Wat luister je nu?

Steefmeister88

Playlistbediener
4 mei 2022
44
44
Eigenlijk puur door Spotify kom ik net door toeval bij Pop Evil uit. Een Amerikaanse groep die nog relatief onbekend. Tenminste ik kon ze in ieder geval niet.

Klinkt helemaal niet onaardig:


Vleugje Limp Bizkit, Imagine Dragons zoiets?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ik zag ze langskomen in het BKS topic en ik was alweer bijna vergeten dat ze nog bestonden. Maar de nieuwe Preoccupations bevalt goed:

Prima single.

Daardoor ook weer eens hun eerste plaat geluisterd. Blijft een moderne clsssic hoor.

En nu Parquet Courts - Wide Awake (het album welteverstaan)
 
  • Leuk
Waarderingen: PwoperFish

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Veel plezier! Enkele jaren geleden was het live alleszins al super.
Ik was ook nog aan het twijfelen voor vanavond in Brussel, maar denk dat ik gewoon naar haar eigen show ga in het najaar.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Momenteel Porcupine Tree aan het luisteren, want de setlist is bekend (of ze moeten vanavond iets anders spelen)! Twee sets, wat volgens mij al bekend was, en klokt af op iets meer dan drie uur. Wat een parel van een setlist! Alle nummers van Closure/Continuation gespeeld met daarnaast een mooi aantal aan ander werk.

Set 1:
1. Blackest Eyes
2. Harridan (Live debut)
3. Of the New Day (Live debut)
4. Rats Return (Live debut)
5. Even Less
6. Drown With Me (First time since 2008)
7. Dignity (Live debut)
8. The Sound of Muzak
9. Last Chance to Evacuate Planet Earth Before It Is Recycled (First time since 2003)
10. Chimera's Wreck (Live debut)

Set 2:
11. Fear of a Blank Planet (First time since 2008)
12. Buying New Soul
13. Walk the Plank (Live debut)
14. Sentimental (First time since 2008)
15. Herd Culling (Live debut)
16. Anesthetize (First full performance since 2008)
17. I Drive the Hearse
18. Sleep Together

Encore:
19. Collapse the Light Into Earth (Live debut)
20. Halo
21. Trains


En hier is de volledige audio van het optreden. Kwaliteit is niet helemaal geweldig, maar is best te doen.
 

EAZy

Campingartiest
19 feb 2017
62
64
Een album van afgelopen mei, vorige week pas leren kennen en sindsdien op repeat. Preacher's Daughter van Ethel Cain. Speechless.
 
  • Leuk
Waarderingen: weezers

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Nadat ze Fear hebben uitgebracht in 2020, is het Onségen Ensemble terug met een nieuw album dat later dit jaar wordt uitgebracht. Dit is de eerste single.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
zebrahead - No Tomorrow

Waarom naar blink-182 gaan als je voor slechts 20 euro naar zebrahead in Dynamo kan gaan ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Doom010

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Geen idee hoe dat werkt hier om een link naar een nummer te copiëren maar toch maar es proberen.

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken