Verzameltopic overige Belgische festivals 2023

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Voor het Beach Festival in Nieuwpoort krijg je tot 15 april een gratis Food & Drink Voucher twv €15 bij de aankoop van een weekendticket.
Geen idee of hier mensen gaan, maar it's your lucky day want dit is de Ticketmaster LINK voor die vouchers.
Beetje slordig om die niet te personaliseren, je kan ook gewoon 10 van die vouchers nemen...
Gebruiken op eigen risico, kan me voorstellen dat ze die vouchers annuleren als er misbruik van wordt gemaakt.
 
  • Wow
Waarderingen: slyke

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Gaat wel goed de verkoop bij Gent Jazz.
Norah Jones was al uitverkocht, inmiddels ook de 2 Ludovico dagen.
Gisteren stond de Zaz dag ook op uitverkocht, maar nu weer beschikbaar.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
Blues Peer heeft The Devon Allman Project aangekondigd, da's de zoon van Gregg, ja. Zij vervangen Samantha Fish die onverhoopt niet meer kan komen, maar die show wordt waarschijnlijk verplaatst naar voorjaar '24 (ook in Peer) en iedereen met een combi- of zondagticket (en de crowdfunders) mag daar gratis heen, als het een zaalshow wordt.

Dat biedt tegelijkertijd de kans voor de introductie van een nieuw concept van Blues Peer: clubshows op unieke locaties met topartiesten. Dat start aankomend najaar en binnenkort volgen daar de eerste aankondigingen voor!
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
The Comet Is Coming als laatste naam toegevoegd aan de zondag van Cactusfestival. Andere namen die dag zijn: Tamino, Róisín Murphy, Kurt Vile, Kim Gordon, Shame, Slow Crush en Tsar B.

Gaat een beetje alle kanten op, maar wel één voor één prima namen. Als ik in de buurt ben, koop ik hoogstwaarschijnlijk wel een ticketje.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
The Comet Is Coming als laatste naam toegevoegd aan de zondag van Cactusfestival. Andere namen die dag zijn: Tamino, Róisín Murphy, Kurt Vile, Kim Gordon, Shame, Slow Crush en Tsar B.

Gaat een beetje alle kanten op, maar wel één voor één prima namen. Als ik in de buurt ben, koop ik hoogstwaarschijnlijk wel een ticketje.
Zeker een goed programma maar als je weet welk volk dit meestal trekt, vraag ik me de meerwaarde af bij dit festival.

Maar goed, zal te kritisch zijn.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
Ik overweeg zaterdag en zondag naar Cactusfestival te gaan, vooral voor Kurt Vile en The Libertines. Als er vrijdag nog een dikke naam bijkomt, misschien 3 dagen. Zijn er hier mensen die het festival al bezocht hebben? Is er een kans op uitverkoop of eerder op goedkope tickets via ticketswap? En hoe is de sfeer daar?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Programma per dag is mooi ingedeeld; dance/pop op vrijdag, zaterdag indierock en zondag indie. Merol staat er alleen een beetje verloren op zaterdag. Zondag wel, naar mijn smaak, de mooiste dag geworden. Maar inderdaad.. Dat publiek. Ook al verhalen gehoord, jammer.
 

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
170
145
Ik overweeg zaterdag en zondag naar Cactusfestival te gaan, vooral voor Kurt Vile en The Libertines. Als er vrijdag nog een dikke naam bijkomt, misschien 3 dagen. Zijn er hier mensen die het festival al bezocht hebben? Is er een kans op uitverkoop of eerder op goedkope tickets via ticketswap? En hoe is de sfeer daar?

Al 2x geweest waaronder vorig jaar combiticket. Zelf toen via ticketswap een combi gekocht aan 100 euro. Vind het zelf een zalige locatie en setting, zeker in het mooie weer. Overdag is de interesse bij de meesten wel groter in de cocktailtent dan in het podium maar zo heb je wel altijd mooi een plekje vooraan (bekijk het dus positief ;))
 
  • Leuk
Waarderingen: Sandow

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Zeker een goed programma maar als je weet welk volk dit meestal trekt, vraag ik me de meerwaarde af bij dit festival.

Maar goed, zal te kritisch zijn.

Één van de minst aangename festivals waar ik ooit geweest ben.
Podium main stage staat veel te laag, waardoor enkel de eerste tien rijen iets kunnen zien.
Bovendien is de infrastructuur zo klein, dat bijvoorbeeld van de main naar de toiletten gaan een opdracht is waarbij je zoveel tijd verliest, dat je nog liever in je broek plast.
 
  • Leuk
Waarderingen: jimmywe

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
525
383
Hey, iemand toevallig op de hoogte van de timetable van Little Waves (of wanneer ie komt) /wanneer Yard Act speelt?
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.123
1.530
Één van de minst aangename festivals waar ik ooit geweest ben.
Podium main stage staat veel te laag, waardoor enkel de eerste tien rijen iets kunnen zien.
Bovendien is de infrastructuur zo klein, dat bijvoorbeeld van de main naar de toiletten gaan een opdracht is waarbij je zoveel tijd verliest, dat je nog liever in je broek plast.

Ik begrijp volledig wat je bedoelt, maar ik vond het de vorige keer dat ik ging nog aardig meevallen met dat podium. Alleen die toiletten zijn echt een aanfluiting die een festival van tegenwoordig onwaardig zijn. Enkel het Koning Boudewijn stadion doet het nog slechter.

Ik vraag me af hoe die vrijdag gaat vallen bij het doorsnee Cactuspubliek. Met Goldband, Charlotte, Goose en Arsenal heb je daar toch vier grote feest acts na elkaar.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
Anika Nilles is de eerste naam voor Herfstfest, het drumfestival dat 7 oktober wordt gehouden in Kavka Zappa. Meer namen volgen binnenkort.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
Aangename verrassing voor Dunk!. God Is an Astronaut zal samen met Jo Quail spelen, dus dat belooft heel fijn te worden. De show van EF is daarnaast verplaatst naar 20 mei.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
Dunk! voegt ook nog uit de losse pols Hellvete toe, het project van Glenn Steenkiste. Daarmee is de line-up dan echt compleet. Echt een heel fijne line-up!
343062224_771142241288897_7448459541883985834_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Welke dag zou jij aanraden, wenteldave? Ik overweeg een dagje te gaan maar ken niet genoeg buiten de grote namen om echt een goede beoordeling te maken over welke dag de beste is.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.201
Welke dag zou jij aanraden, wenteldave? Ik overweeg een dagje te gaan maar ken niet genoeg buiten de grote namen om echt een goede beoordeling te maken over welke dag de beste is.
Wat ken je wel? Voor mij valt er namelijk genoeg te zien, maar zou dan gewoon voor die dag kiezen. Kan ik daarna nog wel aanbevelingen geven. Afgezien daarvan, ik zou zelf voor de vrijdag gaan, maar ja, dat ben ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken