is hiervoor? Zou ultiem zijn natuurlijk, amai.

Maar dit is toch meer een Goffertpark/Arena vuller niet?
De laatste twee keer dat hij in Nederland was (2010, 2014) was het ook op NSJ. Al is hij gevoelsmatig inderdaad een maatje te groot.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
De laatste twee keer dat hij in Nederland was (2010, 2014) was het ook op NSJ. Al is hij gevoelsmatig inderdaad een maatje te groot.
Oh dat wist ik niet. Meteen hun grootste naam ooit dan.

Maar misschien ben ik wat bevooroordeeld als fan. Ik zou die zo naast McCartney en Springsteen, wat een absolute legende.
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
214
373
Ik denk dat je er twee wel kan invullen en die zijn ook al benoemd, al dan niet door mijzelf.
Ik dacht wellicht weet ik een aantal rebussen of wat voor aanwijzingen dan ook los te weken, maar er zitten inderdaad al een paar mooie tussen de genoemde namen hier.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.657
11.473
Ik dacht wellicht weet ik een aantal rebussen of wat voor aanwijzingen dan ook los te weken, maar er zitten inderdaad al een paar mooie tussen de genoemde namen hier.
Wie weet... We hebben nog twee weken.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken