Wat luister je nu?

Jaren geleden hen gezin in de kreun café toen nog onder het motto: het zoveelste postpunk-bandje. Wat een evolutie hebben die en Cameron Winter doorgemaakt. Van al die bands die ik in de beginjaren heb meegemaakt (fontaines,shame,idles,murder capital,...) is dit de band die mij het meest heeft verrast en dan in positieve zin.

Knap als je vandaag een grotere verrassing dan dit bent tegen gekomen:

🫢

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Thisso

Ik weet niet helemaal of er een topic is voor nieuwe bandjes maar ik vind zojuist dit.. Blijkbaar een Nederlandse band maar ik vind het een hele vette sound! Ik las ergens dat ie in z’n eentje speelde, iemand hem al eens live gezien?

Ik moet zeggen dat ik Inhaler een beetje moe was, beetje braaf/saai vond.
Tot ik 'Hole In The Ground' deze week voor het eerst hoorde.

Niet dat het ineens heel spannend is, maar ik moet zeggen dat het me erg bevalt!

Ik weet niet helemaal of er een topic is voor nieuwe bandjes maar ik vind zojuist dit.. Blijkbaar een Nederlandse band maar ik vind het een hele vette sound! Ik las ergens dat ie in z’n eentje speelde, iemand hem al eens live gezien?
Ja, hij is afgelopen 3 jaar moeilijk te missen op festivals haha. Leuke shows verder, zit wel veel energie in.

• Leuk
Waarderingen: emilejol
Tune in to Post-Rock Nation Radio for the best post-rock music. Enjoy a mix of atmospheric and instrumental tracks from both well-known bands and new artists. Listen 24/7 and join our community of post-rock fans. Our Post-Rock Radio is available as a live stream which can be imported into your favorite music player.

Post-Rock Nation livestream

Dimscua - On Being and Nothingness: een must listen voor elke liefhebber van Post- en Doom-Metal.

• Winning
Waarderingen: EAZy
Ze zijn de laatste tijd wel echt gigantisch lekker bezig bij Tiny Desk, zeg! Alleen de laatste maand al Emily King, The Doobie Brothers, Nova Twins, Kris Davis Trio, Pulp, Ghost-Note, Goo Goo Dolls, Robert Plant, Seventeen (vond ik eigenlijk nog best vermakelijk) en nu David Byrne. En net iets langer dan een maand ook al clipping., Oklou en The Beaches. Eigenlijk alleen maar rake optredens.

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
Golden Hours - Golden Hours (2023)

Based between Brussels and Berlin, Golden Hours is comprised of past and present members of Gang Of Four, The Brian Jonestown Massacre, Tricky, The Fuzztones and The Third Sound, to name just a few. A band with mileage and stories, they trade in rock’n’roll missives that are at times dark, tense and hypnotic, at others sweaty, relentless and danceable.

Released March 31st 2023 on Fuzz Club Records.

(Alternative / Krautrock / Psychedelic / Shoegaze)

bandcamp

Dan zullen ze hem Hello Tempest Road gewijs wel op de affiche plaatsen. Dat is handiger in te vullen bij annulatie :D

Zelf al een week naar de Tijdloze (countdown) aan het luisteren. Met vandaag de hoogdag. Benieuwd waar mijn favorieten gaan eindigen.
Te laag waarschijnlijk 😅

Users who are viewing this thread