Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2022

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.026
6.063
https://www.concertatsea.nl/wp/wp-content/uploads/Concert-at-SEA-2022-Poster1_Landscape-760x430.jpg



kaartverkoop CaS op 28 februari
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Het is geen vriendelijke term, maar trieste line-up is hier eigenlijk wel passend.

Het zijn daarmee echt geen trieste artiesten, laat dat duidelijk zijn. Muzikaal gezien staan er echt wel een paar prima namen tussen, maar als geheel is het wel vreselijk monotoon en 13-in-een-dozijn... Dit zet je normaal weg op het "Holland Stage" op een (bijna) gratis festival...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.450
6.112
Met Dennis eens, voor Concert at Sea is dit een prima lineup. Grote Nederlandse namen, mooie mix van oud en nieuw talent en 1 internationale act als headliner.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.026
6.063
trieste line-up is meer een persoonlijke mening neem ik dan aan....

maar als geheel is het wel vreselijk monotoon en 13-in-een-dozijn... Dit zet je normaal weg op het "Holland Stage" op een (bijna) gratis festival...
ik denk dat als de kaarverkoop van CaS losbarst, je best eens tegen een verrassing kan aanlopen. Denk dat die snel uitverkopen, en dat met deze, zoals jij noemt "vreselijk monotoon en 13-in-een-dozijn" lineup.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Vast wel. Want ook hier is een markt voor, en bovendien heerst er een waanzinnige knaldrang. Uitverkopen zou ik geen seconde van staan te kijken.

Trieste line-up is dus absoluut een persoonlijke mening, net zoals er ongetwijfeld mensen zullen zijn die de line-up van bijvoorbeeld ons geliefde Pinkpop triest vinden.

Voor mij een goede graad meter is mezelf de vraagstellen: zou je hier naartoe gaan? Het antwoord bij deze line-up is: waarschijnlijk zelfs niet als het gratis is. Et voila: ik weet mijn mening ;)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.539
10.997
Snap 't niet. Dit is toch CaS ten voeten uit? J, het is ruk, maar dit is waar ze om bekend staan. Kan me niet voorstellen dat iemand iets anders had gedacht. Kleine blik op sociale media verraadt dat het publiek het fantastisch vindt.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.583
585
Ik zal er voortaan wel bij zetten dat ik het persoonlijk een trieste line-up vind.

Ik snap best dat dit voor CaS een beetje standaard is, maar dan nog hebben ze in het verleden echt wel betere line-ups gehad. Zeker met iets meer internationale namen zoals Noel Gallagher, Live, Sting, Alannis Morissette, UB40, Counting Crows, Lenny Kravitz, etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
543
409
Ik woon in Zeeland en ben (helaas) nog nooit naar Concert at Sea geweest.
Ik zou graag een keer gaan, maar ja, Rock Werchter is dan toch net iets (lees: veel) leuker.

Ik zou niet per se willen gaan, omdat de muziek nou inderdaad zo bijzonder is (al staan er ook wel eens leuke dingen), maar het is ook gewoon een groot Zeeuws buurtfeest op een prachtige locatie.

Dat gaat uiteindelijk gewoon weer uitverkopen. Het gros van de mensen op dat festival gaat elk jaar, al is het maar om blof mee te pikken.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.583
585
Misty Fields komt met volgende namen:
Gilla Band • Protomartyr
Night Beats • Psychedelic Prn Crumpets • Los B1tchos
Just Mustard • Tv Priest • BDRMM • The Haunted Youth • Kim Churchill • 10000 Russos • High Hi • Triptides • Holiday Ghosts BILK • Sprints • MEMES • Folly Group • Talk Show • Pinch Points • Lime Garden • Opus Kink • Robbing Banks
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Misty Fields komt met volgende namen:
Gilla Band • Protomartyr
Night Beats • Psychedelic Prn Crumpets • Los B1tchos
Just Mustard • Tv Priest • BDRMM • The Haunted Youth • Kim Churchill • 10000 Russos • High Hi • Triptides • Holiday Ghosts BILK • Sprints • MEMES • Folly Group • Talk Show • Pinch Points • Lime Garden • Opus Kink • Robbing Banks
Veel namen die ook al gepland stonden voor editie 2021. Protomartyr is wel een gedroomde headliner voor een festival als dit. Als er nog wat interessants bij komt wordt dit wel een weekend ticket.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Raar affiche, maar met TIësto, Mark Knight en ROD staan er stiekem gewoon 3 helden op de poster.
Ook mijn gedachte haha

Bizar gewoon dat er zo veel festivals begin zomer staan. Er moeten wel een aantal festivals volledig nat gaan op omzet, lijkt mij.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.026
6.063
? ?????? ???? ????? ????-?? ??????? ????????? ???? ????????
Eindelijk staat alles na 2 jaar weer op groen licht om het feestje in onze tuin te vieren wat jullie van ons gewend zijn. Om het feestje helemaal compleet te maken, hebben we voor jullie de laatste namen die de line up compleet maken!
Daarnaast komen 2 prachtige namen de line-up voor zaterdag versterken: Supergrass en Goldband
Op zondag hebben we een erg mooie afsluiter met Rowwen Hèze en zullen Totally Spice: A Spice Girls Tribute (Spice Girls), Help! A Beatles Tribute (the Beatles), Musest (Muse) en Diede van den Heuvel (kindermiddag) het programma verder compleet maken.
Hopelijk kunnen jullie, net zoals wij, niet wachten om elkaar weer allemaal te zien in onze tuin. Wij hebben er in ieder geval erg veel zin in!

Kan een afbeelding zijn van de tekst 'NIRWANA TUINFEEST NEW CONFIRMED! SUPERGRASS ROWWEN HÈZE GOLDBAND TOTALLY SPICE (SPICE GIRLS) HELP (THE BEATLES) MUSEST (MUSE) DIEDE (KINDERMIDDAG) // 26-27-28 AUGUSTUS 2022 NIRWANATUINFEEST.NL LIEROP-NL 45TH ANNIVERSARY'
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.539
10.997
Bij Jera on Air zeggen Hatebreed, Walls of Jericho, Of Mice & Men, Dreamstate en Modern Life Is War afgezegd. Maar er zijn ook vervangers: Comeback Kid, Madball, No Turning Back, Holding Absence en Beachdog.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken