Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Iemand gokjes voor de namen? Backxwash nu dan wel? Chat Pile? Mamaleek? Uniform? Giles Corey? Deafheaven?
Backxwash valt wel te hopen, ja. Deafheaven durf ik ook wel op te schrijven. Misschien ook wel Lustmord die nu wel komt? Koldovstvo die ook komt inhalen. Wellicht Wolves in the Throne Room (zijn in de buurt). Maar ik ben hier sowieso nooit goed in, haha.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Transition wordt volgend jaar gehouden op zaterdag 1 april. In de week voor het festival vinden er extra headlinerconcerten plaats. De eerste is al even in de verkoop: Dianne Reeves en Stacey Kent op 27 maart.
Binnenkort komen de eerste namen!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Rhythm & Blues Night heeft de eerste namen bekendgemaakt voor volgend jaar. Kenny Wayne Shepherd, Ana Popovic, David Eugene Edwards en Jason Ringenberg & His Barmstormers komen naar Groningen!
Verkoop start 27 oktober 10.00.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
311466961_555444543249855_7154268731473233350_n.jpg


Ga gewoon gezellig mee met een aantal maten die Peter Pan Speedrock fanaat zijn (don't ask me why). Ik ga me hier verder best wel vermaken denk ik.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222

Left of the Dial 2023 early birds zijn al weer in de verkoop. Ditmaal zijn de early birds €40. Daarna gaat de prijs omhoog naar €50 en vervolgens €60 voor de late adopters.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Lion

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Dagticket voor vrijdag en zaterdag is 99 euro, op de donderdag 90 euro.
Combiticket 150 euro.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Roadburn is losssss!!!
Eerste worp:
Deafheaven (performing Sunbather and Infinite Granite - European Exclusive) (Exclusief voor Europa, heel leip!)
Julie Christmas (European Exclusive) (zelfde hier!)
David Eugene Edwards
Wolves in the Throne Room (performing Shadow Moon Kingdom)
Brutus
Big Brave (performing Nature Morte)
Giles Corey (European Exclusive)
Chat Pile (European Exclusive)
Candy (performing Heaven Is Here)
KEN Mode (European Exclusive)
Show Me the Body
Burst (heel tof!)
Norna

Het eerste commissioned piece komt van John Cxnnor die All My Future's Past zal presenteren.
Daarnaast komt er nog iets anders, genaamd Dance of the Seven Veils, dat begeleid wordt door muziek van Colin H. van Eeckhout (van Amenra en CHVE), Pieter-Jan van Assche (Innerwoud) en de soprano van Astrid Stockman.

Walter gaat vanavond om 8 uur alle vragen beantwoorden via Instagram.


Al met al, een zeer aardige eerste worp met veel exclusieve namen voor Europa. Hier maak je me wel zeer blij mee.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.244
Roadburn is losssss!!!
Eerste worp:
Deafheaven (performing Sunbather and Infinite Granite - European Exclusive) (Exclusief voor Europa, heel leip!)
Julie Christmas (European Exclusive) (zelfde hier!)
David Eugene Edwards
Wolves in the Throne Room (performing Shadow Moon Kingdom)
Brutus
Big Brave (performing Nature Morte)
Giles Corey (European Exclusive)
Chat Pile (European Exclusive)
Candy (performing Heaven Is Here)
KEN Mode (European Exclusive)
Show Me the Body
Burst (heel tof!)
Norna

Het eerste commissioned piece komt van John Cxnnor die All My Future's Past zal presenteren.
Daarnaast komt er nog iets anders, genaamd Dance of the Seven Veils, dat begeleid wordt door muziek van Colin H. van Eeckhout (van Amenra en CHVE), Pieter-Jan van Assche (Innerwoud) en de soprano van Astrid Stockman.

Walter gaat vanavond om 8 uur alle vragen beantwoorden via Instagram.


Al met al, een zeer aardige eerste worp met veel exclusieve namen voor Europa. Hier maak je me wel zeer blij mee.
Spijtig genoeg zal dit weer niet uitkomen qua datum. In ieder geval een zeer aanlokkelijke eerste worp
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.436
1.537
Die twee Deafheaven shows zijn voor mij wel een mooie gateway om de rest van dit festival te ontdekken, wel een duur geintje.
 
  • Geweldig
Waarderingen: wenteldave

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Roadburn is losssss!!!
Eerste worp:
Deafheaven (performing Sunbather and Infinite Granite - European Exclusive) (Exclusief voor Europa, heel leip!)
Julie Christmas (European Exclusive) (zelfde hier!)
David Eugene Edwards
Wolves in the Throne Room (performing Shadow Moon Kingdom)
Brutus
Big Brave (performing Nature Morte)
Giles Corey (European Exclusive)
Chat Pile (European Exclusive)
Candy (performing Heaven Is Here)
KEN Mode (European Exclusive)
Show Me the Body
Burst (heel tof!)
Norna

Het eerste commissioned piece komt van John Cxnnor die All My Future's Past zal presenteren.
Daarnaast komt er nog iets anders, genaamd Dance of the Seven Veils, dat begeleid wordt door muziek van Colin H. van Eeckhout (van Amenra en CHVE), Pieter-Jan van Assche (Innerwoud) en de soprano van Astrid Stockman.

Walter gaat vanavond om 8 uur alle vragen beantwoorden via Instagram.


Al met al, een zeer aardige eerste worp met veel exclusieve namen voor Europa. Hier maak je me wel zeer blij mee.
Hele sicke eerste worp. Flink wat namen die ik wel op mijn verwachtingen lijstje had staan, maar toch vet dat ze er zo veel van hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Hele sicke eerste worp. Flink wat namen die ik wel op mijn verwachtingen lijstje had staan, maar toch vet dat ze er zo veel van hebben.
Who's next?

Oh, en is het een ideetje om een Roadburntopic te openen? Rond april wordt namelijk dit hele topic sowieso ondergedompeld in donkere contouren dus of dat nou telkens de bedoeling is. En ze verdienen het natuurlijk ook gewoon ;)
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Who's next?

Oh, en is het een ideetje om een Roadburntopic te openen? Rond april wordt namelijk dit hele topic sowieso ondergedompeld in donkere contouren dus of dat nou telkens de bedoeling is. En ze verdienen het natuurlijk ook gewoon ;)
Ik ben voor! Het zal waarschijnlijk vooral een lofzang vanuit ons twee zijn over de lineup maar zelfs dat verdient een eigen topic.

Ennnuh we wachten nog op Backxwash... Ik verwacht persoonlijk Knoll ook nog wel.
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: wenteldave en Lion

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Roadburn is losssss!!!
Eerste worp:
Deafheaven (performing Sunbather and Infinite Granite - European Exclusive) (Exclusief voor Europa, heel leip!)
Julie Christmas (European Exclusive) (zelfde hier!)
David Eugene Edwards
Wolves in the Throne Room (performing Shadow Moon Kingdom)
Brutus
Big Brave (performing Nature Morte)
Giles Corey (European Exclusive)
Chat Pile (European Exclusive)
Candy (performing Heaven Is Here)
KEN Mode (European Exclusive)
Show Me the Body
Burst (heel tof!)
Norna

Het eerste commissioned piece komt van John Cxnnor die All My Future's Past zal presenteren.
Daarnaast komt er nog iets anders, genaamd Dance of the Seven Veils, dat begeleid wordt door muziek van Colin H. van Eeckhout (van Amenra en CHVE), Pieter-Jan van Assche (Innerwoud) en de soprano van Astrid Stockman.

Walter gaat vanavond om 8 uur alle vragen beantwoorden via Instagram.


Al met al, een zeer aardige eerste worp met veel exclusieve namen voor Europa. Hier maak je me wel zeer blij mee.
Ik zie The Soft Moon ook opeens tussen de namen voor de donderdag staan op de website
 
  • Wow
Waarderingen: wenteldave

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Dit jaar geen curator door alle moeilijkheden rondom touren. Ze willen dat de curator de volledige creatieve vrijheid heeft.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken