Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Zo. Guided By Voices jaagt er makkelijk zomaar eventjes een kleine 60 songs door, tijdens liveshows.

https://www.setlist.fm/setlist/guided-by-voices/2018/bottom-lounge-chicago-il-394254f.html

Een festivalshow zal wel korter zijn maar dan nog, moeilijk inluisteren met een band die zoveel output heeft. En wat een hoop parels hebben die uitgebracht. En Glad Girls is sowieso wel een leuke om je show mee te eindigen. :)
 

mart

Playlistbediener
28 mrt 2016
26
0
Vorig jaar waren er 112 artiesten. Dit jaar zijn er tot nu toe 99 bekend. Ik verwacht dus toch nog wel wat namen, zeker omdat er nu ook een extra stage is (en uitbreiding van de casbah?)
Het blokkenschema werd vorig jaar bekend gemaakt op 26 april. Dit jaar is BKS een weekje eerder. Mogen we dan volgende week hopen op de namen en week erop het blokkenschema? Ik kan in ieder geval niet wachten. Had stiekem afgelopen week met de nog 50dagen mijlpaal wel wat naampjes verwacht.
Als het aan mij ligt zou ik nog graag iets wat meer ruig willen zien. Echte garagebandjes of zelfs wat richting de metal. Alle andere genres vind ik tot nu toe wel prima gevuld.

Tot vrijdag 31mei!!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.269
2.209
Bon Iver speelt dus een set van 1,5 uur op Exit. Benieuwd of dat de hele festivaltour zo is of dat de set op BKS langer is (zoals the National en LCD vorig jaar ook langer speelden dan op andere festivals)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Iemand een idee wanneer je op de camping kan?

Ben altijd pas rond vrijdag namiddag gegaan, maar kan je er donderdag avond al op?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Deze band speelt de zondag van BKS in België. Zou een goede Casbah band zijn voor op vrijdag of zaterdag!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=eC36UOFCB84[/video]
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.113
Zo te zien staat Princess Nokia niet meer op de BKS-site. Foutje of afzegging?
Hmm inderdaad, pagina bestaat nog wel: https://www.bestkeptsecret.nl/act/princess-nokia/

Maar zie hem niet tussen de namen staan idd. Zou jammer zijn, stond wel op mijn lijstje.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
Hopelijk betekend dit dat ze aan het werken zijn aan de site, en er morgen ofzo een aankondiging komt
 

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
105
26
Als het aan mij ligt zou ik nog graag iets wat meer ruig willen zien. Echte garagebandjes of zelfs wat richting de metal. Alle andere genres vind ik tot nu toe wel prima gevuld.

Eens, maar dan graag garage en geen metal. Ik verwacht dit echter niet meer gezien de eerdere berichten van BKS.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.269
2.209
Bon Iver speelt dus een set van 1,5 uur op Exit. Benieuwd of dat de hele festivaltour zo is of dat de set op BKS langer is (zoals the National en LCD vorig jaar ook langer speelden dan op andere festivals)

Schema van Northside is er ook. Bon Iver speelt ook daar 1,5 uur.
Verwacht van BKS eerst nog de aankondiging van FOUR en pas daarna het schema met wellicht nog wat kleine namem voor bijv Casbah.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.113
Ok, komend weekend dan, vanuit mijn badje in mijn tuin met een biertje in de hand ?
In het weekend zitten ze bij BKS ook waarschijnlijk in hun badje met een bier in hun hand ;). Zal volgende week wel worden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken