Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2023

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Vandaag eerste namen CAS 2023. Men is bezig aan de website.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
  • Leuk
Waarderingen: PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Dit. Is. Prognosis. Twee keer Soen dus, een soloshow van Einar Solberg (van Leprous) die z'n album komt presenteren en dan ook nog mooie namen als pg.lost, iamthemorning en Rosalie Cunningham. En dan moet de headliner naast Riverside nog komen...
318304796_1604099673379173_1007939183149240727_n.jpg
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Ben erg benieuwd naar de tweede headliner! Ik twijfel nog of ik dit jaar ga. De eerste twee edities waren heel erg gaaf, maar ik ben nog niet helemaal kapot van de huidige line-up. Maar misschien ben ik wel erg verwend bij de afgelopen edities. En toegegeven; ik moet me nog verdiepen in Vitam Aeternam, Obsidious en Enma.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
2 vraagjes voor de mensen die het festival beter kennen. Ben aan het twijfelen om voor het eerst naar Motel Mozaique te gaan. Verkoopt het festival snel uit normaal gezien? En raden jullie het aan?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Ben erg benieuwd naar de tweede headliner! Ik twijfel nog of ik dit jaar ga. De eerste twee edities waren heel erg gaaf, maar ik ben nog niet helemaal kapot van de huidige line-up. Maar misschien ben ik wel erg verwend bij de afgelopen edities. En toegegeven; ik moet me nog verdiepen in Vitam Aeternam, Obsidious en Enma.
Als ik kijk wat er omheen tourt, zie ik nog niks, dus denk dat er nog een hele touraankondiging moet komen? Of 't is een exclusieve show, zoals Solberg? Ik weet ook nog niet of ik ga. Wel een vette line-up, maar ook veel al gezien. Solberg solo trekt me op zich niet echt, Riverside leuk om een keer gezien te hebben. Ik zou naar Cunningham gaan in de Boerderij, maar besloten om na de vorige verplaatsing niet meer te gaan. En zo zijn er wel meer. Die drie die jij benoemt, ken ik dan ook weer niet, maar toch. Dan doet een Midsummer Prog het voor mij toch beter.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
2 vraagjes voor de mensen die het festival beter kennen. Ben aan het twijfelen om voor het eerst naar Motel Mozaique te gaan. Verkoopt het festival snel uit normaal gezien? En raden jullie het aan?
Naar mijn idee verkoopt het meestal niet heel hard maar ik heb daar geen onderbouwing voor. Ik ben er zelf een keertje een dag geweest. Dat vond ik toen fantastisch; door de locaties (Arminiuskerk, Rotown o.a.) en de sterke lineup (Fontaines D.C., Black Midi, The Homesick, Swine Tax, Say Sue Me, Lubomyr Melnyk).
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.324
6.443
Als ik kijk wat er omheen tourt, zie ik nog niks, dus denk dat er nog een hele touraankondiging moet komen? Of 't is een exclusieve show, zoals Solberg? Ik weet ook nog niet of ik ga. Wel een vette line-up, maar ook veel al gezien. Solberg solo trekt me op zich niet echt, Riverside leuk om een keer gezien te hebben. Ik zou naar Cunningham gaan in de Boerderij, maar besloten om na de vorige verplaatsing niet meer te gaan. En zo zijn er wel meer. Die drie die jij benoemt, ken ik dan ook weer niet, maar toch. Dan doet een Midsummer Prog het voor mij toch beter.
Tsja, precies. En Hippotraktor en Soen staan ook al op Graspop, dus daar hoef ik niet speciaal voor te gaan. Disillusion is wel een hele vette naam en ook Iamthemorning lijkt me tof om eens live te zien. Riverside is inderdaad altijd wel de moeite, maar die kun je bijna elk jaar wel voor een paar tientjes ergens in Nederland zien. Ik las trouwens over Vitam Aeternam dat het een gezelschap is wat elkaar heeft leren kennen door hun gezamenlijke obsessie voor Devil Doll. Dat belooft dan wel weer veel goeds, want Devil Doll vind ik ook echt heel erg gaaf. The Sacrilege of Fatal Arms is een progklassieker.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Progpower heeft het Finse Wheel aangekondigd. Die hebben vorig jaar toch één van de betere progalbums van het jaar afgeleverd, dus dat is een heel mooie toevoeging. Een paar dagen terug kondigen ze ook als Chaosbay uit.
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Progpower heeft het Finse Wheel aangekondigd. Die hebben vorig jaar toch één van de betere progalbums van het jaar afgeleverd, dus dat is een heel mooie toevoeging. Een paar dagen terug kondigen ze ook als Chaosbay uit.
Is dat dezelfde Wheel die voorprogramma is bij Epica en Apocalyptica?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken