Lowlands 2024

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Ondanks dat het festivalterrein midden in de polder ligt is het festivalterrein iets minder een groot veld. Zeker de Alpha ligt een beetje in een uithoek, vandaar die looptijden. Maar als je een beetje je best doet kan je makkelijk binnen 15 minuten van je plek bij de Bravo naar achteraan bij de Alpha komen.
Kan veel sneller joh. 5 minuten als je een beetje je best doet.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Hoe was de set verder? En DTGL als festival? Highlights?
Mwoa, heb ze wel eens beter gehad maar die mega plensbuien op zondag heeft het festival ook niet goed gedaan. Vrijdag was Bonobo en Maribou state prima maar echt niet meer dan dat. Meer een kroegsfeer dan dat men voor de muziek kwam.

Zondag was oké maar overal veel en veel te druk doordat het zo keihard regende en iedereen een tent in wilde. Omdat het allemaal op betonplaten is, kan het ook niet weglopen; sommige tenten waren letterlijk ondergelopen en kon niemand meer droog staan. Flink smetje. Sets van Bella, Young Marco, Weval en Narciss wel goed trouwens.
 

Bijlagen

  • 4e126bf1-618b-407c-acba-68b61232433e.jpeg
    4e126bf1-618b-407c-acba-68b61232433e.jpeg
    93 KB · Weergaven: 47
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Dante

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.881
1.820
Mwoa, heb ze wel eens beter gehad maar die mega plensbuien op zondag heeft het festival ook niet goed gedaan. Vrijdag was Bonobo en Maribou state prima maar echt niet meer dan dat. Meer een kroegsfeer dan dat men voor de muziek kwam.

Zondag was oké maar overal veel en veel te druk doordat het zo keihard regende en iedereen een tent in wilde. Omdat het allemaal op betonplaten is, kan het ook niet weglopen; sommige tenten waren letterlijk ondergelopen en kon niemand meer droog staan. Flink smetje. Sets van Bella, Young Marco, Weval en Narciss wel goed trouwens.
Zelfde op Into the Woods ADE vorig jaar. Dat terrein (en elk ander plein van betonplaten) kan echt niet tegen regen.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
239
391
Mwoa, heb ze wel eens beter gehad maar die mega plensbuien op zondag heeft het festival ook niet goed gedaan. Vrijdag was Bonobo en Maribou state prima maar echt niet meer dan dat. Meer een kroegsfeer dan dat men voor de muziek kwam.

Zondag was oké maar overal veel en veel te druk doordat het zo keihard regende en iedereen een tent in wilde. Omdat het allemaal op betonplaten is, kan het ook niet weglopen; sommige tenten waren letterlijk ondergelopen en kon niemand meer droog staan. Flink smetje. Sets van Bella, Young Marco, Weval en Narciss wel goed trouwens.
Ahh ja, dat heb ik daar ook wel meegemaakt, balen. Verder hopelijk wel genoten!
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Laten we hopen dat de rest van het festivalseizoen droger is. Of in ieder geval 909 en Lowlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: bjklaver

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.566
2.049
Ondanks dat het festivalterrein midden in de polder ligt is het festivalterrein iets minder een groot veld. Zeker de Alpha ligt een beetje in een uithoek, vandaar die looptijden. Maar als je een beetje je best doet kan je makkelijk binnen 15 minuten van je plek bij de Bravo naar achteraan bij de Alpha komen.
Als je alleen loopt wel, ja 😅
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Hoe was de set verder? En DTGL als festival? Highlights?
Ik heb Marlon trouwens niet gezien, maar eigenlijk kan je wel verwachten wat hij doet. Catchy trance met een hitpotentie en dat 2 uur lang. Vind het zelf wel echt top, maar m’n voorkeur ging uit naar Narciss. Die draaide echt een topset. Sfeer was enorm goed vooraan.

 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
239
391
Ik heb Marlon trouwens niet gezien, maar eigenlijk kan je wel verwachten wat hij doet. Catchy trance met een hitpotentie en dat 2 uur lang. Vind het zelf wel echt top, maar m’n voorkeur ging uit naar Narciss. Die draaide echt een topset. Sfeer was enorm goed vooraan.

Jaa, Narciss klinkt goed! Ik hoop dat er nog een aantal namen van DGTL op Lowlands komen, waaronder een salute
 
  • Leuk
Waarderingen: bjklaver

bjklaver

Playlistbediener
13 dec 2023
36
55
Jaa, Narciss klinkt goed! Ik hoop dat er nog een aantal namen van DGTL op Lowlands komen, waaronder een salute
Salute vond ik heel vet op de zaterdag van dgtl en wat mij betreft ki/ki in de nacht op Lowlands zou ook niet misstaan
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Werd de headline show van Goldband nou tijdens de bekendmaking van de line-up gepresenteerd als iets exclusiefs door Lowlands? Want ze staan nu sinds die bekendmaking voor mijn gevoel weer overal; Pukkelpop, Sziget, Lowlands, Ziggo en Sportpaleis..
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.881
1.820
Werd de headline show van Goldband nou tijdens de bekendmaking van de line-up gepresenteerd als iets exclusiefs door Lowlands? Want ze staan nu sinds die bekendmaking voor mijn gevoel weer overal; Pukkelpop, Sziget, Lowlands, Ziggo en Sportpaleis..
Exclusieve nederlandse festivalshow volgensmij
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.881
1.820
Ja ik heb er eigenlijk ook wel weer zin in. Als er niets tegenover staat dat ik heel graag wil zien ga ik wel even kijken. Denk dat ze echt wel een goede show neer gaan zetten
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken