FortaRock 2017 – Nieuws en geruchten

hetfield

Gouden Tip
21 jan 2014
474
0
Het kan ook zo zijn dat we Korn/Slayer ofzo als headliner krijgen?!
Zet er een mooie dag invulling bij en klaar.
Ik snap niet waarom het elk jaar zo moeilijkmoet zijn met bands boeken, als je ziet wat graspop enzo kunnen boeken....
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
SOAD naar Pinkpop, wat een bullshit. Zijn ze ook nog sub en geen volledige headiner, daar wordt ik echt pissig van.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Het kan ook zo lang duren omdat Avenged Sevenfold hun festival tour nog niet wil aankondigen. En dat Fortarock en misschien ook Graspop en Hellfest daar op wachten.

Klopt maar de opmerking van Forta op FB dat het dit jaar heel erg tegen zit kan niet alleen door het niet krijgen van
SOAD.
 

bram1996

Randprogramma
15 mrt 2014
198
0
Ik ben benieuwd wat het programma gaat bieden.
Stel het word geen A7X als headliner ( wat sowiso al tegen valt mogen ze headliner zijn ) wat word het dan wel niet? Een kleinere naam als headliner dan kom ik echt alleen nog maar uit op bands met het kaliber van Slayer bijvoorbeeld.
 

Stefan

Campingartiest
7 okt 2014
51
0
Ik was vanavaond bij saxon in de 013, en die zijden het volgende: Nederland we komen terug, houd 1 oog op het internet (mijn engels is niet zo goed, dus zeg het even in het nederlands)

Dus ik denk dat we onze eerste naam hebben voor Fortarock.

Was echt een hele goede show, dus van mij mogen ze komen hoor.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Ik was vanavaond bij saxon in de 013, en die zijden het volgende: Nederland we komen terug, houd 1 oog op het internet (mijn engels is niet zo goed, dus zeg het even in het nederlands)

Dus ik denk dat we onze eerste naam hebben voor Fortarock.

Was echt een hele goede show, dus van mij mogen ze komen hoor.

Kan ook zomaar de afsluiter worden op Dynamo Metal Fest of Into The Grave.

Ze zijn inderdaad beregoed. Zag ze vorig jaar of jaar ervoor in 013.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Ook maar even hier plaatsen...
Tour van Aerosmith is bekend: http://www.aerosmith.com/tour
Als ik die lijst zie, verwacht ik ze niet op Pinkpop, ook al is 3 en 4 juni vrij.
Zit een logica in dat ze na elk optreden 2 dagen niet optreden.
geen datum in Nederland en België.
ik denk dat ze 3 juni Pinkpop kunnen headlinen, Graspop kunnen ze 16 of 18 juni headlinen.
lukt makkelijk...

FortaRock 27 mei ook open in tourschema Aerosmith met nog geen NL-datum...
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Rick wrote:
Paaspop?
Hebben ze 2 jaar terug ook gestaan, geweldige show was dat


Wie weet. Want Paaspop heeft gezegd dat ze deze week met een grote naam zouden komen.

Zoals ik al aangaf te verwachten....Into The Grave heeft Saxon zojuist bekend gemaakt.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Laatste nieuws van het Forta front over het niet boeken van SOAD:

“Het moet ook maar zo uitkomen en de band moet ook maar willen en betaalbaar zijn. Het zit dit jaar heel erg tegen wat dat betreft.”

Het einde in zicht?

UPDATE: FortaRock enkele uren geleden op FB in een post: "maak je op voor wat minder goed nieuws" en daarna: "deze week komen we met nieuws"

Ik vind dit geen goed teken. In het gunstigste geval schrappen ze de eerste dag. In het ongunstigste geval schrappen ze het hele festival (voor 2017).
Wat denken jullie?

In het verleden zijn vaak de dinsdag en donderdag rond het middaguur de tijdstippen geweest waarop nieuws is gebracht.
Overigens vind ik het kwalijk om aan te geven dat er minder goed nieuws komt. Onze stagiaire heeft blijkbaar niet op school geleerd dat slecht nieuws
meteen gebracht dient te worden als je dit benoemd hebt. Eens kijken of ze reageren op mijn kritisch PB.



 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Of het nieuws is dat ze geen headliner hebben kunnen strikken die past bij die status.

Ze hebben eerder al eens geld teruggegeven aan kopers van kaartjes omdat ze vonden dat het uiteindelijke programma niet paste bij de in eerste instantie bepaalde prijs.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Antwoord op mijn PB: "De zorgen zijn begrijpelijk, excuses daarvoor. We komen deze week met nieuws."

Ontwijkend dus....

 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Oh god ik hoop dat het nog doorgaat... Graspop gaat namelijk misschien niet lukken! :(
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
...slecht nieuws...
Ik mag toch hopen dat het wel doorgaat, zou jammer zijn.

Hoop dat het slechte nieuws is dat de datum wederom verplaatst of zo...

ben benieuwd...

edit: kan het ook zijn dat het minder goede nieuws is dat Aerosmith stopt... Wat dan weer goed nieuws is? Of draaf ik dan door....
 

Teake Rooks

Gouden Tip
29 jan 2015
372
0
Is het bericht verwijderd? Kon het niet vinden namelijk.

Ik hoop nog eerder dat ze dan een kleine editie doen met een kleine headliner en niet te veel namen dan dat ze helemaal niks doen. Het doet ze vast niet goed als ze dit jaar overslaan.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Is het bericht verwijderd? Kon het niet vinden namelijk.

Ik hoop nog eerder dat ze dan een kleine editie doen met een kleine headliner en niet te veel namen dan dat ze helemaal niks doen. Het doet ze vast niet goed als ze dit jaar overslaan.

FortaRock heeft het geplaatst in een reactie op de vraag van ene Jim Jones (zie berichten van bezoekers).

Hopelijk horen we vandaag iets. FortaRock is toch een beetje mijn festival geworden de afgelopen jaren.
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
…slecht nieuws…
Ik mag toch hopen dat het wel doorgaat, zou jammer zijn.

Hoop dat het slechte nieuws is dat de datum wederom verplaatst of zo…

ben benieuwd…

edit: kan het ook zijn dat het minder goede nieuws is dat Aerosmith stopt… Wat dan weer goed nieuws is? Of draaf ik dan door….

Ik denk dat in het gunstigste geval het terug wordt gebracht naar één dag met een kleinere headliner omdat zelfs
A7X/Linkin Park/Aerosmith niet lukt. Dat zou dan kaliber Slayer worden. Dan krijg je een festival van ongeveer 8000 mensen
waarmee je vergelijkbaar bent met een festival als Dynamo heden ten dage. Moet je dan nog willen doorgaan? Ik hoop het...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
DennisvdBr wrote:
…slecht nieuws…
Ik mag toch hopen dat het wel doorgaat, zou jammer zijn.

Hoop dat het slechte nieuws is dat de datum wederom verplaatst of zo…

ben benieuwd…

edit: kan het ook zijn dat het minder goede nieuws is dat Aerosmith stopt… Wat dan weer goed nieuws is? Of draaf ik dan door….


Ik denk dat in het gunstigste geval het terug wordt gebracht naar één dag met een kleinere headliner omdat zelfs
A7X/Linkin Park/Aerosmith niet lukt. Dat zou dan kaliber Slayer worden. Dan krijg je een festival van ongeveer 8000 mensen
waarmee je vergelijkbaar bent met een festival als Dynamo heden ten dage. Moet je dan nog willen doorgaan? Ik hoop het…
Zal jammer zijn.
Datum al verplaatst en dan nog in de problemen. Je gaat je bijna afvragen of ze verplaatst zijn voor een headliner die alsnog besloten heeft niet te komen.
Ik vind het vreemd, er touren best flink wat geschikte bands voor FortaRock.
Zal het een flinke fail van Mojo vinden als ze niet iets fatsoenlijks geboekt krijgen, was dan later in de maand gaan zitten hangend langs het weekend van Hellfest en Graspop.
Kan wel een positief effect hebben (maar da's mijn persoonlijke mening) voor festivals als Pinkpop, krijgen andere festivals in Nederland dan de mogelijkheid deze bands dan af te snoepen...

Oprecht jammer voor zo'n prima festival. Goffertpark heeft wel Robbie Williams, maar dat zal voor de FortaRock fans alles behalve een troost zijn...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken