Forum feedback

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
298
228
Forum doet mijn browser op GSM vrij regelmatig crashen. "Pixel launcher is gestopt met werken"
En nu crasht het heel mijn smartphone. Heb dit probleem eigenlijk enkel hier, nog mensen last? Pixel 6, Google Chrome.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
En nu crasht het heel mijn smartphone. Heb dit probleem eigenlijk enkel hier, nog mensen last? Pixel 6, Google Chrome.
Gebruik je een custom home scherm? Die error message doet mij denken dat er iets niet goed gaat daarmee icm de website
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa en dann

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
En nu crasht het heel mijn smartphone. Heb dit probleem eigenlijk enkel hier, nog mensen last? Pixel 6, Google Chrome.
Neen. Heb alleen dat de website gigantisch traag laat op m'n mobiel. Cache verwijderen doet geen wonderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: dann

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Alleen de ticker is nieuw, dus die zou dit dan moeten veroorzaken. Om dat te checken: hij is er weer even af. Zijn de problemen nu opgelost, @dann @wenteldave?
 
  • Leuk
Waarderingen: dann

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
111
101
Bij mij werkt het forum vlekkeloos, mijn geheugen echter niet. Ik lees vaak de laatste berichten van meerdere topics, dat doe ik door onderaan in het 'Recent actieve topics' overzicht op een volgend item te klikken. Ik merk alleen dat ik af en toe wat kort van memorie ben en dat mij niet geheel duidelijk is in welk topic ik mij op dat moment bevind. Het is niet altijd uit de laatste berichten te halen. Is het niet mogelijk om de Topic-titel vast te houden of om dit ook onderin 'klein' weer te geven. Het zou mij in ieder geval helpen met navigeren ;) .
Alvast bedankt,
'een warrige vijftig-plusser'
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Bij mij werkt het forum vlekkeloos, mijn geheugen echter niet. Ik lees vaak de laatste berichten van meerdere topics, dat doe ik door onderaan in het 'Recent actieve topics' overzicht op een volgend item te klikken. Ik merk alleen dat ik af en toe wat kort van memorie ben en dat mij niet geheel duidelijk is in welk topic ik mij op dat moment bevind. Het is niet altijd uit de laatste berichten te halen. Is het niet mogelijk om de Topic-titel vast te houden of om dit ook onderin 'klein' weer te geven. Het zou mij in ieder geval helpen met navigeren ;) .
Alvast bedankt,
'een warrige vijftig-plusser'
Als je op het zwarte tekstje klinkt, dus hieronder Rock Werchter 2024, krijg je automatisch het laatste bericht in dat topic dat je gelezen hebt. Verbaas me er echt over dat zo weinig mensen dat lijken te weten.
Screenshot_20231205-091348_Chrome.jpg


Edit: Ik denk dat ik je verkeerd heb begrepen... Denk met dit wel: het is toch niet heel veel werk om eventjes naar boven te scrollen in dat topic?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joszwa

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.522
1.986
Als je op het zwarte tekstje klinkt, dus hieronder Rock Werchter 2024, krijg je automatisch het laatste bericht in dat topic dat je gelezen hebt. Verbaas me er echt over dat zo weinig mensen dat lijken te weten.
Bekijk bijlage 7319
Nou is het wel zo dat je in de situatie op deze afbeelding, je je op dat moment in het Rock Werchter topic kan bevinden, maar deze wel nog in het vet gedrukt staat.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Bij mij werkt het forum vlekkeloos, mijn geheugen echter niet. Ik lees vaak de laatste berichten van meerdere topics, dat doe ik door onderaan in het 'Recent actieve topics' overzicht op een volgend item te klikken. Ik merk alleen dat ik af en toe wat kort van memorie ben en dat mij niet geheel duidelijk is in welk topic ik mij op dat moment bevind. Het is niet altijd uit de laatste berichten te halen. Is het niet mogelijk om de Topic-titel vast te houden of om dit ook onderin 'klein' weer te geven. Het zou mij in ieder geval helpen met navigeren ;) .
Alvast bedankt,
'een warrige vijftig-plusser'
Ik vrees dat het nogal gaat storen als de topic titel continu met je meebeweegt. Maar hier een hack: als je op de URL-balk van je browser tikt, zie je als het goed is de titel van de pagina. Die begint altijd met de topic titel. Als je op desktop bezoekt, zie je de topic titel in de tab. Hopelijk kom je er op die manier uit?

Nou is het wel zo dat je in de situatie op deze afbeelding, je je op dat moment in het Rock Werchter topic kan bevinden, maar deze wel nog in het vet gedrukt staat.
Klopt, krijg dat helaas niet gefixed zonder elders iets stuk te maken. De theorie erachter is dat het 'recent actieve topics' blok al bovenaan de pagina wordt geladen, op het moment dat je feitelijk de onderste reactie nog niet hebt gelezen. En dus bevat het topic op dat moment van laden nog nieuwe posts voor je.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit en Joris

EngineNr9

Randprogramma
7 feb 2017
111
101
Als je op het zwarte tekstje klinkt, dus hieronder Rock Werchter 2024, krijg je automatisch het laatste bericht in dat topic dat je gelezen hebt. Verbaas me er echt over dat zo weinig mensen dat lijken te weten.
Bekijk bijlage 7319


Edit: Ik denk dat ik je verkeerd heb begrepen... Denk met dit wel: het is toch niet heel veel werk om eventjes naar boven te scrollen in dat topic?
het is zeker niet veel werk, ik merk alleen dat ik dat regelmatig doe. Bij efestivals hebben ze er regeltje aan toegevoegd aan de onderzijde waardoor het makkelijk is terug te zien. Dat helpt altijd wel, verder zeker geen probleem hoor en ook zeker geen issue. Eerder misschien een klein puntje ter verbetering van het comfort ;-).

EDIT: Nu wil het geval dat ik aan de onderzijde van deze pagina hetzelfde zie, iets dieper verstopt vanwege de actieve topics, maar dat regeltje staat er al 🙈. Excuus!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
856
Geen issue, maar eerder een suggestie:
Toch wel wat frustrerend te zien dat bepaalde users niet bijdragen, maar wel komen 'profiteren' van de goodwill van anderen bij het gebruik van bepaalde informatie (ik denk hier in het bijzonder aan het presale topic).

Het zal waarschijnlijk geen zoden aan de dijk zetten, vermits het forum publiek toegankelijk is, maar kunnen bepaalde topics niet afgeschermd worden, hetzij toegankelijk gemaakt worden voor users met een bepaald aantal posts?
 
  • Leuk
Waarderingen: Sven-j en Jamel

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Geen issue, maar eerder een suggestie:
Toch wel wat frustrerend te zien dat bepaalde users niet bijdragen, maar wel komen 'profiteren' van de goodwill van anderen bij het gebruik van bepaalde informatie (ik denk hier in het bijzonder aan het presale topic).

Het zal waarschijnlijk geen zoden aan de dijk zetten, vermits het forum publiek toegankelijk is, maar kunnen bepaalde topics niet afgeschermd worden, hetzij toegankelijk gemaakt worden voor users met een bepaald aantal posts?
Ben alleen bang dat sommigen dan weer in het Pinkpop topic letterlijk de seconden gaat aftellen om dan maar aan dat aantal posts te komen.
 
  • Haha
Waarderingen: slyke

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Geen issue, maar eerder een suggestie:
Toch wel wat frustrerend te zien dat bepaalde users niet bijdragen, maar wel komen 'profiteren' van de goodwill van anderen bij het gebruik van bepaalde informatie (ik denk hier in het bijzonder aan het presale topic).

Het zal waarschijnlijk geen zoden aan de dijk zetten, vermits het forum publiek toegankelijk is, maar kunnen bepaalde topics niet afgeschermd worden, hetzij toegankelijk gemaakt worden voor users met een bepaald aantal posts?
En zo niet... Misschien een idee om het toch gewoon een topic te maken dat mensen vragen om een bepaalde VVK, waarop de rest vervolgens via een DM plaatsvindt? Als ik bv. jouw berichtje voorbij zie komen en ik heb toevallig (of ja, toevallig...) een link dat ik je dan een DM stuur (of iemand anders dus). Ook wat omslachtig, maar merk ook dat ik me er aan stoor. Zou anders geen betere oplossing weten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en slyke

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
En zo niet... Misschien een idee om het toch gewoon een topic te maken dat mensen vragen om een bepaalde VVK, waarop de rest vervolgens via een DM plaatsvindt? Als ik bv. jouw berichtje voorbij zie komen en ik heb toevallig (of ja, toevallig...) een link dat ik je dan een DM stuur (of iemand anders dus). Ook wat omslachtig, maar merk ook dat ik me er aan stoor. Zou anders geen betere oplossing weten.
Inderdaad. Die links die je gewoon post worden vast wel gebruikt door sommige bezoekers. Maar dat er nieuwe accounts worden gemaakt om naar links te vragen vind ik echt armetierig.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
856
Inderdaad. Die links die je gewoon post worden vast wel gebruikt door sommige bezoekers. Maar dat er nieuwe accounts worden gemaakt om naar links te vragen vind ik echt armetierig.

En bijkomend lees ik dan in het presale topic vervolgens zulke zaken van een nieuwe gebruiker, in een reactie op @wenteldave zijn bemerking dat de systemen in België goed zijn afgeschermd:
Ik heb nu toch zo lijkt het, de presale al gevonden voor P!nk in Brussel. Ik ben er niet zo thuis in maar het was nu niet zo moeilijk om die te vinden.? Wat me dan weer net doet twijfelen als ik jouw post lees…

Persoonlijk was ik nu niet geïnteresseerd in die desbetreffende presale (dus ik schrijf dit niet uit persoonlijke frustratie), maar als die gebruiker dan daadwerkelijk een presale gevonden heeft, dan lijkt het mij ook evident dat hij deze ook deelt met het forum.
Geven en nemen, zeg maar...
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel en Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken