Lang geleden dat ik zo blij ben geweest, al weet ik nog niet helemaal hoe het zit, maar daar komen we binnenkort wel achter.
Midsummer Prog Festival, wat normaal in de zomer in OLT Valkenburg a/d Geul wordt gehouden, strijkt op 3 februari neer in Tivoli (start 13.45). De verkoop start 20 oktober om 10.00.
- Benieuwd of dat zo blijft qua locatie en datum om aan de concurrentie te ontsnappen of dat het een tussenoptie is. Doet me vermoeden dat het het eerste is, aangezien het wel wordt verkocht als 'Midsummer Prog festival 2024'.
- Daarnaast benieuwd of het blijft bij deze ene dag of dat het net als dit jaar twee dagen wordt.
Scoopje zou geen scoopje zijn als ik geen namen zou hebben en daarom werd ik zo enthousiast. Het lijkt erop alsof ze meer namen op herhaling laten komen, iets wat tot de komst van Riverside (van afgelopen jaar) uit den boze was. Spock's Beard, Pain of Salvation (ein-de-lijk!), Lazuli (tuurlijk joh), Temic en MEER (pff...) zullen er in ieder geval staan! Daar zal het ook wel bij blijven als het één dag wordt.