Wat luister je nu?

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Omdat jullie er om vragen!! arghh.. haha

Ah joh, a7x is hartstikke leuk hoor. Gisteren nog naar geluisterd ;)

Same here, ik zal ook vooraan te vinden zijn! Ik zal wel even om Slayer roepen, dan weet je direct dat ik het ben

Nice, als je dat maar niet TIJDENS Arcade Fire doet :0

wild-beasts-smother.jpg


Ik kijk overigens wel uit naar het nieuwe album van deze heren. De nieuwe single Wanderlust is echt heel goed.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Nice mogwai. Staat toch wel in mijn top 10 instrumentalistische muziek, en daar zitten dan djs bij. Mr. Beast is imo hun beste album.

Momenteel geen zin in een heel album, dus maar ff afspeellijst aangezet(postpunk-ppr-indie-rock van na 2000). Wel tof dat je hier zo veel verschillende soorten muziek tegenkomt waar mensen graag naar luisteren. Iig fijn om een dagje niet doodgegooid te worden met katy Perry en pharell
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747


ja idd mynose :) motiveert mij ook weer om dingen te checken wat jullie luisteren die ik nog niet ken.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0


@PwoperFish idd. Ik ging er zonder al te veel vertrouwen heen, na het matige optreden op BKS, maar manman, wat een feest was dat.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik ging er zonder al te veel vertrouwen heen, na het matige optreden op BKS, maar manman, wat een feest was dat.
Ik vond ze op BKS ook erg matig, maar in een donkere tent komen ze ook veel beter tot hun recht.


Lekker simpele garage rock met een fijne stem
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Naar aanleiding van dit maar weer even AMOK opgezet. Prachtig, hoe harder je hem zet hoe meer details je hoort.

 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Persoonlijk vind ik dit toch wel een geslaagd albumpje :) wat jullie er ook van vinden.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken