Verzameltopic overige Belgische festivals 2025

Vandaag om 11u00 start de early birds sale van Sonic City (€ 94,00 voor 3 dagen). Voorlopig al zelfbevestigingen van Unwound en Model/Actriz. De bekendmaking van de curator en het eerste officiële lijstje met namen volgt op 14 mei.

1746568533100.jpeg

• Leuk
Waarderingen: Processierups
Death From Above 1979 op Rock Herk... als ze die eerder aangekondigd hadden zou ik mijn agenda misschien wel vrijgehouden hebben.

Nog een paar heel leuke bands bij gekomen:

- We're adding NO WARNING, SLOPE, STATIC VISION, TOXIC SHOCK, COFFIN FEEDER, RÖT STEWART AND ROTZAK!

FB_IMG_1746728187529.jpg

• Leuk
Waarderingen: koolket
Vorig jaar was Afro C Festival in Bredene terug na een aantal jaar weggeweest. Tot dusver nog geen officiële statements voor dit jaar, al lijkt de doorstart ook in 2025 verdergezet te worden - op de website van El Flecha Negra kondigen deze zichzelf alvast op het festival aan.

Bijlagen

• Scherm­afbeelding 2025-05-11 om 12.38.09.png
    Scherm­afbeelding 2025-05-11 om 12.38.09.png
    300,9 KB · Weergaven: 6
1, 2 en 3 augustus: Micro festival, Luik

Nieuwe namen (met eronder de reeds eerder bevestigde):

1747244915579.png1747244946712.png
1747244989223.png1747245021972.png

Spijtig dat Anika niet ook op Absolutely Free Festival staat. Was echt goed vorige maand in de AB.

Ik heb er echt interesse in. Meer informatie is welkom (over de stad, de locatie, de regels, wanneer het uitverkocht moet zijn).
Ik heb zelf nog nooit naar het festival kunnen gaan, ook al ben ik van in de buurt.

De stad is gemakkelijk bereikbaar met zowel de trein als met de auto. Parkeren kan betalend vlak voor het terrein, of gratis op een kwartiertje stappen. Het station heeft rechtstreekse verbinding vanuit Brussel en ligt ook op een kwartiertje stappen.

Als ik het goed voor heb zijn de optredens verdeeld over 3 zalen. Alle optredens zullen indoor plaatsvinden. Vorig jaar startte de vrijdag pas om 18u in plaats van de middag en was er maar in 1 zaal optredens te zien.

Eten zal je kunnen doen op het terrein, of in de stad die heel nabij is. En mocht je een roker zijn, er zal wellicht een rokerszone voorzien zijn.

Ik denk niet dat het festival al eerder uitverkocht is geweest. Eind oktober kwamen er wel ticketalerts omdat bepaalde dagen of de combi's bijna uit waren.

Het is de tweede grootste stad in West-Vlaanderen, dus qua overnachting zal er wel genoeg te vinden zijn. Er is ook genoeg te doen/ zien in de stad om de tijd op te vullen. Zeker als je toegang hebt tot een fiets.

• Winning
Waarderingen: Gigi21
Timetable%20reconstruction%202025_page-0001-min.webp

Nog andere mensen die gaan? En iemand ervaring met de locatie? Is het goed te doen kwa parkeren en dergelijke?

• Leuk
Waarderingen: TNFke
Timetable%20reconstruction%202025_page-0001-min.webp

Nog andere mensen die gaan? En iemand ervaring met de locatie? Is het goed te doen kwa parkeren en dergelijke?
Aanwezig! Wordt georganiseerd door de mensen van Brakrock en dat is altijd fijne sfeer.

De locatie is niet bekend als evenementweide, wel als bloemenweide (tulpen) die net geplukt zijn. Maar die gasten van Brakrock weten altijd toffe locaties uit te kiezen (zie Punk in Drublic/Punx In The Pit/Bastion).

Er is parking aan de weide, maar ook een snelbus naar Antwerpen Groenplaats tot na curfew (XC70).

Aanwezig! Wordt georganiseerd door de mensen van Brakrock en dat is altijd fijne sfeer.

De locatie is niet bekend als evenementweide, wel als bloemenweide (tulpen) die net geplukt zijn. Maar die gasten van Brakrock weten altijd toffe locaties uit te kiezen (zie Punk in Drublic/Punx In The Pit/Bastion).

Er is parking aan de weide, maar ook een snelbus naar Antwerpen Groenplaats tot na curfew (XC70).
Toevallig ook bij Punk in Drublic geweest, mijn vrienden zijn vooral Punk liefhebbers en ik ga mee voor de gezelligheid, muzikaal niet 100% mijn ding. Het is een halfuurtje rijden vanaf hier dus wij gaan lekker met de auto. Prophaghandi nog niet live gezien maar na dat laatste album weet ik niet of ik het heel tof ga vinden.

Was benieuwd naar het terrein.

• Leuk
Waarderingen: TNFke

Users who are viewing this thread