WOO HAH 2020 - Nieuws en Geruchten

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Hhhmm ben ik de enigste die het wel een beetje tegen vind vallen ?
Kendrick is natuurlijk 1 van de beste boekingen die je kan doen als hiphopfestival en is echt een topnaam.

Maar op Earthgang na, vind ik het weinig bijzonders.
Ben nog niet over de streep, maar dat komt ook omdat ik Kendrick op Lowlands & Ziggo heb gezien en ik niet hem persé nog een keer moet zien.

Als je de poster bekijkt is het ook best vreemd om te zien dat een Cho & Ashafar tussen A$ap ferg en Dababy staan haha..

EDIT: Ben dus niet de enige , Nico was me net voor haha
CHO heeft wel een heel groot draagvlak. Heeft in de laatste 2 maanden twee keer binnen 10 minuten Paradiso uitverkocht en is echt een van de OG's, verwacht dat het daar wel druk zal worden. Waarom Ashafar zo hoog staat weet ik ook niet.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
227
Kendrick is een vette headliner, maar op LL al gezien en ik vond dat jaar J. Cole toch wel harder. Verder doen de namen me niet veel hoewel Zwangere Guy en Ares erg hard zijn.. ff afwachten en anders ga ik dit jaar denk ik toch uitzitten (want ik ga voor WOO HAH toch echt wel meer voor de artiesten dan de sfeer die, imo, elk jaar achteruit gaat)

Wishlist: Run the Jewels, Tyler, Gambino (zit er denk ik niet meer in met Kendrick), Kid Cudi. Fresku, the Opposites. Maar er zijn nog wel meer namen die een lach op me gezicht zouden kunnen toveren. We gaan het zien!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Zullen we een pooltje doen? Kijken hoeveel rappers WooHaH gaan cancellen of gewoon niet komen opdagen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Zwangere Guy moet je echt zien, hij is enorm sterk. Sowieso het hele Stikstof collectief kan ik aanraden. Het Vlaamse moet je alleen wel liggen.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Zullen we een pooltje doen? Kijken hoeveel rappers WooHaH gaan cancellen of gewoon niet komen opdagen.

Ik gok op 6 en daarnaast 3 artiesten die een uur te laat komen, waardoor het hele dagschema overhoop is :') (a la Sheck Wes dit jaar).
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Toch maar kaartjes gekocht voor Tyler in Afas, die wil ik heel graag meepakken. Als hij dan ook nog op Woo hah komt is het alleen maar een extra.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wel vet dat Ferg en Ski Mask er weer staan. Dat worden leuke shows!

Kendricks nieuwe materiaal gaat bepalen of ik er toch weer bij ben. Of de andere headliners.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
227
Denken jullie dat Tyler met zijn aankondiging op DTRH2020 uitgesloten is voor WOO HAH? Zou jammer zijn.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.826
1.739
Denken jullie dat Tyler met zijn aankondiging op DTRH2020 uitgesloten is voor WOO HAH? Zou jammer zijn.

We hadden hem eigenlijk al uitgesloten na zijn show in de AFAS. Waarschijnlijk staat ie ook op DTRH omdat die doelgroepen niet overlappen, maar Woo-hah er bij wordt m echt niet.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Met de Festivalpodcast hosten we volgende week op ESNS een Festival Panel om te praten over actuele thema's. Onder andere Woo Hah schuift aan. Als jullie nog iets specifieks van ze willen weten, is jullie input meer dan welkom via dit topic!
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Veel nieuws/geruchten voor festivals in de periode juni/juli, maar niet mega veel namen die ik graag over zie komen. De grootste naam (Tyler) zijn ze kwijtgeraakt aan DTRH, helaas. Ben heel benieuwd wat de volgende drop wordt. Heb nu m'n kaartje, maar de enige naam tot nu toe waar ik echt heel warm van wordt is Kendrick.

Wie denken jullie nog dat er kan komen?

Edit: Misschien heeft Woo hah wel Frank Ocean? :wink: Dat zou wat zijn zeg.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
"Today we have added more fuel to the fire with 20 new additions: YOUNG THUG, RODDY RICCH, YOUNG M.A, SLOWTHAI, POLO G, NAV, POP SMOKE, SHORELINE MAFIA, MAXO KREAM, BBNO$, DANILEIGH, PI’ERRE BOURNE, TYLA YAWEH, FRENNA, LAUWTJE, ADF SAMSKI, LIJPE, YUNG NNELG, IMANU & ALIX PEREZ."

Zelf vooral heel blij met slowthai. Voor de rest ken ik het niet/is het niet zo interessant voor mij. Dan wordt het maar een weekendje ontdekken haha.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.444
6.110
Alle drie de Woohah dagen staan nog leeg in zijn agenda.... hoe weet je dat hij niet beschikbaar was?
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Royce Da "5,9

Of te wel een van de artiesten die altijd mee tourt s support van Eminem? ;)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
In vergelijking met voorgaande jaren veruit het minste affiche tot nu toe.

Eens. Ook de reden dat ik m'n kaartje te koop heb gezet. Zou zoiets nooit zo snel doen, maar ik vind er dit jaar zo weinig variatie inzitten.
Het is echt alleen maar cloud mumble rap, met een paar toffe uitschieters als Kendrick en Slowthai. Vorig jaar was zo tof, dat ik meteen m'n kaarten had gekocht, maar goed.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken