Werchter Boutique 2025

Jorja had misschien beter op RW zelf gepast dan op Boutique. Best goede show nog wel.

• Leuk
Waarderingen: Nielso
Leek me niet beschikbaar met shows op 3,4 en 6 juli. Maar misschien wel graag gezien door de bookers en daarom deze, toch mooie, spot?
Als RW ze gehad wil, dan had ze wel op RW gestaan natuurlijk. Denk niet dat die als laatste aan de tafel komen als het over tours uitstippelen gaat.

Dat je daar nog in geloofd.
Wat geloofd? Snap die hele ‘naam x was niet beschikbaar want ze staan daar en daar’ vaak niet. Dat NL ze niet op het hoofdfestival, maar elders zet (Boutique heeft ook z’n namen nodig natuurlijk), weerhoudt zo’n artiest niet om andere shows te spelen tijdens het RW weekend.

Is ook allemaal een beetje opbod hè.

Beelden die ik via socials mee krijg van vrienden, kennissen is dat er absoluut geen kat stond voor Jorja. Ook die stories van Studio Brussel op hun Instagram..

Het was vandaag dan ook grote stadionheadliner, met 5 voorprogramma’s. Althans, zo voelde het toch aan.

Het was vandaag dan ook grote stadionheadliner, met 5 voorprogramma’s. Althans, zo voelde het toch aan.
Inderdaad.
En die voorprogramma’s werden door de meerderheid van het publiek maar matig gesmaakt. Er zat ook niet altijd een lijn in. Ik weet dat het niet zo is - maar het lijkt bijna alsof ze gewoon 5 namen bij elkaar gevoegd hebben.

Als ik naar een gemene deler zoek, dan zit ik eerder op de poplijn, al is Emma Bale tegenwoordig wel veel alternatiever, wat ‘arty’

Heel veel Franstaligen overigens. Walen en Fransen. Die hadden sowieso totaal geen boodschap aan 3/6 acts vandaag.

• Leuk
Waarderingen: yrcs
Heel veel Franstaligen overigens. Walen en Fransen. Die hadden sowieso totaal geen boodschap aan 3/6 acts vandaag.
Viel mij idd ook echt op vandaag. Alsook dat er opmerkelijk minder volk was met de uitverkochte wei op 55.000 man ipv de gebruikelijke 60-65k.

Wat een stilte hier. Hoop dat wie gaat vandaag een leuke dag heeft.
Het was wel ok. In de volle zon was het echt heel warm. Dus tussen de acts door probeerde iedereen schaduwplekken te bemachtigen.

Er stonden een aantal prima artiesten, maar het paste gewoon niet bij elkaar. Zoontje heeft een topavond gehad, though. Hij is dan ook wel een beetje het target audience van ID. Als je ziet hoeveel kinder t-shirts ze ook verkochten. Voor een schamele €55 per stuk....

Het was wel ok. In de volle zon was het echt heel warm. Dus tussen de acts door probeerde iedereen schaduwplekken te bemachtigen.

Er stonden een aantal prima artiesten, maar het paste gewoon niet bij elkaar. Zoontje heeft een topavond gehad, though. Hij is dan ook wel een beetje het target audience van ID. Als je ziet hoeveel kinder t-shirts ze ook verkochten. Voor een schamele €55 per stuk....
Hoe was Jorja Smith? Leek mij een rare boeking tussen Bazart en ID.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y

Users who are viewing this thread