Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2023

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
FwwUDNSWIBA3Bh7


Aardig affiche
Geen namen waar ik HEEL wild van word en de prijs is dan een beetje hoog... wellicht dat dat nog veranderd.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Geen namen waar ik HEEL wild van word en de prijs is dan een beetje hoog... wellicht dat dat nog veranderd.
Vervelende is ook dat het in alle drie de zalen van 013 wordt gehouden en er ongetwijfeld nare clashes komen, zeker omdat het pas om 18.00 begint.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Vervelende is ook dat het in alle drie de zalen van 013 wordt gehouden en er ongetwijfeld nare clashes komen, zeker omdat het pas om 18.00 begint.
Verwacht dat de Main in een kleinere opstelling gebruikt wordt om-en-om met tegelijkertijd Next en Kelder Foyer. Wellicht dan een uurtje voor de bands op de Main en 45 minuten in de Next. Kun je in principe 8 bands zien op de avond en mis je er 4.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Motel Fabrique met de eerste namen!
Get ready for the next MOMO experience: on the 2nd of September we’re taking over the M4H for a festival day. As usual with music, art and performance.

These are the first names:

Call Super / comforter2 / HUNEE / Loradeniz / Nedda Sou / Salami Rose Joe Louis

Every year, on the first weekend of September, Motel Mozaïque celebrates all makers based in the M4H area with the festival MOMO Fabrique.
M4H is one of the most progressive neighbourhoods in Rotterdam: an area in transformation, of port and city. Maritime and industrial history intertwines with nightlife and culture; rust mixes with nature and art, to generate a special crossover: in this place experimentation, creation and growth are given plenty of space. MOMO Fabrique Festival is all about celebrating this special part of the city and its residents through music, guided tours and art.

This harbour area hosts many organisations that are part of our community and are fundamental parts of our cultural life. Organisations like Weelde, Brutus, Voedseltuin, Kaapse Brouwers, Keilecollectief are our inspirers and partners for this experimental festival.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220

Tijdschema voor Jera on Air staat ook online.

Edit: voor mij op mobiel lijkt het dat ik alleen nog de vrijdag kan bekijken. Ik ben denk ik iets te vroeg.
Ja die werkt nog niet echt lekker. En door de opmaak zie je bij de eerste bands maar 1 letter staan. Beetje lastig.


Overweeg wel serieus een ticketswap voor donderdag of vrijdag, wil dit festival eens meemaken en valt precies in een vrije week. Zaterdag hebben we Muziek op Rhoon al staan. Op loopafstand met Anastacia als headliner, jaja
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.669
Cult of Luna, Afsky, Ashenspire, The Devil's Trade, Panzerfaust, Witching en Múr zijn toegevoegd aan de line-up van Soulcrusher. Dagtickets gaan morgen om 11.00 in de verkoop.

Vet! Wel opvallend dat Samhain en Soulcrusher namen delen.
Damn, dat wordt een drukke maand.
 

Verwijderd lid 43165

Campingartiest
23 nov 2022
64
67
Ja die werkt nog niet echt lekker. En door de opmaak zie je bij de eerste bands maar 1 letter staan. Beetje lastig.


Overweeg wel serieus een ticketswap voor donderdag of vrijdag, wil dit festival eens meemaken en valt precies in een vrije week. Zaterdag hebben we Muziek op Rhoon al staan. Op loopafstand met Anastacia als headliner, jaja
Ja het is lastig kijken. Ook jammer dat pas 1 dag bekend is,(voor mij de minst relevante dag) op donderdag en zaterdag ben ik vooral benieuwd, want daar zitten misschien wat clashes die ik op RaR anders kan gaan zien.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
ViceFest (23 september) heeft weer nieuwe namen toegevoegd en daarmee is de line-up compleet. Kynsy, GINGE en Ultraflex komen erbij. De volledige line-up bestaat dus uit The Vices, The Murlocs, Temples, Wodan Boys, Bumble B Boy, Fat Dog, Kynsy, GINGE en Ultraflex.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Cult of Luna, Afsky, Ashenspire, The Devil's Trade, Panzerfaust, Witching en Múr zijn toegevoegd aan de line-up van Soulcrusher. Dagtickets gaan morgen om 11.00 in de verkoop.

Vet! Wel opvallend dat Samhain en Soulcrusher namen delen.
Heel vet! (Zeg ik terwijl ik mijn Ashenspire shirt draag)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Loose Ends met de eerste namen! Presale start morgen!
Cumgirl8
Deadletter
Divorce
Gurriers
KBoy en de Goedzo Jongens
Library Card
No Brains
Tramhaus
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
Loose Ends met de eerste namen! Presale start morgen!
Cumgirl8
Deadletter
Divorce
Gurriers
KBoy en de Goedzo Jongens
Library Card
No Brains
Tramhaus

Veel namen die ik dit jaar al meermaals ga zien, dus had stiekem gehoopt op wat meer originele bands. Maar ach, wordt sws leuk en komen nog wel een rits namen bij waarschijnlijk!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Geen Exodus op Into the Grave!

Exodus annuleert de Europese tour aangezien Gary Holt de tour aan zich voorbij moet laten gaan nadat zijn broer met een naar het schijnt ernstig ongeluk in het ziekenhuis is beland.

Er wordt gezocht naar een passende vervanger, maar dat zal op zo'n korte termijn redelijk lastig zijn.
Cradle of Filth is de vervanger van Exodus op ITG! Kan slechter.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Veel nieuws, heel fijn!

Samhain voegt Regarde Les Hommes Tomber toe aan de line-up.

Valkhof Festival presenteert 26 nieuwe namen!
347258500_169927372470114_450935525083885042_n.jpg



RockIt presenteert daarnaast ook 9 nieuwe namen! Wat een geniale line-up.
Scary Pockets, Butcher Brown, Madison McFerrin, Kaki King, Samora Pinderhughes, Sam Gendel, Jasper Blom x Niels Broos x Jamie Peet en Timuçin Şahin.
Op dit moment zijn bevestigd: Marcus Miller / DOMI & JD Beck + Metropole Orkest / Scary Pockets / Butcher Brown / Cécile McLorin Salvant / Madison McFerrin / Theo Croker / Samora Pinderhughes / Mammal Hands / Tom Skinner / Kaki King / Sun-Mi Hong Quintet / Sam Gendel / Bushman’s Revenge / Linda Frederiksson / Jasper Blom x Niels Broos x Jamie Peet / Timuçin Sahin / Tijn Wybenga & AM.OK.

Baroeg Open Air heeft ook nieuwe namen bekendgemaakt en de laatste naam volgt vandaag nog.
Baardvader, Loyalty Ends Here, Asbest Boys, Ivyvox, DJ Scotch Egg, 20 jaar PRSPCT: Thrashmachine & MC Dart, Legion Psychedelic Trance, Staatseinde en Alina Valentina.

Into the Grave heeft een nieuw tijdschema nu Cradle of Filth is toegevoegd. Valt ook op dat Undeath verplaatst is naar de zondag.
349118131_269947132086880_4717150297052817731_n.jpg
350660283_661187295836789_4492319002021562652_n.jpg
350112717_3089278818041438_4033842401991259664_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Eentje voor de metalliefhebbers...

Engel of Deathfest
in de Groene Engel (Oss) wordt dit jaar gehouden op 7 oktober, na een succesvolle eerste editie vorig jaar. Headliner is de blackmetallegende Rotting Christ. Ook zijn Darkness Within en Verwilderd bevestigd. Meer namen volgen binnenkort.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Maandag om 17.00 vier nieuwe namen voor The Rock Circus! Weet dat we de laatste tijd niet zo groot moeten denken voor dat festival, maar Halestorm heeft een tour aangekondigd zonder Nederlandse datum en heeft precies dan een gat. Kan eigenlijk geen toeval zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken