Verzameltopic overige Belgische festivals 2022

LifeisMusic

Playlistbediener
20 mei 2022
20
13
Net terug van Crammerock.
Eerst die camping, men eerste keer. Normaal enkel festival. NOOIT meer. Onrespectvolle assholes zittende midden van de wandelweg die mensen zitten uit te lachen en foto's te nemen.. terwijl er crew bij zat! Super, maar echt super veel lawaai. Onmogelijk om iets te slapen en om 8u45 begon dan al het de meest marginale DJ set ooit, vollenbak over de campingwei. Kotsers overal waar je kijkt, de wc's was één vijver van kak en kots.

Gelukkig was Crammerock zelf fantastisch, vooral de nieuwe indeling en de nieuwe stage had enorm veel meerwaarde. Uitgezonderd bij Bazart steeds ruimte gehad. Wat me wel opviel was de magere opkomst voor Elbow, nog geen half gevulde zaal...

Zoals hierboven al geschreven door andere, de hoeveelheid compleet weg van de kaart dronken mensen is hier wel opmerkelijk. 60% is zat, waarvan de helft echt overdreven wasted.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Elbow is toch wel een band waar ze mee uitpakten en sowieso eentje die op pakweg Werchter de Barn doet uitpuilen elke keer.

Vreede verhalen hoor. Los van Elbow ook best een magere lineup voor mij, op wat toffe locale dingetjes na.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Dit is echt niets nieuws. Crammerock is al jaren een get-together van voornamelijk jongeren uit de streek. Vind t hilarisch hoe verontwaardigd iedereen hier is daarover.

En overdrijven is ook een kunst hoor, LifeIsMusic.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
vooral de nieuwe indeling
Wat is er veranderd misschien?

Bij mijn eerste keer Crammerock paar jaar geleden was ik nog geen 5 minuten op het terrein en er kwam een gast aan mij vragen of ik hem niks van drugs kon verkopen.
Vind nu nochtans van mijzelf dat ik er niet uitzie als een dealer... 🙈
 

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Elbow is toch wel een band waar ze mee uitpakten en sowieso eentje die op pakweg Werchter de Barn doet uitpuilen elke keer.

Vreede verhalen hoor. Los van Elbow ook best een magere lineup voor mij, op wat toffe locale dingetjes na.
Laatste keer op RW was de Barn ook maar half vol hoor en in Vorst in juni onlangs was de bovenste ring toe en waren best nog wel wat plaatsen leeg.
Maarrrrrr wat een super optreden was het weer gisteren, blijft 1 van m'n favoriete live bands met ongetwijfeld de meest charismatische frontman.
Novastar was ook geweldig, leuk dat een Inhaler goed aan promo doet door zo'n festivals ook te doen. Ik verstond amper een woord van wat Eefje zong eigenlijk, toch niet zo m'n ding precies, zelfde gevoel als bij een Bazart, ik snap dat het succesvol is maar het komt niet binnen bij mij.
En wat scheelt er met monsieur Paul ? Minor medical issues vertelde Ruben maar geen idee wat er met hem aan de hand is.
Al bij al weer een zeer leuke editie met Elbow als ideale afsluiter van de festivalzomer.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Andere mainstagetent, dacht ik.

Oh ja, effectief... Ze hebben nu ook een aluminium constructie blijkbaar met een volledig open ruimte

DSC0298-2.jpg
 

LifeisMusic

Playlistbediener
20 mei 2022
20
13
Dit is echt niets nieuws. Crammerock is al jaren een get-together van voornamelijk jongeren uit de streek. Vind t hilarisch hoe verontwaardigd iedereen hier is daarover.

En overdrijven is ook een kunst hoor, LifeIsMusic.

Ik overdrijf met niets. 🙄
--

Nieuw dit jaar: nieuwe tent zonder palen, verhuis cafe van midden naar achteraan. Daar was ook een nieuwe kleine stage met extra toiletten, zodat je niet meer door de tent moet als je rechts staat. Plus, ook nog een mooi volledig open drinkstandje.

De bestaande 'oudere' open ruimte was wat ruimer omdat het cafe naar dat andere deel is. Echt veel beter dan vorige jaren. Denk dat die nieuwe stage het veel beter heeft gedaan dan Crammerock had verwacht, stond soms echt heel veel volk.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke en Mark's Kal

amichi

Playlistbediener
30 mei 2018
28
0
Was voor mij weer een topeditie! Noordkaap toch wel mijn hoogtepunt van het weekend. Van Elbow kende ik maar weinig maar was wel magistraal mooi. Goldband, Flip Kowlier enIntergalactic Lovers ook hoogtepunten! Nieuwe indeling zeker een vooruitgang maar ze zitten nu precies wel op de limieten van het terrein.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Samhain met drie nieuwe namen! Cobra the Impaler, Helleruin en Of the Wand and the Moon zijn toegevoegd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jerommeke

Jerommeke

Playlistbediener
3 apr 2022
19
14
Samhain met drie nieuwe namen! Cobra the Impaler, Helleruin en Of the Wand and the Moon zijn toegevoegd.
Zeker gaaf met Cobra the Impaler!!! begin oktober al in Tilburg te zien!
Ben inmiddels wel benieuwd naar een tijdschema, begin me zorgen te maken om te verwachten clashes.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Zeker gaaf met Cobra the Impaler!!! begin oktober al in Tilburg te zien!
Ben inmiddels wel benieuwd naar een tijdschema, begin me zorgen te maken om te verwachten clashes.
Wauw wat een mooie line up, had dit festival wat genegeerd, omdat het zo ver is, maar mss toch eens overwegen
 
  • Leuk
Waarderingen: Jerommeke

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
678
624
Eerst Sinner's Day en nu Waregemse Metal Days gecanncelled.

Beide met een reden waar de organisator uit zijn nek lult. (diezelfde van W-Festival).
 

Jerommeke

Playlistbediener
3 apr 2022
19
14
Eindelijk!!! De timetables voor Samhain
Helaas enkele onvermijdelijke clashes, maar ja: wel minimaal 12 bands per dag!
Mijn pijnpuntje(s) zaterdag: Hemelbestormer en Shy, Low
en zondag: Iskandr en TAKH / Wiegedood en Doodswens/ DOOL en Laster.
keuzes keuzes keuzes:eek:
time 1.jpgtime 2.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken