Wat luister je nu?

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.519
10.904
Ik weet niet wat ik die dag eerst moet luisteren.
The ocean vs. Sleep token

:oops:
Ja, dat vind ik dus een makkie. Volgens mij ben ik de enige hier (van de Graspopbezoekers) die niks met Sleep Token heeft. Zit eerder met het feit dat ik moet kiezen tussen Dave Matthews Band, Sufjan Stevens, Yes, Tinariwen of The Ocean.
 

RubenJS

Support act
18 feb 2023
823
2.361
Ja, dat vind ik dus een makkie. Volgens mij ben ik de enige hier (van de Graspopbezoekers) die niks met Sleep Token heeft. Zit eerder met het feit dat ik moet kiezen tussen Dave Matthews Band, Sufjan Stevens, Yes, Tinariwen of The Ocean.
Heb ook niks met Sleep Token, ideaal dat In Flames dan speelt :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

LevonHelm

Playlistbediener
1 mei 2023
19
25

Benjamin Booker is al jaren van de aardbodem verdwenen, maar de afgelopen twee weken dropte hij liefst vier tracks op YouTube en Instagram. Naar mijn weten niet op Spotify en andere streamingdiensten. Blijft toch echt een geweldige stem. Wel een eigenaardig figuur.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Nieuwe single van Lana Del Rey op spotify.
Die sped up versie had niet gehoeven, is net Alvin and the Chipmunks 😅
 
  • Haha
Waarderingen: Mark's Kal

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Lijken Nederland een beetje over te slaan qua touren. Voornamelijk UK en DE. Zou wel tof vinden om deze band nog es te zien live in NL!
 

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
Ja, dat vind ik dus een makkie. Volgens mij ben ik de enige hier (van de Graspopbezoekers) die niks met Sleep Token heeft. Zit eerder met het feit dat ik moet kiezen tussen Dave Matthews Band, Sufjan Stevens, Yes, Tinariwen of The Ocean.
Heb ook niets met Sleep Token...nu al 3 keer geprobeerd maar het valt niet...Ruimte voor andere dingen...
 

wess

Randprogramma
30 jun 2021
135
128
Onder de indruk van de nieuwe track van Phlebotomized! (Nederlandse band die 30 jaar al op de teller staan heeft)

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.519
10.904
Nieuwe single van PJ Harvey. Wel een sterke poging om me te overtuigen om naar Amsterdam te gaan...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken