Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2022

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Landgraaf Live 2022

Stahlzeit en drie extra namen naar 6 mei 2022

De show van Stahlzeit wordt verplaatst naar vrijdag 6 mei 2022 en ook van deze dag maken we een festival! We voegen drie fantastische coverbands toe aan het programma. En het mooie? De bands die ze coveren waren stuk voor stuk headliners op een ander feestje op Megaland. Kwaliteit gegarandeerd! Tickets voor deze show blijven gewoon geldig.

?? ????-?? ??? ?? ?????? ????? ????????? ???? ???? ?? ??????!
Ter ere van Megaland komen op vrijdag 6 mei voormalig headliners van de heilige grond als coveracts naar ons festival. Wie? Komt-ie!
?? ????? ?? ????????
Rammstein by Stahlzeit - Die Rammstein Tribute Show - Niet alleen de muziek van onze oosterburen klinkt als Rammstein, óók de show mag er wezen.
Metallica by Imitallica - De ultieme tribute aan het vierkoppige monster, aangevoerd door poppenmeester James Hetfield. Riffs for days!
Foo Fighters by @In Your Honor - Door fans, voor fans. Dichterbij de Foo Fighters kom je niet!
Muse by Musest - Supermassive coverband van de Britse pioniers Muse. Maak het mee!
De kaartverkoop start 16 januari!

Kan een afbeelding zijn van 9 mensen en tekst

 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
In your honor dit jaar gezien op tributeland in Eindhoven.
Lekker coverbandje hoo!
Die zanger ziet er uit als de neef van Dave, haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Nona zegt vanochten op Radio2 bij Jan-Willem Start Op tegen Jan-Willem en Jeroen dat voor 2022 Pinkpop en North Sea Jazz op de agenda staan en gewoon zijn doorgeschoven.
Pinkpop al aangekondigd, maar North Sea Jazz is volgens mij een mooie zelfbevestiging van Nona
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Nona zegt vanochten op Radio2 bij Jan-Willem Start Op tegen Jan-Willem en Jeroen dat voor 2022 Pinkpop en North Sea Jazz op de agenda staan en gewoon zijn doorgeschoven.
Pinkpop al aangekondigd, maar North Sea Jazz is volgens mij een mooie zelfbevestiging van Nona
Oh, die wist ik zelf nog niet. Redelijke boeking.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Ribs en Blues in het oosten van het land kondigt het volgende aan. De line-up is bijna compleet. Op de poster die ze delen staat ook Delta Club, maar die staat niet op de site, dus wie weet komen die er ook nog bij (ik bedoel natuurlijk dat dat een soort club is...).

Zaterdag 4 juni
DeWolff
Danny Vera
En er komt nog één act bij.

Zondag 5 juni
Drive-By Truckers
North Mississippi Allstars
Her Majesty
Danny Bryant
Ben Prestage
Malford Milligan & the Southern Aces
Sloper
Dylan LeBlanc
Ralph de Jongh
Darlyn
Chuck Prophet

Maandag 6 juni
Paul Carrack
The BB King Blues Band
Sass Jordan
Ian Siegal
The Sheepdogs
Mell & Vintage Future
Catfish
Harlem Lake (oftewel Dave Warmerdam Band zoals de Band eerst heette)
 
Laatst bewerkt:

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Delta Club is een soort nachtclub idee, is niet een band
Overigens leuke line-up wel, veel van mij favorieten, al kun je je afvragen hoeveel er hiervan nog blues acts zijn
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Delta Club is een soort nachtclub idee, is niet een band
Overigens leuke line-up wel, veel van mij favorieten, al kun je je afvragen hoeveel er hiervan nog blues acts zijn
Haha, zo zie je maar weer dat ik er nog nooit ben geweest. Het festival is natuurlijk al een aantal jaar van de blues aan het afwijken en ziet het iets breder. Vind ik op zich niet erg, want dat betekent ook een prachtband als Harlem Lake bijvoorbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Vestrock voegt o.a. The Howl and the Hum, Son Mieux, LIFE en Whispering Sons.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Roadburn doet ook weer een duit in het zakje met 16 nieuwe artiesten. Ze hebben voorlopig een gematigd gevoel van optimisme over het doorgaan van het festival. De nieuwe toevoegingen:
Amnesia Scanner;
Duma;
Euroboy & Alicia Breton Ferrer;
Kamiel Thomas;
Søwt;
The Devil's Trade (die naast een eigen set ook een set doen met John Cxnnor);
Forndom;
Platon Karataev (heel erg blij mee!);
Terzij De Horde samen met Ggu:ll en Broeder Dieleman;
Vitriol;
Silver Knife;
FREJA;
Alice Hubble;
Deathsomnia
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Roadburn doet ook weer een duit in het zakje met 16 nieuwe artiesten. Ze hebben voorlopig een gematigd gevoel van optimisme over het doorgaan van het festival. De nieuwe toevoegingen:
Amnesia Scanner;
Duma;
Euroboy & Alicia Breton Ferrer;
Kamiel Thomas;
Søwt;
The Devil's Trade (die naast een eigen set ook een set doen met John Cxnnor);
Forndom;
Platon Karataev (heel erg blij mee!);
Terzij De Horde samen met Ggu:ll en Broeder Dieleman;
Vitriol;
Silver Knife;
FREJA;
Alice Hubble;
Deathsomnia
Mooi hoor. Vet die combi met Broeder Dieleman. Als het door lijkt te gaan dan ga ik wel zoeken naar een dagkaartje.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
We kunnen in één keer bijna het volledige programma bekendmaken. En dat is grotendeels hetzelfde als wat het in 2020 had moeten zijn, toen we ons driedaagse jubileum helaas moesten verplaatsen. Zo zijn onder meer John Fogerty, Beth Hart, Danny Vera en Walter Trout er weer bij. Bekijk alle namen op https://hollandinternationalbluesfestival.com/nl/program/

De tickets van 2020 zijn nog steeds geldig. Had je nog geen kaarten? Aanstaande vrijdag om 10.00 uur start de kaartverkoop weer via ticketmaster.nl.

PROGRAM 2022
Please find below the names that have been announced thusfar. The time schedule will be published at a later time.

Thursday 9 June
Danny Vera, DeWolff, Southern Avenue, Danielle Nicole, Curtis Salgado

Friday 10 June
Beth Hart, Walter Trout, Kat Riggins & Mike Zito, Christone ‘Kingfish’ Ingram, Sugaray Rayford

Saturday 11 June
John Fogerty, The War and Treaty, King Solomon Hicks, Chris Cain

FB_IMG_1643145775125.jpg
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
We kunnen in één keer bijna het volledige programma bekendmaken. En dat is grotendeels hetzelfde als wat het in 2020 had moeten zijn, toen we ons driedaagse jubileum helaas moesten verplaatsen. Zo zijn onder meer John Fogerty, Beth Hart, Danny Vera en Walter Trout er weer bij. Bekijk alle namen op https://hollandinternationalbluesfestival.com/nl/program/

De tickets van 2020 zijn nog steeds geldig. Had je nog geen kaarten? Aanstaande vrijdag om 10.00 uur start de kaartverkoop weer via ticketmaster.nl.

PROGRAM 2022
Please find below the names that have been announced thusfar. The time schedule will be published at a later time.

Thursday 9 June
Danny Vera, DeWolff, Southern Avenue, Danielle Nicole, Curtis Salgado

Friday 10 June
Beth Hart, Walter Trout, Kat Riggins & Mike Zito, Christone ‘Kingfish’ Ingram, Sugaray Rayford

Saturday 11 June
John Fogerty, The War and Treaty, King Solomon Hicks, Chris Cain

Bekijk bijlage 992
Lekkere line-up, hoor. DeWolff, Curtis Salgado, Beth Hart, Walter Trout, Kingfish, John Fogerty en The War and Treaty. Waarom is RHCP in dat weekend, Tempelhof Sounds in dat weekend en waarom is BKS in dat weekend? Net iets te veel keus.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Roadburn doet ook weer een duit in het zakje met 16 nieuwe artiesten. Ze hebben voorlopig een gematigd gevoel van optimisme over het doorgaan van het festival. De nieuwe toevoegingen:
Amnesia Scanner;
Duma;
Euroboy & Alicia Breton Ferrer;
Kamiel Thomas;
Søwt;
The Devil's Trade (die naast een eigen set ook een set doen met John Cxnnor);
Forndom;
Platon Karataev (heel erg blij mee!);
Terzij De Horde samen met Ggu:ll en Broeder Dieleman;
Vitriol;
Silver Knife;
FREJA;
Alice Hubble;
Deathsomnia

Vette worp namen weer. Duma was zeer interessant op Le Guess Who. Ook erg blij met Amensia Scanner en Senyawa (hier niet in de lijst)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Vette worp namen weer. Duma was zeer interessant op Le Guess Who. Ook erg blij met Amensia Scanner en Senyawa (hier niet in de lijst)
Had Senyawa even gemist... Daar ben ik ook heel blij mee, ja! Gek genoeg stond Duma me niet heel erg meer bij, maar toen ik net opzocht wie het waren, komt heel die show weer boven. Lekker man!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken