Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2022

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
mijn eerste gedachte ook...
dacht eerst iets van Iron Maiden... maar door dat tentje, denk ik dan aan FortaRock of Fields of Rock reanimatie
Ik zou bij God niet weten waarom er ook een aankondiging van Iron Maiden zou moeten komen, omdat ze al over een paar weken er staan. Maar heel benieuwd wat ze er van hebben weten te brouwen dan.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Voor welke periode zou dit dan worden? 2023 pas? Of nog ergens in september?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ben ook wel benieuwd hoe Oberhausen loopt qua verkoop trouwens. Laatste bericht op de site over nieuwe namen e.d. dateert ook van 5 april.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Ah interessant! Fortarock had fors wat maanden geleden wel opeens een socials post met dat testscherm. Ik verwacht echt niks meer voor deze zomer maar misschien de aankondiging dat ze juni volgend jaar weer terug zijn? Exact wen jaar later? Misschien komt een grote act als Soad, Ratm of Metallica met data waarop ze inhaken?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Als ze nu al iets voor volgend jaar bekend maken, dan moet het wel iets groots zijn. AC/DC, RATM?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Als ze nu al iets voor volgend jaar bekend maken, dan moet het wel iets groots zijn. AC/DC, RATM?
Denk eerder dat ze gewoon het festival aankondigen en dat de headliner pas veel later komt.

Lijkt me sterk dat een grote band nu al een tour aankondigd voor volgende zomer, dat zal wel pas komen na het festivalseizoen.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Denk eerder dat ze gewoon het festival aankondigen en dat de headliner pas veel later komt.

Lijkt me sterk dat een grote band nu al een tour aankondigd voor volgende zomer, dat zal wel pas komen na het festivalseizoen.
Waarom zou je nu dan al aankondigen dat je volgend jaar een festival gaat organiseren? Kunnen ze net zo goed wachten tot na festivalseizoen als iedereen denkt "Yes, dit was weer vet, volgende jaar weer een festival doen!"
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222

Ook weer nieuwe namen voor Valkhof
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
En dat zou dus onlogisch zijn met Knotfest Deutschland in Oberhausen.
Knotfest Oberhausen is volgens mij al maanden (zo goed als) uitverkocht, dus een NL editie zou toch best logisch zijn. Zeker gezien het gemak waarmee ze vorige keer de Ziggo Dome uitverkocht kregen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Knotfest Oberhausen is volgens mij al maanden (zo goed als) uitverkocht, dus een NL editie zou toch best logisch zijn. Zeker gezien het gemak waarmee ze vorige keer de Ziggo Dome uitverkocht kregen.
Even gekeken, maar da's nog niet uitverkocht hoor.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Knotfest zou kunnen.

Maar ik krijg ook een beetje Download Festival 'vibes' van die storing die in dat filmpje zit.
Past ook wel bij een meerdaags festival, wat dan weer door dat tent logo dat verschijnt gezien kan worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken