WOO HAH 2020 - Nieuws en Geruchten

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Jaaaa een nieuwe Woo Hah page! Hier mijn eerdere bericht dat ik al geplaatst had;

Ik hoop zelf op een verlenging van de IGOR tour van Tyler en dat hij gewoon een headline spot krijgt.
Denk dat dat heel goed zou werken op Woo Hah en Tyler heeft menig keren laten zien dat hij grote producties kan draaien.

Daarnaast hoop ik heel erg op Kanye/Kid cudi/Kids see ghosts, maar dat zie ik niet zo gauw gebeuren. Zelfde geldt voor Frank Ocean.

Een andere vette headliner zou Kendrick Lamar zijn. Headline duo van Tyler en Kendrick zou ik heel erg toejuichen. Weet alleen niet of ze touren.

https://www.reddit.com/r/WooHah/comments/cyo55q/woohah_2020_lineup_voting/

Vond deze post op de Woohah reddit erg interessant.
Mensen konden reacties plaatsen met artiesten, iedereen kon ze up of downvoten en zo krijg je een soort van beeld van de animo.
Merk wel dat het heel veel herhaling is. Vind ik zelf best wel jammer. Zo zie je natuurlijk dat Travis al drie edities heeft geheadlined (2015, 2017 en 2019).
Hoop dat ze een beetje variatie hierin gaan brengen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.429
6.088
Ze hadden het in de geruchten ook over Post Malone toch?
Zou ik ook wel tof vinden al was zijn laatste album meer pop dan hiphop.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Voor mij ligt het in 2020 echt 100% aan het affiche of we volgend jaar jaar weer naar Woohah gaan.
Zijn zoveel acts die ik nu al gezien heb op Woohah (of elders)

Er is maar 1 naam die me 100% naar Woohah brengt en dat is Gambino ;-)

Verder zou ik ook wel blij worden van Freddie Gibbs & Madlib , Bun B , Wiley , Loyle Carner, Danny Brown, Rick Ross & Meek Mill.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Post Malone zou een goede headliner zijn ook ja.
Welke acts verwachten jullie in general?
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
230
225
Voor mij ligt het in 2020 echt 100% aan het affiche of we volgend jaar jaar weer naar Woohah gaan.
Zijn zoveel acts die ik nu al gezien heb op Woohah (of elders)

Er is maar 1 naam die me 100% naar Woohah brengt en dat is Gambino
1f609.svg
Ik voel je hierin man, er zijn maar twee acts die garanderen dat ik dit jaar weer ga en dat zijn Tyler en Gambino.

Maar RTJ, Kid Cudi, Joji, Earl. Op Nederlands vlak Fresku, Opposites. Er zijn genoeg namen waar ze alsnog me interesse mee kunnen opwekken. Maar als het alleen maar meer mainstream en soundcloud hiphop word ben ik weg vrees ik, vind de sfeer ook elk jaar achteruit gaan (maar dat gaat gepaard met uitbreiding en meer mainstream worden I guess)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ze hadden het in de geruchten ook over Post Malone toch?

Posty lijkt mij inderdaad de headliner die we met potlood op kunnen schrijven. Grote kans dat ik om dezelfde reden als jullie misschien een jaartje ga skippen.
Het gaat mij echt om de namen en beleving maar die heb ik nu al een beetje gezien. De echte sfeer vind ik minder dat op andere festivals en de tickets zijn aardig aan de prijs tegenwoordig. Maar Post, Gambino, Tyler.... kom maar door ;)

De show van Rocky op Lowlands op was echt heel leuk en veel beter dan op WooHah dus die juich ik ook wel toe. Samen met Ferg of iets speciaals zou wel leuk zijn.
Ik ben wel voor Juice WRLD, Thuggah en Lil Yachty als ie weer wat leuks dropt.

Heb persoonlijk ook wel zin in een nieuw album van Great Minds of misschien zelfs Typhoon.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Nou in ieder geval geen Post Malone, neem ik aan, nu hij op Pinkpop staat. Flinke stap wel voor hem; tof.
Ik hoop echt op een headline set van Tyler, ik denk dat dat heel hard zou zijn. Weet alleen niet of dat een dag kan dragen qua tickets.
Verder zit ik de Woohah twitter te spammen om 99 Neighbors te halen. Upcoming groep wat weg heeft van Brockhampton. Zou ik heel tof vinden :')
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.150
5.454
Nou in ieder geval geen Post Malone, neem ik aan, nu hij op Pinkpop staat. Flinke stap wel voor hem; tof.
Ik hoop echt op een headline set van Tyler, ik denk dat dat heel hard zou zijn. Weet alleen niet of dat een dag kan dragen qua tickets.
Verder zit ik de Woohah twitter te spammen om 99 Neighbors te halen. Upcoming groep wat weg heeft van Brockhampton. Zou ik heel tof vinden :’)

Die speelt toch in de afas? Dus dat wordt een neen vrees ik.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
nitotheno wrote:
Nou in ieder geval geen Post Malone, neem ik aan, nu hij op Pinkpop staat. Flinke stap wel voor hem; tof.
Ik hoop echt op een headline set van Tyler, ik denk dat dat heel hard zou zijn. Weet alleen niet of dat een dag kan dragen qua tickets.
Verder zit ik de Woohah twitter te spammen om 99 Neighbors te halen. Upcoming groep wat weg heeft van Brockhampton. Zou ik heel tof vinden :’)

Die speelt toch in de afas? Dus dat wordt een neen vrees ik.

Dat zie ik echt net voorbij komen ja, haha. Helaas.. gemiste kans denk ik zo.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
nitotheno wrote:
Nieuwe profielfoto van Woohah op social media.. vandaag eerste namen?
1f60f.svg


Waarschijnlijk morgen. Samen met o.a. Primavera en Frauenfeld.. Bron op Efest bevestigt Tyler..

als Tyler komt koop ik een kaartje.
Echter hoop ik stiekem dat Tyler naar Lowlands komt.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
KENDRICK LAMAR // DABABY // SKI MASK THE SLUMP GOD // A$AP FERG // AITCH // LIL TECCA // LIL KEED // EARTHGANG // ASHAFAR // HO99O9 // CHO // SANTI // TIFFANY CALVER // RIMON // ZWANGERE GUY // ARES // MENSA // GOTU JIM
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Fucking Kendrick, wat hard. De rest word ik niet meeeega warm van, maar shit lost my shit toen ik Kendrick zag haha.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Hhhmm ben ik de enigste die het wel een beetje tegen vind vallen ?
Kendrick is natuurlijk 1 van de beste boekingen die je kan doen als hiphopfestival en is echt een topnaam.

Maar op Earthgang na, vind ik het weinig bijzonders.
Ben nog niet over de streep, maar dat komt ook omdat ik Kendrick op Lowlands & Ziggo heb gezien en ik niet hem persé nog een keer moet zien.

Als je de poster bekijkt is het ook best vreemd om te zien dat een Cho & Ashafar tussen A$ap ferg en Dababy staan haha..

EDIT: Ben dus niet de enige , Nico was me net voor haha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken