Wat luister je nu?

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
volbeat_ogsl_1500x15_20130215140958_139_700.jpg
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Arcade Fire playlistje, wat een band zeg :D. Dat wordt toch maar Avenged Sevenfold missen komende zomer, daarnaast jammer dat Arcade Fire maar een uurtje krijgt en niet anderhalf.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747


en hoewel ik Avenged fan ben, kan ik het helemaal begrijpen. Arcade Fire verdient ook meer dan een uurtje. Daarnaast vind ik het ook bewonderenswaardig dat Avenged zo hoog staat overal, ik wist eigenlijk niet dat door de laatste twee albums ze konden uitgroeien naar headliner,niet op Pinkpop dan. Ik vind het leuk en terecht :D
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Tja ik zou normaal gesproken ook zeker bij Avenged gaan kijken, vind het echt wel gave muziek, maar je moet toch keuzes maken. Ik merkte dat ik vorig jaar bij Paramore zo ver achteraan stond dat je de muziek gewoon niet voelt, je hoort de mensen voor je nog beter praten dan dat je de muziek hoort. Bij The Killers stond ik een paar uur later wel bijna vooraan en dan voel je de muziek echt veel beter. Vind ik ook niet onbelangrijk haha.

Ontopic; Playlist van Bastille!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Nice ;). Ik denk alleen dat wij iets verder vooraan staan, want zoals het er nu naar uitziet (programmering van de tent nog niet bekend) gaan we al tijdens Mastodon staan wachten voor Stromae en daarna blijven staan voor Arcade Fire :p.

Ontopic; Playlist van Fall Out Boy
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Same here, ik zal ook vooraan te vinden zijn! Ik zal wel even om Slayer roepen, dan weet je direct dat ik het ben ;)



Bon Iver - Bon Iver, Bon Iver
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken