Wat luister je nu?

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Ik ga nog steeds heerlijk op Owls van Tessa Rose Jackson, vind het echt een geweldige plaat in lijn van Beach House en The Haunted Youth.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
The Veils - ... And Out of the Void Came Love

Wat een sterke plaat zeg. Als het zo boeiend blijft als afgelopen 3 uur dan komt deze makkelijk in mijn top 5 dit jaar.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.618
slowthai - UGLY

Een album dat zijn naam eer aandoet. Heel fijne energiebom die catchier en tegelijkertijd compromislozer is dan zijn vorige platen.

Geweldig album.
Echt een sterk album. Volgensmij heeft Fontaines DC ook wat meegewerkt, valt te horen.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
539
490
Een stuk geluisterd van Navarone - V.

Goed album hoor, maar wat is die band zijn ziel kwijtgeraakt zeg. Ik was in 2014 / 2015 helemaal verslingerd aan het album Vim & Vigor wat rauw, smerig en vol passie was. Die mannen zaten vol vuur. Idem voor A Darker Shade of White uit 2012. Albums daarna waren ook nog heel goed (hoewel Salvo me al minder trok).

Nu lijkt het alsof de mannen na The Voice echt het commerciële succes willen hebben (veel meer poppy, een nummer op V is zelfs geschreven door Jacqueline Govaert). Het is ze gegunt maar ze zijn hun eigen sound verloren.

Nu maar snel Herman Brood aangeslingerd op Vinyl gevolgd door Spider!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Django Django nieuwe EP.

Dat is even andere koek zeg. Klinkt wel lekker tbh.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Beide zijn wel fijn!
Nieuwe single van Drongo:

Nieuwe single van Einar Solberg (van Leprous):
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken