Verzameltopic overige Belgische festivals 2023

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Moet je Norah Jones eens bekijken. Vind dit voor Einaudi zo gek nog niet, hoor. Misschien net te hoog voor de topplekken, maar vanaf C is het het wel waard.
Zo rijk ben ik ook weer niet om voor dit soort dingen zoveel geld te dokken, tf. Waar zie je wat voor plek je zou krijgen of is het een inschatting?
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Net even die prijzen gezien voor Einaudi. Verschoot me een ongeluk. Ook zéér onduidelijk wtf precies cat A, B, C en D precies zijn. En waar je dan precies gaat zitten met wat voor zicht..
Ja wilde tickets kopen toen hij in Vorst (?) optrad, was nog duurder dan dit en bijna meteen uitverkocht
 

nathanvdk

Randprogramma
18 aug 2022
170
145
Heyhoy
Ik ben van plan deze zomer voor de eerste keer naar Gent Jazz te gaan om de legendarische Herbie Hancock te zien.
Hiervoor zou ik graag goede plekjes kopen, maar op de site staat niks van info ivm zaalplan en zitjes.
Iemand ervaring met Gent Jazz en die weet welke plaatsen de moeite zijn om voor te betalen?
Thanks!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.914
Ik ben er al een paar keer geweest maar nog nooit op een dag met zitplaatsen. Kan me niet voorstellen dat er echt slechte plaatsen zijn in zo'n tent, maar hoeveel geld je ervoor wilt neerleggen, is natuurlijk een andere zaak.
 

kevinr

Campingartiest
16 dec 2019
88
116
7,8,9 juli La Semo festival in Edingen ( taalgrens ).
- Ben Harper en zijn criminelen
- Selah Sue
- Balthazar
- Typh Barrow
- Tryo
- Cali
-....

Niet slecht
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Suikerrock zaterdag + Franz Ferdinand, Goose, The Haunted Youth, High Hi en Berre.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.670
Qua setting, publiek en programmering voor mij één van de fijnste festivals in de Benelux. Bovendien zeer schappelijke prijzen voor eten en drinken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Rock Zottegem voegt K's Choice the Waterboys Bart Peeters Noordkaap en Fleddy Melculy toe aan de line up.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Rock Zottegem voegt K's Choice the Waterboys Bart Peeters Noordkaap en Fleddy Melculy toe aan de line up.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Geen aandacht hier voor Absolutely Free Fest in Genk? Puike line up
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken