Forum feedback

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Idd, thanks voor het doorgeven. Gaan er achteraan. App is niet het meest stabiele platform.
De browser versie werkt wel gewoon heel snel op mobiel.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Fijn als problemen zichzelf oplossen. Hij lijkt het inderdaad weer te doen.

Tip: de web-app van dit forum doet het beter dan de app in de Play Store. Als Android user kun je die installeren door rechtsbovenin op de drie puntjes te klikken (opties) en te kiezen voor 'app installeren'. Dan komt 'ie op je homescreen terecht.

1691397547608.jpeg1691397553316.jpeg

Het is een vrij reëel scenario dat de huidige app die in de stores te verkrijgen is in de toekomst verdwijnt, mede gezien de instabiliteit ervan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en RubenJS

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Fijn als problemen zichzelf oplossen. Hij lijkt het inderdaad weer te doen.

Tip: de web-app van dit forum doet het beter dan de app in de Play Store. Als Android user kun je die installeren door rechtsbovenin op de drie puntjes te klikken (opties) en te kiezen voor 'app installeren'. Dan komt 'ie op je homescreen terecht.

Bekijk bijlage 6080Bekijk bijlage 6081

Het is een vrij reëel scenario dat de huidige app die in de stores te verkrijgen is in de toekomst verdwijnt, mede gezien de instabiliteit ervan.
Gouden tip dit trouwens! Wist helemaal niet dat dit kon. Werkt ideaal.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Joszwa

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Hallo allemaal dit is voor de mensen die een iPhone hebben en iOS 17 hebben gedownload ik heb dat gedaan en nu kan ik de festileaks app niet meer downloaden in de App Store ik krijg een melding dat die niet meer beschikbaar is in de App Store. Ben ik alleen of zijn er nog mensen met het zelfde probleem? Hij staat wel nog tussen mijn apps maar ik had die opgeruimd voor meer opslagruimte om de iOS 17 te kunnen installeren.
IMG_3281.jpeg
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Nu wil ik toch iets kwijt over de app het is een super app (vindt het handiger dan de browser) als hij werkt maar er zijn regelmatig problemen met de app en dat is zeer vervelend. Nu is de app niet meer te vinden in de App Store maar ik lees hier dat het nog al eens is gebeurd. Hoop dat het snel opgelost wordt.
 
Laatst bewerkt:

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.826
Nu wil ik toch iets kwijt over de app het is een super app (vindt het handiger dan de browser) als hij werkt maar er zijn regelmatig problemen met de app en dat is zeer vervelend. Nu is de app niet meer te vinden in de App Store maar ik lees hier dat het nog al eens is gebeurd. Hoop dat het snel opgelost wordt.
Tip: ga gewoon naar forum.festileaks.com op je mobiele internet browser. Werkt super! Beter dan de app.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Geen issue, maar een compliment. Weet even niet waar ik het elders kan plaatsen. Maar heel gaaf die banner bovenaan het forum met de laatste aankondigingen van de festivals. Tof gedaan, @crew!
Tnx! 😊
Er is ook een feed van de frontpage toegevoegd onderaan de meeste pages. Zo zou de synergie tussen nieuws, festivalagenda en forum weer een beetje vergroot moeten zijn.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: RubenJS en Jamel

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Niemand binnen het mod team krijgt hetzelfde. Nog mensen met dit probleem?
Ligt alleszins niet aan het SSL certificaat ('your connection is secure'), maar Jos is het probleem wel al op het spoor!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.177
2.996
Bedankt voor het melden!
Even ter geruststelling: zoals je uit de links in de melding misschien wel kan afleiden, ligt het probleem bij de nieuwe toevoegingen op het forum (newsticker). Jos liet me weten dat het hier dus enkel om een verwijzing naar de Festileaks website gaat en jullie het forum dus volledig veilig kunnen blijven gebruiken tot het probleem is opgelost.
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
298
228
Forum doet mijn browser op GSM vrij regelmatig crashen. "Pixel launcher is gestopt met werken"
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
In Chrome geen problemen maar Microsoft Edge vond deze manier van werken blijkbaar niet zo leuk. De tickers zijn er nu even afgehaald, later weer verder kijken naar een alternatief. De ticker draait nog wel op de homepage: festileaks.com.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken