Verzameltopic overige Belgische festivals 2022

Jerommeke

Playlistbediener
3 apr 2022
19
14
Too bad! Maar met Long Distance Calling is zeker geen verkeerde keuze gemaakt om het gemis op te vangen. Hopelijk spelen ze ook wat ouder werk...
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Too bad! Maar met Long Distance Calling is zeker geen verkeerde keuze gemaakt om het gemis op te vangen. Hopelijk spelen ze ook wat ouder werk...
Zeker, maar baal wel aangezien die ook op Prognosis staan waar ik ze al aan het werk ga zien.
 

Jerommeke

Playlistbediener
3 apr 2022
19
14
Zeker, maar baal wel aangezien die ook op Prognosis staan waar ik ze al aan het werk ga zien.
I get it. Wow, Prognosis: ook enkele mooie pareltjes; Cobra the Impaler, Leprous, Enslaved, The Ocean (gelukkig ook op Dunk!)
Je hebt heel wat op je programma staan... ArcTanGent staat ook op je lijstje: daar ga ik echt van kwijlen! Wie weet.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
I get it. Wow, Prognosis: ook enkele mooie pareltjes; Cobra the Impaler, Leprous, Enslaved, The Ocean (gelukkig ook op Dunk!)
Je hebt heel wat op je programma staan... ArcTanGent staat ook op je lijstje: daar ga ik echt van kwijlen! Wie weet.
Heeft die afzegging van Maraton toch nog nut gehad nu Cobra the Impaler er staat :)
Jammere van ArcTanGent is wel dat er afzeggingen zijn die ze niet hebben gecommuniceerd, zoals Psychonaut, Oathbreaker (!), Rolo Tomassi en The Fall of Troy. En er kwam nog een headliner op vrijdag bij, die er nu opeens niet meer bijkomt. Maar goed, daar komen we wel overheen. Met zo'n vol festivalprogramma kan ik me het wel af en toe veroorloven om een naam op het ene festival over te slaan. Da's wel fijn!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.122
1.140
Lokerse Feesten:

"Als u op zondag 14 augustus een wandelingetje maakt, dan stellen we voor dat u one direction gaat: richting Grote Kaai. Want daar zal LOUIS TOMLINSON de Lokerse Feesten in stijl afsluiten. Louis Tomlinson is al enkele jaren aan een steile opmars bezig: ooit gestart als deel van One Direction is Tomlinson ondertussen een grote naam op zichzelf. Voor er sprake was van een full album reeg hij al meer dan een miljard, we herhalen: een miljard!, streams aan zijn CV. Ondertussen is dat debuutalbum, getiteld ‘Walls’, er en blijft zijn populariteit nog meer stijgen. Volgende week staat hij in een hopeloos uitverkochte Lotto Arena, in augustus zet hij sowieso die Grote Kaai in lichterlaaie.

Tomlinson krijgt gezelschap van THE SNUTS: deze Schotse indie rock band speelt reeds samen sinds hun 15de. Een jaar geleden kwam hun debuut album uit, ‘W.L.’, goed voor een top 1 plaats in de UK, dankzij hit singles zoals ‘Elephants’, ‘Always’, en ‘Juan Belmonte’. Ook van de partij is SAINT MOTEL. Een band die ook al de nodige adelbrieven kan neerleggen: een plaatsje op het hoofdpodium bij Coachella en support acts voor ‘s werelds grootsten zoals Arctic Monkeys, Twenty One Pilots, Panic! At The Disco, Imagine Dragons en Weezer. MEAU trekt de laatste dag van de Lokerse Feesten 2022 op gang. Waanzinnig succesvolle Nederlandstalige indiepop - een vleugje synths, warme sounds, dromerige koortjes & eerlijke teksten. MEAU maakt kleine, pure liedjes over dagelijkse onderwerpen als de liefde. Eén van dé nieuwe sterren van 2022!

Tickets voor deze avond kosten 38 euro en gaan vanaf morgen, zaterdag 9 april om 10u, in verkoop via www.lokersefeesten.be."
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.150
2.914
Tja, vast niets voor de forumleden hier maar op zich toch weer goed geboekt van Lokerse Feesten!
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.198
Blues Peer kondigt ook weer wat namen aan: Ina Forsman, The Sore Losers, Stef Kamil Carlens & Band, DeWolff, Ian Siegal presents B.LU.E.S., Guy Swinnen Band, Black Cat Biscuit, Dylan LeBlanc, G-Roots Gospelkoor, Stef Paglia Trio en The Bruceband.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Blues Peer kondigt ook weer wat namen aan: Ina Forsman, The Sore Losers, Stef Kamil Carlens & Band, DeWolff, Ian Siegal presents B.LU.E.S., Guy Swinnen Band, Black Cat Biscuit, Dylan LeBlanc, G-Roots Gospelkoor, Stef Paglia Trio en The Bruceband.
Sedert hun doorstart is het precies ook niet meer wat het ooit geweest is…
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
Leffingeleuren 2022 vindt plaats van vrijdag 9 september tot en met zondag 11 september, op de markt, in Zaal en Café De Zwerver en in en rond de kerk van Leffinge. Bekijk hieronder de eerste namen.
Als ontdekkingsfestival houden ze ervan om bands te programmeren die niet overal te zien zijn.

Protomartyr: hailing from Detroit, één van Pitchfork’s favoriete postpunk bands
Cola: ontstaan uit de assen van Ought, brengen in mei hun debuutplaat uit
Lebanon Hanover: het Duits-Brits duo dat al enige jaren furore maakt in new wave/darkwave land
Meridian Brothers: Colombia’s beste exportproduct
Clamm: 4 jaar na Amyl and the Sniffers een nieuwe Australische punksensatie op ons podium

Donderdag 14 April om 10u00 start de verkoop van de Early Bird weekend tickets. Die kosten 59 euro, alle transactie-kosten zijn inbegrepen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dominiek

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Zou de Lokerse Feesten aan tien headliners wel geraken dit jaar? Valt me angstvallig tegen daar op de Kaai tot nu toe. Kraftwerk al eeuwen aangekondigd die nog geen daginvulling kennen bv. Op zich staan er wel enkele kleppers, maar beetje schrik voor hen dat ze er.. niet gaan geraken? Weet het niet goed.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Zou de Lokerse Feesten aan tien headliners wel geraken dit jaar? Valt me angstvallig tegen daar op de Kaai tot nu toe. Kraftwerk al eeuwen aangekondigd die nog geen daginvulling kennen bv. Op zich staan er wel enkele kleppers, maar beetje schrik voor hen dat ze er.. niet gaan geraken? Weet het niet goed.
In 2020 hadden ze nog dagen voorzien met Lionel Richie, Sum 41 en Balthazar. Die eerste heeft al reeds gecancelled, die 2de niet beschikbaar en die laatste zie ik nog wel zen dag krijgen.
Snow Patrol, Black Eyed Peas en Clouseau komen wel al inhalen. Daarenboven komen Kraftwerk en KOL erbij. Meestal is er ook een metal dag die ook zen invulling zal moeten krijgen.
Misschien vind Bastille/Kensington hier wel onderdak in België? En dan nog wat andere Belgen hoog op de affiche zetten. Half augustus lijkt me niet de gemakkelijkste markt om te voorspellen momenteel.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Vreemd dat ze Judas Priest voor 2 headline shows naar België halen
Idd, zeker gezien ze zaalgewijs toch niet echt dé act zijn, dacht ik? En bij aankondiging van GMM indertijd kwam redelijk wat kritiek.. Lamb Of God, Kreator en Brutus zijn wel nice tho.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken