Verzameltopic overige internationale festivals 2022

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
alleen de headliner voor 9 september ontbreekt nog op Rock in Rio.
8 september toegevoegd, GnR en Maneskin.

FFeh3CYX0AkL-K3
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.129
10.391
Jaartje wachten op RW en Pinkpop denk ik.
Lijkt me toch sterk als er helemaal geen datum zal zijn? Er gingen in het verleden wat geruchten over een show op Pukkelpop. Maar een Ziggo Dome of Sportpaleis zie ik ze wel even meepakken als ze toch rondtouren. Andere festivals, behalve Lowlands, in die periode hier vind ik onlogisch.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Lijkt me toch sterk als er helemaal geen datum zal zijn? Er gingen in het verleden wat geruchten over een show op Pukkelpop. Maar een Ziggo Dome of Sportpaleis zie ik ze wel even meepakken als ze toch rondtouren. Andere festivals, behalve Lowlands, in die periode hier vind ik onlogisch.
Er was geen Benelux show aangekondigd in de originele 2020 tour die al zaalshows bevatte. Zie geen reden om te denken dat de Benelux nu wel aangedaan zou worden vooraleer Werchter en Pinkpop aan de beurt zijn
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.510
10.550
Wel tof dan. Denk dat er nog best wat publiek uit Nederland die kant op gaat. Oberhausen is tenslotte aardig dichtbij.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.424
6.088
Slipknot Pre-Sale: Monday, 13.12.2021 - 2:00 pm
General On-Sale: Tuesday, 14.12.2021 - 12:00 pm
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
738
443

’Billie Eilish en Ye op Coachella’​


Billie Eilish zou een van de hoofdacts zijn van festival Coachella dit voorjaar. Volgens TMZ heeft de 20-jarige getekend voor de klus. Variety meldt vervolgens dat ook Ye is gestrikt voor het festival.

Eilish is de tweede hoofdact die is geboekt voor Coachella. Enkele maanden geleden werd bekend dat ook Swedish House Mafia zal optreden op het festival.

De kaartjes voor het festival, dat verspreid over twee weekenden plaatsvindt, zijn uitverkocht. Coachella is met 125.000 bezoekers per dag het grootste muziekfestival van Noord-Amerika.
Coachella vindt vooralsnog na twee jaar afwezigheid weer plaats in april. In 2020 werd het festival eerst uitgesteld en toen afgeblazen vanwege het coronavirus. Toen waren Travis Scott, Frank Ocean en Rage Against The Machine aangekondigd als hoofdacts. Travis Scott zou vanwege de tragedie op zijn festival Astroworld van de lijst zijn gehaald, ook Rage Against the Machine staat niet meer op het programma en Ocean is al vastgelegd voor Coachella 2023.
Variety meldde vorige maand dat Travis Scott hoogstwaarschijnlijk niet meer zou optreden op Coachella vanwege de gebeurtenissen op zijn festival Astroworld, waar door gedrang tien mensen om het leven kwamen. Tegen de rapper en andere organisatoren lopen verschillende rechtszaken van slachtoffers en nabestaanden.

 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken