Werchter Boutique 2026

Ja, Jezus wat is dat hier zeg lol. Ik dacht hier een aantal enthousiaste dan wel ironische opmerkingen te lezen over de aankondiging van Pitbull. In plaats daarvan is het alleen maar gezeik en gezever over kindermuziek.

Filmpjes van concerten van Pitbull zijn trouwens op TikTok best hilarisch om zien. Al die mensen gaan in een baldcap en zijn shows zijn best amusant. Goeie toevoeging hoor.

Hoeft inderdaad toch niet altijd de meest hoogstaande muziek te zijn? Niet voor niets verkopen de foute feestjes of K3 razend goed. Muziek mag ook gezellig zijn in plaats van goed of moeilijk. En als het je smaak niet is, dan koop je geen kaartje.

Excuseer? Recensies hebben toch niets met deze discussie te maken? Katy Perry is een popartiest en een heel populaire ook, zoals de naam het zegt. Al de rest is bijzaak. Dat ze geen noot meer recht zingt doet er niet toe en maakt het niet plots kindermuziek. Ik wil ze niet te eten geven de artiesten die niet zo zuiver zingen en toch nog duizenden mensen trekken omwille van wat ze in het begin van hun carrière presteerden.
Dat ze geen noot recht zingt doet er niet toe... is nochthans wat je vooral leest over haar show in Antwerpen. Vind dat nu precies wel een mooie vereiste bij een live concert en zeker als headliner op een werchter boutique

• Winning
Waarderingen: Timmetje
Als je de historie van Werchter Boutique bekijkt, had je vaak supersterren (Prince, Madonna, Metallica, Fleetwood Mac,..) aangevuld met een voorprogramma of heel degelijke affiches bv een tijdje terug Gorillaz en Stromae. Dit jaar was het al zwak met de bombast van Imagine Dragons en nu is het overtreffende trap Pitbull en Kate Perry. Dit maakt de kans groter dat Sabrina Carpenter apart nog aangekondigd wordt als headliner RW samen met oa NOS Alive Festival die ook nog een headliner tekort heeft.

Als je de historie van Werchter Boutique bekijkt, had je vaak supersterren (Prince, Madonna, Metallica, Fleetwood Mac,..) aangevuld met een voorprogramma of heel degelijke affiches bv een tijdje terug Gorillaz en Stromae. Dit jaar was het al zwak met de bombast van Imagine Dragons en nu is het overtreffende trap Pitbull en Kate Perry. Dit maakt de kans groter dat Sabrina Carpenter apart nog aangekondigd wordt als headliner RW samen met oa NOS Alive Festival die ook nog een headliner tekort heeft.
Zwak?

Voor de mensen die er van houden lijkt de combo Pitbull + Katy me net heel sterk geboekt. Zou me niet verbazen als het snel uitverkoopt.

Wat een onzin. Boutique was gewoon uitverkocht dus 'zwak' kan je het sowieso niet noemen. Sorry, maar het komt nogal egoïstisch als een festival niet boekt zoals jij zou willen.

Dit jaar gaat ook gewoon uitverkopen.

Prima geboekt, gaat wel uitverkopen.
zwak?

• Leuk
Waarderingen: Bwoite
Ik vind het persoonlijk 2 sterke boekingen voor een pop festival.
Zal heel snel verkopen denk ik.
Met dat verschil dat Imagine Dragons voor het laatst drie jaar eerder in België had gestaan en de Katy Perry fans nog maar nét aan hun trekken zijn gekomen met die Sportpaleis show.
Verkoop zou daardoor misschien wat trager kunnen gaan dan vorige keer.

Users who are viewing this thread