Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Ik wilde eigenlijk hier opperen of Porcupine Tree niks is voor Midsummer Prog in Valkenburg a/d Geul, omdat ze tot nu toe alleen maar op bijzondere locaties spelen, maar tot mijn grote verbazing hebben die al namen bekendgemaakt. Nooit meegekregen, maar blijkbaar op 11 november een kleine lading gedropt en gisteren nog een naam. Wel weer een nette line-up tot nu toe!
Vrijdag 23 juni: Haken, M E E R en Cobra the Impaler (komen nog twee namen bij).
Zaterdag 24 juni: Airbag en Von Hertzen Brothers (komen nog vier namen bij).

Vooral M E E R is echt een fijne boeking (luisteren!), evenals Airbag, al staat er geen slechte band op de line-up. Porcupine Tree waarschijnlijk wel te duur geweest met deze ticketprijs, maar toch, je mag dromen...
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Dynamo pakt uit.
#DMF23
🔥
AANKONDIGING
🔥

Eerder konden we met Biohazard al een tipje van de sluier oplichten, maar nu kunnen we 15 nieuwe namen aankondigen en dat zijn zeker niet de minste. Het legendarische Megadeth is één van de headliners van het festival! Verder zijn Trivium, Killswitch Engage, Sepultura, Obituary, Shadow Of Intent, Gatecreeper, Unto Others, BRAND OF SACRIFICE, DRAIN, Frozen Soul, Cobra The Impaler, Extinction A.D., Enemy Inside en Changing Tides allemaal bevestigd!
🤘

Dit is natuurlijk al een heel vet lijstje, maar het mooie is dat daar binnenkort nog een paar nieuwe namen bij komen, waaronder nog de andere headliner! We zien jullie graag zaterdag 19 + zondag 20 augustus 2023 in Eindhoven.
🔥

➡️
Weekend tickets: Weekend tickets zijn vanaf nu in de voorverkoop. Tot 1 januari kost een ticket slechts 79 euro, vanaf 1 januari zijn de tickets 89 euro, dus doe er je voordeel mee!
Ticketlink: Link: https://www.ticketmaster.nl/event/284519
➡️
VIP tickets: Na het succes van vorig jaar, hebben we ons VIP-package verder uitgebreid: er komt een tweede VIP-deck bij. Daarnaast zijn er voor VIP's een eigen toilet, een eigen bar en een eigen ingang én een exclusief polsbandje voor de verzameling! VIP-tickets zijn tot 1 januari 129 euro, vanaf 1 januari 139 euro.
Ticketlink: https://www.ticketmaster.nl/event/287085
316427002_4176114909281272_6124979006144804411_n.jpg

 
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Dynamo pakt uit.

316427002_4176114909281272_6124979006144804411_n.jpg
Nice!

Er staat many more maar lijkt me dat dit aardig in de buurt komt voor een volledige line up. Vorige keer 9 namen per dag. Deze line up heeft al 16 bands dus 8 namen per dag.

Ik hoop op Trivium en KSE op dezelfde dag, dan zou ik wel gaan voor een dagje. Of iets anders leuks op de trivium dag.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Nice!

Er staat many more maar lijkt me dat dit aardig in de buurt komt voor een volledige line up. Vorige keer 9 namen per dag. Deze line up heeft al 16 bands dus 8 namen per dag.

Ik hoop op Trivium en KSE op dezelfde dag, dan zou ik wel gaan voor een dagje. Of iets anders leuks op de trivium dag.
Nog een paar namen staat er, waaronder de andere headliner. Denk dat ze voor twintig bands in totaal gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Morgen eerste namen  Dauwpop.

Toch stiekem benieuwd na, hebben vaak toch wel mooie namen er tussen zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222

Lijkt me bijzonder pijnlijk voor Woo Hah dit. Bijzondere keuze om Awakenings dan wel door te laten gaan.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Jera on Air voegt Papa Roach, Billy Talent, Code Orange, The Interrupters en Pup toe.

Ik Zie U Graag voegt Dez Mona, High Hi, Paard, Ronker en Porcelain toe.

Midsummer Prog heeft Frost* aangekondigd. Weer een heerlijke naam. Blij met dat ticket.
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
ProgPower in Baarlo (6-7-8 oktober) is hier volgens mij nog nooit de revue gepasseerd. Die hebben tot nu toe An Abstract Illusion, Darkwater, Obsidian Tide en Ihlo.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Complexity Fest heeft Author & Punisher, Birds in Row, Iron Jinn en Crown Compass toegevoegd. Dat wordt zo ook weer een heel fijne line-up.

Grauzone heeft Ploho, Ash Code, Das Ding, Ultra Sunn, Dame Area en Reymour Library Card toegevoegd. Morgen om 12.00 komt de dagindeling en gaan de dagtickets in de verkoop.

Prognosis heeft Hippotraktor, Disillusion en Enma toegevoegd voor de Nederlandse editie. Meer namen volgen snel.

Transition Festival heeft de eerste namen voor 2023 bekendgemaakt. Eerst wat namen als voorproefje op het festival op 1 april: op 26 maart Ashley Henry Trio, op 27 maart Dianne Reeves + Stacey Kent en 30 maart Cory Henry en Delvon Lamaar Trio, die al in Tivoli zullen spelen.
Daarnaast de namen voor 1 april: Alfa Mist, Mammal Hands, Kurt Rosenwinkel Quartet (ft. Aaron Parks, Doug Weiss en Greg Hutchinson), Yuri Honing's Peace Orchestra (ft. Aemy van Kesteren, Sun-Mi Hong, Ella Zirina en Tony Overwater), Anna Weber & Trondheim Jazz Orchestra, Sungazer, Tineke Postma, Melissa Aldana, Oded Tzur, Sun-Mi Hong Quintet, Fergus McCreadie, Doomcannon en Reinier Baas & Kit Downes. Rest van de namen volgen nog. Ook lekker hoor!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken